Ik verbaas mij er al niet eens meer overquote:Op maandag 1 maart 2010 10:22 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Dit zijn Marokkanen uit Veldhuizen die vanwege sloop van hun verpauperde flats een nieuw stekje gekregen hebben. Kostenneutraal natuurlijk, want het zijn zielige mensen die alle steun verdienen. De PvdA vindt dat ze meetellen, dus die helpen wel sjouwen bij het verhuizen. Althans: met jouw belastingcenten laten ze duurbetaalde krachten dat uitvoeren.
Jammer dat dat hun nieuwe stekje niet een paar meter lager ligt!
Als je ooit weer gaat verhuizen, kies dan een plek uit waar je de komende 20 jaar kunt blijven wonen! Dus bij voorkeur niet in een gemeente als Ede. Hoe is het in Lunteren tegenwoordig?quote:Op maandag 1 maart 2010 10:10 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Er woonden wel Marokkanen, sommige ook al die hele 20 jaar. Dat is het hem juist. De wijk zit vol allochtonen van allerlei pluimage en er was niets aan de hand! Zo hoord
[..]
Clusteren van tuig in een afgesloten wijk is een prima oplossing. Het is het makkelijkst te bombarderen controleren en beheersen!
Het zover laten komen als in de banlieu's moet je natuurlijk actief voorkomen.
[..]
We wonen er net 3 jaar. Ik heb nog niet voldoende gespaard om weer te kunnen verhuizen.
Helaas wel ja.quote:Op maandag 1 maart 2010 10:56 schreef LXIV het volgende:
Ieder land krijgt de kutjochies die het verdient.
Bedank Links-Nederland er maar voor.quote:Op maandag 1 maart 2010 10:54 schreef Scorpie het volgende:
Wederom bizar, zoveel terreur in Nederland door een stel kutjochies
Ik gok Leiden ofzo, of misschien wel Rotterdam. Ze schijnen zich vooral rond grote steden op te houden.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:19 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Dat is dezelfde groep die op tournee is door Nederland.
Mijn benieuwen wat hun volgende plaats van bestemming wordt
Rechts Nederland stond en staat net zo goed te trappelen om goedkope arbeidskrachten uit een pauperland binnen te trekken. Dat die dan hun halve kansloze familie meenemen en er een hoop kansarme nakomelingen uitpoepen weegt zelden mee. Alleen de korte termijn-winst telt; lagere loonkosten nu zijn kennelijk belangrijker dan de enorme prijs die de samenleving uiteindelijk betaalt voor massa-immigratie.quote:
Weer zo iemand die de klok heeft horen luiden maar geen flauw idee heeft waar de klepel hangt. Omdat jouw grote held Geert schreeuwt dat het allemaal de schuld van links is, betekent nog niet dat het ook zo is.quote:
Die zijn nu op toernee.quote:Op maandag 1 maart 2010 03:22 schreef sig000 het volgende:
Ik ben zonet door de wijk gelopen maar geen kut marokkaan te zien.
Als ze maar niet naar Groningen komenquote:
Geert is mijn held niet. Hij is een zionist, en daar wil ik niks mee te maken hebben.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Weer zo iemand die de klok heeft horen luiden maar geen flauw idee heeft waar de klepel hangt. Omdat jouw grote held Geert schreeuwt dat het allemaal de schuld van links is, betekent nog niet dat het ook zo is.
Wie hadden het meeste baat bij kansloze paupers uit bananenrepublieken? Werkgevers natuurlijk, die hebben dus ook voor een groot deel schuld aan het hele fiasco.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:52 schreef Regal het volgende:
[..]
Geert is mijn held niet. Hij is een zionist, en daar wil ik niks mee te maken hebben.
Maar in deze is de schuldige vooral links ja. Probeer mij maar te overtuigen dat dat niet zo is.
Dat is wel het minste wat-ie kan doen inderdaad: je hebt net haarfijn uitgelegd waarom links hieraan schuldig is.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:52 schreef Regal het volgende:
Probeer mij maar te overtuigen dat dat niet zo is.
Eigenlijk ben ik door jouw argumenten compleet buitenspel gezet. Ik waag toch een poging. Overigens pronk ik niet graag met andermans veren, maar dit topic biedt gewoon antwoord op jouw vraag:quote:Op maandag 1 maart 2010 12:52 schreef Regal het volgende:
[..]
Geert is mijn held niet. Hij is een zionist, en daar wil ik niks mee te maken hebben.
Maar in deze is de schuldige vooral links ja. Probeer mij maar te overtuigen dat dat niet zo is.
Dat vind ik dus ook bizar, dat daar nu helemaal niets aan gedaan kan worden. Onbegrijpelijk.quote:Op maandag 1 maart 2010 10:54 schreef Scorpie het volgende:
Wederom bizar, zoveel terreur in Nederland door een stel kutjochies
Eerst laat men het escaleren en vervolgens komen ze met privacy schendende maatregelen.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook bizar, dat daar nu helemaal niets aan gedaan kan worden. Onbegrijpelijk.
Jawel, gewoon vriendelijk hallo roepen is de oplossing las ik een stukje terug van een mede-allochtoon. Het hoeft echt niet moeilijk te zijn!quote:Op maandag 1 maart 2010 14:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook bizar, dat daar nu helemaal niets aan gedaan kan worden. Onbegrijpelijk.
quote:Op maandag 1 maart 2010 16:32 schreef Henk-B het volgende:
Weer Marokkanen!!
Is dit weer het rondtrekkende grote groepje wat het voor de kleine groep verpest?
Wat een laffe honden zijn het toch ook!
Of het gaat een keer de andere kant op, dat een Marokkaan of een kamper vermoord wordt door iemand die al jaren geterroriseerd wordt en de politie alleen ziet als dat tuig hem van racisme beschuldigt.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:51 schreef Karammel het volgende:
Niet erg handige actie om met een paar buurtvaders een Marokkaan die in de minderheid is in elkaar te slaan. Hij zal het er ongetwijfeld naar gemaakt hebben, maar op dit soort momenten kies ik toch echt voor mijn eigen hachje.
Dit was één moment waar de vaders in de meerderheid waren. Dan zijn er verschillende opties. Óf je doet je rondje door de buurt en laat zo zien dat je de buurt in de gaten houdt. Contact met de politie zou hierbij handig zijn zodat ze snel ter plekke kunnen zijn als er iets voorvalt. De andere optie was om zelf in de aanval te gaan. Je kon ze immers hebben nu ze in de minderheid waren. Niet een erg handige optie.
De buurtvaders hebben gedaan waar de Marokkanen op zaten te wachten. Nu hebben ze in hun ogen een legitieme reden om een buurtoorlog te gaan beginnen. Reken er maar op dat de terreur enorm toe zal nemen de komende tijd. En als het er op aankomt kan ik je verzekeren dat de Marokkanen wél in het voordeel zijn. Dit zijn nou dingen waar ik absoluut niet mijn vingers aan wil branden. Op dezelfde manier dat ik me verontschuldig en aan de kant stap als er een doorgesnoven kaalkopje tegen me aanloopt tijdens het uitgaan.
Ik heb ondertussen goed geleerd dat ik bepaalde groepen beter uit de weg kan gaan. Dat zijn in mijn geval voornamelijk Marokkanen en kampers. Ik zit er niet op te wachten dat ik door 40 bewapende mannen uit mijn bed word getrokken midden in de nacht. Die houden echt niet op met slaan en schoppen voordat je stopt met bewegen. Levensgevaarlijk. Je doet jezelf, je gezin en je buurt nogal wat narigheid aan door eenmalig je geduld te verliezen.
Het is maar dat het 500 keer gezegd is, anders was je origineel geweest.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:32 schreef Henk-B het volgende:
Weer Marokkanen!!
Is dit weer het rondtrekkende grote groepje wat het voor de kleine groep verpest?
Wat een laffe honden zijn het toch ook!
Aan beide kanten vallen natuurlijk slachtoffers. Overigens is een persoon die in de tegenaanval gaan vele malen leuker om te bestrijden. Een steen door de raam mikken is slechts een paar keer leuk als er nauwelijks aandacht aan wordt besteed. Kampers en Marokkanen zijn bij tijd en wijlen trouwens elkaars grootste vijand. Al kunnen ze ook gezellig zij aan zij een weerloos slachtoffer kapotmaken.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:23 schreef Viajero het volgende:
[..]
Of het gaat een keer de andere kant op, dat een Marokkaan of een kamper vermoord wordt door iemand die al jaren geterroriseerd wordt en de politie alleen ziet als dat tuig hem van racisme beschuldigt.
'Woonwagen'kampen voldoen al aan die criteria. Hét bewijs dat het inderdaad niet werkt om ze allemaal bij elkaar te plaatsen. Daar durft ook geen buitenstaander naar binnen. Politie heeft het al opgegeven, deurwaarders lachen je uit als ze zien waar je ze naartoe wil sturen en ook postbodes gaan er niet graag langs. België heeft ook al van deze prachtwijken waar geen buitenstaander meer getolereerd wordt. Het gaat steeds verder.quote:Op maandag 1 maart 2010 09:46 schreef LXIV het volgende:
Spreiding is denk ik wel de oplossing, anders krijg je Parijse toestanden waar in sommige delen van de stad gewoon de hele Franse rechtsorde niet meer van toepassing is, er anarchie heerst, er geen belastingen betaald worden en die totaal onbegaanbaar zijn voor buitenstaanders? Wil je dat dan in Nederland?
Maar dat is toch ook zo.. Het speelt al langer, iedereen weet om wie het gaat, een complete wijk is het slachtoffer, maar de politie heeft wel weer een smoes klaarstaan om niks te doen.. Maar o wee als je overdag door diezelfde wijk 5kmh te hard rijdt, dan staan er zo 3 van die gasten om je heen een preek te houdenquote:Op maandag 1 maart 2010 17:23 schreef Viajero het volgende:
[..]
Of het gaat een keer de andere kant op, dat een Marokkaan of een kamper vermoord wordt door iemand die al jaren geterroriseerd wordt en de politie alleen ziet als dat tuig hem van racisme beschuldigt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |