abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 28 februari 2010 @ 21:36:50 #176
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_78568746
quote:
Op zondag 28 februari 2010 18:49 schreef Aandemur het volgende:

[..]

Aardig gek toch. Er werd een raam ingegooid. Als dat geen terreur meer is...
Het is nog véél erger.
quote:
Zaterdagavond was dezelfde groep jongeren weer hinderlijk aanwezig en uitten bedreigende taal tegen de bewoners die geheel spontaan aan het posten waren om hun gezinnen en huizen te beschermen tegen de psychische terreur van de Marokkanen.
  zondag 28 februari 2010 @ 21:37:42 #177
284877 Buzios
Mr Inside Information
pi_78568808
quote:
Op zondag 28 februari 2010 20:22 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Nou nee, ik hoop eerder dat de politie(k) wakker wordt en hun rol weer echt gaat vervullen, want hier komt echt niks goeds uit voort. Als burger kun je gewoon een stuk minder en tegen tuig leg je het toch altijd af. De volgende keer rijden ze ook met een auto op hem in, of wordt een willekeurige Marokkaan de hersens ingeslagen met een baksteen ( (c) Culemborg). Er hoeft maar één gek een pistool te ritselen of toevallig net genoeg iq hebben om het gaspedaal in te drukken en je hebt een stuk meer slachtoffers dan als de politie haar werk gewoon had gedaan.
Je bedoelt net als Mohammed B. en Volkert van der G. ?
"She puts whiskey in the coffee, she puts whiskey in the tea,
She puts whiskey in the whiskey and the rest of it in me."
pi_78568894
quote:
Op zondag 28 februari 2010 21:36 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Het is nog véél erger.
[..]

Ja lach er maar om totdat je dochter straks thuis komt en voor de zoveelste keer voor hoer is uitgescholden of je zoontje omdat hij bedreigd is.(als je kinderen hebt dan)
  zondag 28 februari 2010 @ 21:47:20 #179
293270 Tighadouini
cogito ergo sum
pi_78569390
quote:
Op zondag 28 februari 2010 21:39 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Ja lach er maar om totdat je dochter straks thuis komt en voor de zoveelste keer voor hoer is uitgescholden of je zoontje omdat hij bedreigd is.(als je kinderen hebt dan)
Of een kind dat uitgescholden wordt voor teringturk of klote Marokkaan

Krijgt te horen dat hij moet opdonderen naar zijn eigen land (omdat hij zijn voet niet op tijd weg trok)

Er een dreigende houding wordt aangenomen met allerlei opmerkingen over de afkomst....

Zomaar wat voorbeeldjes uit mijn jongste jaren. Niet dat ik begreep waar die druiloren het over hadden

Maar goed het is idd zo dat jouw vb net zo goed klote zijn!!!
pi_78569554
quote:
Op zondag 28 februari 2010 21:36 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Het is nog véél erger.
[..]

Vanwaar die smilie? Denk je dat het je koud laat als iemand een steen door je raam gooit? Je schrikt je de tyfus en nadat het gerepareerd is en die stenengooier blijft telkens bij je huis rondhanden en scheld je uit voor hoer en intimideert je en vraag je je af of ie opnieuw een steen door je raam gooit, zeker als er iets omvalt in de keuken door je kat? Hoe ondenkbaar is psysische terreur nou voor jou?
pi_78571237
quote:
Op zondag 28 februari 2010 21:47 schreef Tighadouini het volgende:

[..]

Of een kind dat uitgescholden wordt voor teringturk of klote Marokkaan

Krijgt te horen dat hij moet opdonderen naar zijn eigen land (omdat hij zijn voet niet op tijd weg trok)

Er een dreigende houding wordt aangenomen met allerlei opmerkingen over de afkomst....

Zomaar wat voorbeeldjes uit mijn jongste jaren. Niet dat ik begreep waar die druiloren het over hadden

Maar goed het is idd zo dat jouw vb net zo goed klote zijn!!!
Natuurlijk is het kut als jij je wel goed gedraagd en dan wordt uitgescholden voor teringturk oid maar zoals ik al eerder zei dat komt doordat mensen tegenover elkaar komen te staan. Ik zeg eerlijk ik kijk wel 2 keer uit met Marokkanen, dit kunnen mensen racistisch vinden maar het komt door wat ik heb meegemaakt met Marokkanen. Niet dat het goed te praten is dat jij wordt uitgescholden maar ik denk dat het komt omdat je gewoon 2 groepen krijgt.
  zondag 28 februari 2010 @ 22:24:05 #182
279329 GSP
Pound for pound the greatest.
pi_78571486
Cultuurverrijking FTW!!! Bedankt PVDA, Groenlinks voor deze mooie verrijking van onze cultuur
I am not impressed by your performance
  zondag 28 februari 2010 @ 22:25:32 #183
293270 Tighadouini
cogito ergo sum
pi_78571568
quote:
Op zondag 28 februari 2010 22:19 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Natuurlijk is het kut als jij je wel goed gedraagd en dan wordt uitgescholden voor teringturk oid maar zoals ik al eerder zei dat komt doordat mensen tegenover elkaar komen te staan. Ik zeg eerlijk ik kijk wel 2 keer uit met Marokkanen, dit kunnen mensen racistisch vinden maar het komt door wat ik heb meegemaakt met Marokkanen. Niet dat het goed te praten is dat jij wordt uitgescholden maar ik denk dat het komt omdat je gewoon 2 groepen krijgt.
Fijn om te weten dat ik Nederlanders die zich niet gedragen, ook kan uit schelden voor kut Nederlander. En dit zijn vb van toen ik nog wat jonger was.Tja ik weet niet wat jij hebt mee gemaakt, maar als ik zo zou denken dan zou ik zelf niet meer kunnen functioneren in deze maatschappij.
  zondag 28 februari 2010 @ 22:28:02 #184
293270 Tighadouini
cogito ergo sum
pi_78571688
quote:
Op zondag 28 februari 2010 22:25 schreef Tighadouini het volgende:

[..]

Fijn om te weten dat ik Nederlanders die zich niet gedragen, ook kan uit schelden voor kut Nederlander. En dit zijn vb van toen ik nog wat jonger was.Tja ik weet niet wat jij hebt mee gemaakt, maar als ik zo zou denken dan zou ik zelf niet meer kunnen functioneren in deze maatschappij.
Misschien helpt het om hallo te zeggen in plaats van bang door te lopen
pi_78572748
quote:
Op zondag 28 februari 2010 22:28 schreef Tighadouini het volgende:

[..]

Misschien helpt het als jullie wat minder kliekjes vormen en je wat meer begeven onder andere mensen?

Ik zie het overigens wel vaker hoor, mijn marokkaanse vrienden zijn vaak bij elkaar, idemdito voor mijn surinaamse vrienden. Mij maakt het niets uit welke kleur je hebt, als je maar gezellig ben en geen ruzie zoekt.
  zondag 28 februari 2010 @ 22:59:42 #186
293270 Tighadouini
cogito ergo sum
pi_78573212
quote:
Op zondag 28 februari 2010 22:50 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Misschien helpt het als jullie wat minder kliekjes vormen en je wat meer begeven onder andere mensen?

Ik zie het overigens wel vaker hoor, mijn marokkaanse vrienden zijn vaak bij elkaar, idemdito voor mijn surinaamse vrienden. Mij maakt het niets uit welke kleur je hebt, als je maar gezellig ben en geen ruzie zoekt.
Daarom zeg ik dat het beter is om hallo te zeggen zodat die ene etter ze bek houdt en anders wordt tegen gehouden door de eventuele mee-lopers.....klinkt raar ma hets zo
pi_78573328
quote:
Op zondag 28 februari 2010 21:19 schreef 9x19 het volgende:

[..]

Die zaken die je noemt beschouw ik vrijwel allemaal als culturele factoren.
Tokkiecultuur, inderdaad.
  zondag 28 februari 2010 @ 23:55:22 #188
105095 ElectricEye
Je Maintiendrai
pi_78575629
quote:
Op zondag 28 februari 2010 22:28 schreef Tighadouini het volgende:

[..]

Deze groep groet altijd eerst hoor. Hee kankerhoer en zo. Vrouwen worden d'r helemaal glibberig van, zo lief en prikkelend als dat klinkt.

Want deze 6 tot 8 etters van de harde kern met hun kudde slappe volgelingen weten wel wie ze aanspreken natuurlijk. De kwetsbaardersten, de vrouwen, gehandicapten en bejaarden. Of lekker in het donker zomaar een raam ingooien. Mensen ervaren dat echt als mentale terreur. "Wanneer is het mijn beurt?" Niet meer kunnen ontspannen, niet meer lekker voor de buis, om de 5 minuten naar het raam kijken of ze er weer zijn, etc. etc. Het vreet aan je en het maakt je knettergek.
Ik ben blij dat er nog mensen bestaan die niet met zich laten sollen!

Dit is gewoon weer het zoveelste probleem dat bewezen toewijsbaar is aan Marokkanen.
Ergo: In onze samenleving zijn Marokkanen een bewezen probleem. Andere problemen zijn er ook, maar we moeten ophouden het Marokkanen-probleem te ontkennen of te bagatelliseren.
Sic transit gloria mundi
--- --- --- --- --- --- ---
I drink, therefore I am!
pi_78578715
Ik ben zonet door de wijk gelopen maar geen -edit- marokkaan te zien.

[ Bericht 2% gewijzigd door paddy op 01-03-2010 15:21:33 ]
  maandag 1 maart 2010 @ 04:15:53 #190
284877 Buzios
Mr Inside Information
pi_78579014
quote:
Op zondag 28 februari 2010 21:57 schreef Tighadouini het volgende:

[..]

Je hoeft mij niet zielig te vinden. Tegenwoordig wordt er voornamelijk gediscrimineerd op intelligentie en dat zal alleen maar toenemen. Het feit dat jij al helemaal uit je dak gaat, omdat ik aangeef dat er net zo goed onfatsoenlijk wordt om gegaan met anderen zegt genoeg.......

Ma ja hebt gelijk hoor, jij hebbe iecht gelijk Moet je nu een snoepje?
Je komt in ieder geval zielig over, of je doet je best om zielig over te komen.

Als er tegenwoordig voornamelijk wordt gediscrimineerd op intelligentie volgens jouw...komen je Marokkaanse broeders die dit soort kloterig gedrag vertonen intelligent over ?

Nogmaals. Wanneer je 100 Marokkaanse jongeren hebt, en 100 Autochtone of andere allochtone jongeren (niet Marokkanen), dan zijn er 70 Marokkanen die crimineel gedrag vertonen, en van die andere groep hooguit 15.
DAT is het hele verschil. Dat heeft niets met discriminatie te maken. Marokkanen moeten hun hand in eigen boezem steken. Dat zijn de Marokkanen verplicht aan de Nederlandse gastvrijheid.
Ik pleit ervoor dat elke allochtoon die zich niet weet te gedragen, terug moet naar land van herkomst. Nederlands paspoort of niet, het maakt niet uit.
Nederlanders die zich niet weten te gedragen moeten naar Marokko worden gestuurd, laten ze die daar maar uitzoeken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"She puts whiskey in the coffee, she puts whiskey in the tea,
She puts whiskey in the whiskey and the rest of it in me."
pi_78579089
Alles rustig in Ede atm.
  maandag 1 maart 2010 @ 08:25:50 #192
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_78579962
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:00 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

In Veldhuizen vliegen er nog steeds auto's in de fik en flatjes genoeg daar hoor.
Dan ga je toch gewoon verhuizen naar een dorp waar de Marokkanen de dienst nog niet uitmaken. Je verandert er toch niks aan en er wordt ook niks aan gedaan. Ik zou m'n leven niet willen laten verzieken door zo'n bende die heel wijken terroriseeert. In zeker 50% van Nederland kun je nog prima wonen zonder ooit een probleem te hebben. Waarom nu net in de verkeerde helft wonen?
The End Times are wild
  maandag 1 maart 2010 @ 09:39:21 #193
105095 ElectricEye
Je Maintiendrai
pi_78581072
quote:
Op maandag 1 maart 2010 08:25 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dan ga je toch gewoon verhuizen naar een dorp waar de Marokkanen de dienst nog niet uitmaken. Je verandert er toch niks aan en er wordt ook niks aan gedaan. Ik zou m'n leven niet willen laten verzieken door zo'n bende die heel wijken terroriseeert. In zeker 50% van Nederland kun je nog prima wonen zonder ooit een probleem te hebben. Waarom nu net in de verkeerde helft wonen?
Mijn wijk is 20 jaar oud en velen wonen er vanaf het begin. Marokkanen worden sinds enige maanden in de wijk geplaatst omdat hun oude woningen in de probleemwijk worden gesloopt. Nu hebben wij de ellende. Zomaar!

Zolang er politici zijn die denken dat spreiding van gespuis een oplossing is, zolang blijven wij problemen krijgen. We woonden in de goede 50%, en nu zijn we de sjaak!

En trouwens, 'gewoon verhuizen'? Weet je wel wat dat kost, grapjas!
Sic transit gloria mundi
I drink, therefore I am!
  maandag 1 maart 2010 @ 09:46:05 #194
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_78581233
quote:
Op maandag 1 maart 2010 09:39 schreef ElectricEye het volgende:

[..]

Mijn wijk is 20 jaar oud en velen wonen er vanaf het begin. Marokkanen worden sinds enige maanden in de wijk geplaatst omdat hun oude woningen in de probleemwijk worden gesloopt. Nu hebben wij de ellende. Zomaar!

Zolang er politici zijn die denken dat spreiding van gespuis een oplossing is, zolang blijven wij problemen krijgen. We woonden in de goede 50%, en nu zijn we de sjaak!

En trouwens, 'gewoon verhuizen'? Weet je wel wat dat kost, grapjas!
In principe geldt voor iedere wijk in Nederland dat er ooit geen Marokkanen wonen, dus in dat opzicht is jouw wijk niet anders! En ook daar zijn de oude bewoners uiteindelijk vertrokken. Zomaar!

Spreiding is denk ik wel de oplossing, anders krijg je Parijse toestanden waar in sommige delen van de stad gewoon de hele Franse rechtsorde niet meer van toepassing is, er anarchie heerst, er geen belastingen betaald worden en die totaal onbegaanbaar zijn voor buitenstaanders? Wil je dat dan in Nederland?

Verhuizen mag wel duur zijn, maar tevreden wonen en veilig zijn mag mi ook wel wat kosten. Je moet je wel realiseren dat als het eenmaal begonnen is er geen weg meer terug is. Nog nooit is een allochtone wijk verautochtoniseerd. Je kunt beter op tijd weggaan, want het is een verloren strijd.
The End Times are wild
  maandag 1 maart 2010 @ 09:51:38 #195
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_78581380
quote:
Op maandag 1 maart 2010 09:46 schreef LXIV het volgende:
Nog nooit is een allochtone wijk verautochtoniseerd. Je kunt beter op tijd weggaan, want het is een verloren strijd.
Dat is onzin. Je gebruikt wat vreemde termen, maar de laatste jaren is men in het kader van 'stadsvernieuwing' op vrij veel plaatsen bezig sociale huurwoningen plat te gooien om plaats te maken voor duurdere huur- en koopwoningen. Daarbij krijgt zo'n wijk gelijk een heel ander gezicht - waar dan natuurlijk ook weer lang niet iedereen even blij mee is.
  maandag 1 maart 2010 @ 10:02:54 #196
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_78581602
quote:
Op maandag 1 maart 2010 09:51 schreef Sjaakz het volgende:

[..]

Dat is onzin. Je gebruikt wat vreemde termen, maar de laatste jaren is men in het kader van 'stadsvernieuwing' op vrij veel plaatsen bezig sociale huurwoningen plat te gooien om plaats te maken voor duurdere huur- en koopwoningen. Daarbij krijgt zo'n wijk gelijk een heel ander gezicht - waar dan natuurlijk ook weer lang niet iedereen even blij mee is.
Ok, daar heb je gelijk in. De vraag is echter of je dan nog steeds van dezelfde wijk mag spreken. Ze staat natuurlijk wel op hetzelfde stuk grond, maar als alle huizen plat zijn gegaan en alle bewoners verwisseld is het toch net even anders.
The End Times are wild
  maandag 1 maart 2010 @ 10:10:24 #197
105095 ElectricEye
Je Maintiendrai
pi_78581744
quote:
Op maandag 1 maart 2010 09:46 schreef LXIV het volgende:

[..]

In principe geldt voor iedere wijk in Nederland dat er ooit geen Marokkanen wonen, dus in dat opzicht is jouw wijk niet anders! En ook daar zijn de oude bewoners uiteindelijk vertrokken. Zomaar!
Er woonden wel Marokkanen, sommige ook al die hele 20 jaar. Dat is het hem juist. De wijk zit vol allochtonen van allerlei pluimage en er was niets aan de hand! Zo hoord
quote:
Spreiding is denk ik wel de oplossing, anders krijg je Parijse toestanden waar in sommige delen van de stad gewoon de hele Franse rechtsorde niet meer van toepassing is, er anarchie heerst, er geen belastingen betaald worden en die totaal onbegaanbaar zijn voor buitenstaanders? Wil je dat dan in Nederland?
Clusteren van tuig in een afgesloten wijk is een prima oplossing. Het is het makkelijkst te bombarderen controleren en beheersen!
Het zover laten komen als in de banlieu's moet je natuurlijk actief voorkomen.
quote:
Verhuizen mag wel duur zijn, maar tevreden wonen en veilig zijn mag mi ook wel wat kosten. Je moet je wel realiseren dat als het eenmaal begonnen is er geen weg meer terug is. Nog nooit is een allochtone wijk verautochtoniseerd. Je kunt beter op tijd weggaan, want het is een verloren strijd.
We wonen er net 3 jaar. Ik heb nog niet voldoende gespaard om weer te kunnen verhuizen.
Sic transit gloria mundi
I drink, therefore I am!
  maandag 1 maart 2010 @ 10:15:19 #198
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_78581842
Goh, dit komt me bekend voor. Kom oorspronkelijk ook uit Ede. Heb wel veel problemen gehad met Marokkanen in de wijk Velthuizen, maar dat het bij de Rietkampen ook al zo erg schijnt te zijn .
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_78581859
Tsja, zullen we het maar weer een incidentje noemen? Ze hebben het al zo moeilijk hier, laten we ze nog een kans geven...
  maandag 1 maart 2010 @ 10:22:12 #200
105095 ElectricEye
Je Maintiendrai
pi_78581978
quote:
Op maandag 1 maart 2010 10:15 schreef StarGazer het volgende:
Goh, dit komt me bekend voor. Kom oorspronkelijk ook uit Ede. Heb wel veel problemen gehad met Marokkanen in de wijk Velthuizen, maar dat het bij de Rietkampen ook al zo erg schijnt te zijn .
Dit zijn Marokkanen uit Veldhuizen die vanwege sloop van hun verpauperde flats een nieuw stekje gekregen hebben. Kostenneutraal natuurlijk, want het zijn zielige mensen die alle steun verdienen. De PvdA vindt dat ze meetellen, dus die helpen wel sjouwen bij het verhuizen. Althans: met jouw belastingcenten laten ze duurbetaalde krachten dat uitvoeren.

Jammer dat dat hun nieuwe stekje niet een paar meter lager ligt!
Sic transit gloria mundi
I drink, therefore I am!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')