De Marokkanen redden de kranten gewoon van de ondergang.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:39 schreef Tighadouini het volgende:
[..]
Dat heb je dus ook onder Nederlanders alleen wordt daar geen ruchtbaarheid aan gegeven. Maar ey het verkoopt
Over het algemeen is het ook vrij simpel.quote:
Doen we toch nog wat goed.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:44 schreef teknomist het volgende:
[..]
De Marokkanen redden de kranten gewoon van de ondergang.
quote:Op zondag 28 februari 2010 19:44 schreef teknomist het volgende:
[..]
De Marokkanen redden de kranten gewoon van de ondergang.
Ipad is de toekomstquote:Op zondag 28 februari 2010 19:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het vetraagt de ondergang wel.
quote:Op zondag 28 februari 2010 19:46 schreef Zienswijze het volgende:
Die Marokkanen verpesten het voor iedereen, ook voor de niet-islamitische allochtonen. Door hen nemen de tegenstellingen tussen autochtoon vs. allochtoon in een rap tempo alleen maar verder toe.
PvdA. GL, D66 mogen zich flink achter de oren krabben of ze verder deze kant op willen.
Als dat nodig is dan moet het maar.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan kunnen we om te beginnen al half Tilburg ruimen.
Alsof politie en justitie iets gaan doenquote:Op zondag 28 februari 2010 19:00 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Hop! Naar de politie!
Meld je als getuige, daar heeft de opgepakte man iets aan.
Nouja, ik kan me er wel iets bij voorstellen.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:48 schreef Tighadouini het volgende:
[..]
![]()
Laat me raden: "jij bent zo een allochtoon die te lijden heeft onder die wrede Marokkaantjes'?
De maatschappij ben jij, hebben ze nog niet helemaal door, of zou er meer aan de hand zijn?quote:Op zondag 28 februari 2010 19:46 schreef Zienswijze het volgende:
Die Marokkanen verpesten het voor iedereen, ook voor de niet-islamitische allochtonen. Door hen nemen de tegenstellingen tussen autochtoon vs. allochtoon in een rap tempo alleen maar verder toe.
Zal ik er "die rooie" effe bijhalen.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En kutbrabanders met matje in hun nek.
Nee dat niet. Maar je kan niet ontkennen dat de verhoudingen tussen autochtoon vs. allochtoon steeds scherper geworden zijn. En daar hebben die Marokkaantjes een heel groot aandeel in.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:48 schreef Tighadouini het volgende:
[..]
![]()
Laat me raden: "jij bent zo een allochtoon die te lijden heeft onder die wrede Marokkaantjes'?
Hoe bedoel je? Wat kan ik doen?quote:Op zondag 28 februari 2010 19:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De maatschappij ben jij, hebben ze nog niet helemaal door, of zou er meer aan de hand zijn?
Bij?quote:Op zondag 28 februari 2010 19:50 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Nouja, ik kan me er wel iets bij voorstellen.
Volgens de Marokkanen ligt het aan de mediaquote:Op zondag 28 februari 2010 19:50 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Nee dat niet. Maar je kan niet ontkennen dat de verhoudingen tussen autochtoon vs. allochtoon steeds scherper geworden zijn. En daar hebben die Marokkaantjes een heel groot aandeel in.
Rasisme en geweld onder bevolkingsgroepen is zo oud als de mensheid zelf. Als men het leefbaar wilt houden in dit land mogen we snel iets bedenken wat ons bindt.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:50 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Nee dat niet. Maar je kan niet ontkennen dat de verhoudingen tussen autochtoon vs. allochtoon steeds scherper geworden zijn. En daar hebben die Marokkaantjes een heel groot aandeel in.
Volgens Nederlanders aan Mohammedquote:Op zondag 28 februari 2010 19:53 schreef VaderVanJezus het volgende:
[..]
Volgens de Marokkanen ligt het aan de media
Het barst van de rooien met matje in hun nek, welke ga je erbij halen?quote:Op zondag 28 februari 2010 19:50 schreef psv01 het volgende:
[..]
Zal ik er "die rooie" effe bijhalen.
Je ziet toch zelf ook wel dat de samenleving harder is geworden? En dat de tegenstellingen veel groter zijn geworden?quote:Op zondag 28 februari 2010 19:53 schreef Tighadouini het volgende:
[..]
Bij?
Wat heeft een Surinamer, Turk of Antilliaan nou te lijden onder Marokkanen die lopen te kloten.
Ja door het tuig aan te pakkenquote:Op zondag 28 februari 2010 19:56 schreef Tighadouini het volgende:
[..]
Rasisme en geweld onder bevolkingsgroepen is zo oud als de mensheid zelf. Als men het leefbaar wilt houden in dit land mogen we snel iets bedenken wat ons bindt.
Nee, dat zeg jij. Ik ken genoeg Marokkanen die openlijk toegeven dat de Marokkanen hier in Nederland er een grote puinhoop van makenquote:Op zondag 28 februari 2010 19:53 schreef VaderVanJezus het volgende:
[..]
Volgens de Marokkanen ligt het aan de media
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |