Helaas wel ja.quote:Op maandag 1 maart 2010 10:56 schreef LXIV het volgende:
Ieder land krijgt de kutjochies die het verdient.
Bedank Links-Nederland er maar voor.quote:Op maandag 1 maart 2010 10:54 schreef Scorpie het volgende:
Wederom bizar, zoveel terreur in Nederland door een stel kutjochies
Ik gok Leiden ofzo, of misschien wel Rotterdam. Ze schijnen zich vooral rond grote steden op te houden.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:19 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Dat is dezelfde groep die op tournee is door Nederland.
Mijn benieuwen wat hun volgende plaats van bestemming wordt
Rechts Nederland stond en staat net zo goed te trappelen om goedkope arbeidskrachten uit een pauperland binnen te trekken. Dat die dan hun halve kansloze familie meenemen en er een hoop kansarme nakomelingen uitpoepen weegt zelden mee. Alleen de korte termijn-winst telt; lagere loonkosten nu zijn kennelijk belangrijker dan de enorme prijs die de samenleving uiteindelijk betaalt voor massa-immigratie.quote:
Weer zo iemand die de klok heeft horen luiden maar geen flauw idee heeft waar de klepel hangt. Omdat jouw grote held Geert schreeuwt dat het allemaal de schuld van links is, betekent nog niet dat het ook zo is.quote:
Die zijn nu op toernee.quote:Op maandag 1 maart 2010 03:22 schreef sig000 het volgende:
Ik ben zonet door de wijk gelopen maar geen kut marokkaan te zien.
Als ze maar niet naar Groningen komenquote:
Geert is mijn held niet. Hij is een zionist, en daar wil ik niks mee te maken hebben.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Weer zo iemand die de klok heeft horen luiden maar geen flauw idee heeft waar de klepel hangt. Omdat jouw grote held Geert schreeuwt dat het allemaal de schuld van links is, betekent nog niet dat het ook zo is.
Wie hadden het meeste baat bij kansloze paupers uit bananenrepublieken? Werkgevers natuurlijk, die hebben dus ook voor een groot deel schuld aan het hele fiasco.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:52 schreef Regal het volgende:
[..]
Geert is mijn held niet. Hij is een zionist, en daar wil ik niks mee te maken hebben.
Maar in deze is de schuldige vooral links ja. Probeer mij maar te overtuigen dat dat niet zo is.
Dat is wel het minste wat-ie kan doen inderdaad: je hebt net haarfijn uitgelegd waarom links hieraan schuldig is.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:52 schreef Regal het volgende:
Probeer mij maar te overtuigen dat dat niet zo is.
Eigenlijk ben ik door jouw argumenten compleet buitenspel gezet. Ik waag toch een poging. Overigens pronk ik niet graag met andermans veren, maar dit topic biedt gewoon antwoord op jouw vraag:quote:Op maandag 1 maart 2010 12:52 schreef Regal het volgende:
[..]
Geert is mijn held niet. Hij is een zionist, en daar wil ik niks mee te maken hebben.
Maar in deze is de schuldige vooral links ja. Probeer mij maar te overtuigen dat dat niet zo is.
Dat vind ik dus ook bizar, dat daar nu helemaal niets aan gedaan kan worden. Onbegrijpelijk.quote:Op maandag 1 maart 2010 10:54 schreef Scorpie het volgende:
Wederom bizar, zoveel terreur in Nederland door een stel kutjochies
Eerst laat men het escaleren en vervolgens komen ze met privacy schendende maatregelen.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook bizar, dat daar nu helemaal niets aan gedaan kan worden. Onbegrijpelijk.
Jawel, gewoon vriendelijk hallo roepen is de oplossing las ik een stukje terug van een mede-allochtoon. Het hoeft echt niet moeilijk te zijn!quote:Op maandag 1 maart 2010 14:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook bizar, dat daar nu helemaal niets aan gedaan kan worden. Onbegrijpelijk.
quote:Op maandag 1 maart 2010 16:32 schreef Henk-B het volgende:
Weer Marokkanen!!
Is dit weer het rondtrekkende grote groepje wat het voor de kleine groep verpest?
Wat een laffe honden zijn het toch ook!
Of het gaat een keer de andere kant op, dat een Marokkaan of een kamper vermoord wordt door iemand die al jaren geterroriseerd wordt en de politie alleen ziet als dat tuig hem van racisme beschuldigt.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:51 schreef Karammel het volgende:
Niet erg handige actie om met een paar buurtvaders een Marokkaan die in de minderheid is in elkaar te slaan. Hij zal het er ongetwijfeld naar gemaakt hebben, maar op dit soort momenten kies ik toch echt voor mijn eigen hachje.
Dit was één moment waar de vaders in de meerderheid waren. Dan zijn er verschillende opties. Óf je doet je rondje door de buurt en laat zo zien dat je de buurt in de gaten houdt. Contact met de politie zou hierbij handig zijn zodat ze snel ter plekke kunnen zijn als er iets voorvalt. De andere optie was om zelf in de aanval te gaan. Je kon ze immers hebben nu ze in de minderheid waren. Niet een erg handige optie.
De buurtvaders hebben gedaan waar de Marokkanen op zaten te wachten. Nu hebben ze in hun ogen een legitieme reden om een buurtoorlog te gaan beginnen. Reken er maar op dat de terreur enorm toe zal nemen de komende tijd. En als het er op aankomt kan ik je verzekeren dat de Marokkanen wél in het voordeel zijn. Dit zijn nou dingen waar ik absoluut niet mijn vingers aan wil branden. Op dezelfde manier dat ik me verontschuldig en aan de kant stap als er een doorgesnoven kaalkopje tegen me aanloopt tijdens het uitgaan.
Ik heb ondertussen goed geleerd dat ik bepaalde groepen beter uit de weg kan gaan. Dat zijn in mijn geval voornamelijk Marokkanen en kampers. Ik zit er niet op te wachten dat ik door 40 bewapende mannen uit mijn bed word getrokken midden in de nacht. Die houden echt niet op met slaan en schoppen voordat je stopt met bewegen. Levensgevaarlijk. Je doet jezelf, je gezin en je buurt nogal wat narigheid aan door eenmalig je geduld te verliezen.
Het is maar dat het 500 keer gezegd is, anders was je origineel geweest.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:32 schreef Henk-B het volgende:
Weer Marokkanen!!
Is dit weer het rondtrekkende grote groepje wat het voor de kleine groep verpest?
Wat een laffe honden zijn het toch ook!
Aan beide kanten vallen natuurlijk slachtoffers. Overigens is een persoon die in de tegenaanval gaan vele malen leuker om te bestrijden. Een steen door de raam mikken is slechts een paar keer leuk als er nauwelijks aandacht aan wordt besteed. Kampers en Marokkanen zijn bij tijd en wijlen trouwens elkaars grootste vijand. Al kunnen ze ook gezellig zij aan zij een weerloos slachtoffer kapotmaken.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:23 schreef Viajero het volgende:
[..]
Of het gaat een keer de andere kant op, dat een Marokkaan of een kamper vermoord wordt door iemand die al jaren geterroriseerd wordt en de politie alleen ziet als dat tuig hem van racisme beschuldigt.
'Woonwagen'kampen voldoen al aan die criteria. Hét bewijs dat het inderdaad niet werkt om ze allemaal bij elkaar te plaatsen. Daar durft ook geen buitenstaander naar binnen. Politie heeft het al opgegeven, deurwaarders lachen je uit als ze zien waar je ze naartoe wil sturen en ook postbodes gaan er niet graag langs. België heeft ook al van deze prachtwijken waar geen buitenstaander meer getolereerd wordt. Het gaat steeds verder.quote:Op maandag 1 maart 2010 09:46 schreef LXIV het volgende:
Spreiding is denk ik wel de oplossing, anders krijg je Parijse toestanden waar in sommige delen van de stad gewoon de hele Franse rechtsorde niet meer van toepassing is, er anarchie heerst, er geen belastingen betaald worden en die totaal onbegaanbaar zijn voor buitenstaanders? Wil je dat dan in Nederland?
Maar dat is toch ook zo.. Het speelt al langer, iedereen weet om wie het gaat, een complete wijk is het slachtoffer, maar de politie heeft wel weer een smoes klaarstaan om niks te doen.. Maar o wee als je overdag door diezelfde wijk 5kmh te hard rijdt, dan staan er zo 3 van die gasten om je heen een preek te houdenquote:Op maandag 1 maart 2010 17:23 schreef Viajero het volgende:
[..]
Of het gaat een keer de andere kant op, dat een Marokkaan of een kamper vermoord wordt door iemand die al jaren geterroriseerd wordt en de politie alleen ziet als dat tuig hem van racisme beschuldigt.
Het is in ieder geval verbazingwekkend te zien hoe omzichtig men met Marokkanen omgaat.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:41 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook zo.. Het speelt al langer, iedereen weet om wie het gaat, een complete wijk is het slachtoffer, maar de politie heeft wel weer een smoes klaarstaan om niks te doen.. Maar o wee als je overdag door diezelfde wijk 5kmh te hard rijdt, dan staan er zo 3 van die gasten om je heen een preek te houden
Tijdelijk opgelost bedoel je.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:24 schreef Tighadouini het volgende:
Gewoon met de knuppel er over heen, En het probleem is opgelost!
Gewoon pure repressie uitoefenen op probleem jongeren dan los je het probleem uiteindelijk voorgoed opquote:Op maandag 1 maart 2010 19:28 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Tijdelijk opgelost bedoel je.
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:28 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Tijdelijk opgelost bedoel je.
Ja, als je het blijft doen zal het idd ws wel helpen, persoonlijk denk ik dat het meer helpt om te dreigen met uitzetting en het ook daadwerkelijk te doen als ze voor de 3e keer in de fout zijn gegaan.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:35 schreef RAVW het volgende:
[..]
dat ligt er aan hoe hard je met die knuppel slaat , ik zou net zo lang doorslaan tot de knuppel het begeeft.
En dan zeggen deze was van hout de volgende is van metaal
Even mijn walging uitspreken hoor :quote:Op maandag 1 maart 2010 19:37 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ja, als je het blijft doen zal het idd ws wel helpen, persoonlijk denk ik dat het meer helpt om te dreigen met uitzetting en het ook daadwerkelijk te doen als ze voor de 3e keer in de fout zijn gegaan.
Repressie is het antwoord, natuurlijk binnen de kaders van de wet......quote:Op maandag 1 maart 2010 19:35 schreef RAVW het volgende:
[..]
dat ligt er aan hoe hard je met die knuppel slaat , ik zou net zo lang doorslaan tot de knuppel het begeeft.
En dan zeggen deze was van hout de volgende is van metaal
Ze zijn idd niet te gast nee, veel gedragen zich wel als gasten, hele onbeschofte gasten wel te verstaan. Als je je hier gewoon gedraagt hoef je toch ook nergens bang voor te zijn? En met 3 keer in de fout bedoel ik natuurlijk niet gepakt worden met een gestolen scooter of iets stelen uit de winkel, moet je meer aan iets zwaarders denken.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:43 schreef Tighadouini het volgende:
[..]
Even mijn walging uitspreken hoor :
Wat mij betreft heeft ieder die hier is geboren een card blance om elke vorm van geweld toe te passen indien degene wordt geconfronteerd met uitzetting. Deze jongens spreken veelal gebrekkig de taal van hun ouders en kennen Marokko alleen van vakantie. What the hell hebben die gasten daar te zoeken......hets een Nederlands probleem, vraag maar aan de koning van Marokko![]()
En oo ja aansluitend: ik weet niet wat jij denkt, maar deze jongens zijn hier niet te gast ofzo. Leuk voor ieder die dit denkt, alleen dit land is nu net zo goed van hen!
Gasten bij mij thuis gedragen zich altijd, maar goedquote:Op maandag 1 maart 2010 19:48 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ze zijn idd niet te gast nee, veel gedragen zich wel als gasten, hele onbeschofte gasten wel te verstaan. Als je je hier gewoon gedraagt hoef je toch ook nergens bang voor te zijn? En met 3 keer in de fout boedoel ik natuurlijk niet gepakt worden met een gestolen scooter of iets stelen uit de winkel, moet je meer aan iets zwaarders denken.
Niemand heeft het "recht" zich op die manier te misdragen, laat staan een carte blanche om geweld te gebruiken. Als je je op deze manier misdraagt verspilt je wat mij betreft het recht op gastvrijheid wat je voorheen had. Je kunt niet verwachten dat mensen dat pikken. Jij zegt dat het net zo goed hun land is, maar laat ze dan eens wat voor dat land gaan doen ipv te gaan lopen etteren en anderen het leven zuur te maken. Als ze dat niet willen hebben ze hier in Nederland net zo goed niets te zoeken.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:43 schreef Tighadouini het volgende:
[..]
Wat mij betreft heeft ieder die hier is geboren een card blance om elke vorm van geweld toe te passen indien degene wordt geconfronteerd met uitzetting. Deze jongens spreken veelal gebrekkig de taal van hun ouders en kennen Marokko alleen van vakantie. What the hell hebben die gasten daar te zoeken......hets een Nederlands probleem, vraag maar aan de koning van Marokko![]()
En oo ja aansluitend: ik weet niet wat jij denkt, maar deze jongens zijn hier niet te gast ofzo. Leuk voor ieder die dit denkt, alleen dit land is nu net zo goed van hen!
Dat gasten zich bij jou thuis gedragen wil nog niet zeggen dat ze dat buiten ook doen natuurlijk.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:55 schreef Tighadouini het volgende:
[..]
Gasten bij mij thuis gedragen zich altijd, maar goed
Er zijn jongens van 16 jaar oud die al 10 keer met de politie in aanraking zijn gekomen. In andere woorden niet echt praktisch en ook niet mogelijk om meerdere redenen. Mensen die dit overigens voorstellen snappen geen snars van hoe een rechtstaat werkt.
Volgens mij ontgaat de essentie van mijn vorige reactie jouw. Gastvrijheid daar is geen sprake meer van aangezien de meesten hier geboren en getogen zijn. Overigens is dit geheel hypothetisch. Omdat als landen van herkomst weigeren om die mensen toe te laten het ook niet mogelijk is om mensen uit te zetten.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:57 schreef Ciske- het volgende:
[..]
Niemand heeft het "recht" zich op die manier te misdragen, laat staan een carte blanche om geweld te gebruiken. Als je je op deze manier misdraagt verspilt je wat mij betreft het recht op gastvrijheid wat je voorheen had. Je kunt niet verwachten dat mensen dat pikken. Jij zegt dat het net zo goed hun land is, maar laat ze dan eens wat voor dat land gaan doen ipv te gaan lopen etteren en anderen het leven zuur te maken. Als ze dat niet willen hebben ze hier in Nederland net zo goed niets te zoeken.
Tja uhm daar heb ik niks mee te maken héquote:Op maandag 1 maart 2010 20:00 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Dat gasten zich bij jou thuis gedragen wil nog niet zeggen dat ze dat buiten ook doen natuurlijk.
Neen? ikzelf ben bestuurskundige en behoor dus tot die circa 10 % van de bevolking die is afgestudeerd aan de universiteit. In andere woorden wat betreft het afronden van een opleiding heb ik het beter gedaan dan 90% van de bevolkingquote:
Oké, ze zijn hier geboren en getogen dus in wezen niet anders dan autochtonen... mee eens. Punt wat ik probeer te maken is dat wat mij betreft zowel autochtone als allochtone Nederlanders het 'recht' om hier te leven kunnen verspillen door dit gedrag. Als je hier enkel bent om te etteren heb je hier niets te zoeken, zo simpel is dat. Of ze dan kiezen voor een ander land om het opnieuw te proberen, of dat ze ergens boven de oceaan gedropt worden interesseert me eigenlijk bar weinig.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:05 schreef Tighadouini het volgende:
[..]
Volgens mij ontgaat de essentie van mijn vorige reactie jouw. Gastvrijheid daar is geen sprake meer van aangezien de meesten hier geboren en getogen zijn. Overigens is dit geheel hypothetisch. Omdat als landen van herkomst weigeren om die mensen toe te laten het ook niet mogelijk is om mensen uit te zetten.
En onder Marokkanen zitten de meeste overlastgevers doch herbergt dezelfde groep heel wat mensen die het wel goed doen.
Wat heeft een goed functionerende "nigger"/Marokkaan/watdanook te maken met het wangedrag van mensen die toevallig dezelfde kleur/afkomst hebben? Waarom mag hij niet klagen over dingen waar hij tegenaan loopt die niks met zijn persoon te maken hebben?quote:Op zondag 28 februari 2010 21:51 schreef Buzios het volgende:
...
Het is hetzelfde als het "educated nigger" syndroom. Die geven ook van alles de schuld aan anderen terwijl
hun broeders en zusters overvallen plegen om crack te kopen.
Maar vooral NIET je hand in eigen boezem steken hoor...vooral niet doen
Het kan met geen ene reet schelen wat jij vindt.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is maar dat het 500 keer gezegd is, anders was je origineel geweest.
Je begrijpt er WEER helemaal niks van. Weer een reden voor je om op te springen omdat je een B.A. avatar hebt.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:51 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Wat heeft een goed functionerende "nigger"/Marokkaan/watdanook te maken met het wangedrag van mensen die toevallig dezelfde kleur/afkomst hebben? Waarom mag hij niet klagen over dingen waar hij tegenaan loopt die niks met zijn persoon te maken hebben?
Ik heb je genote voor je gebruik van "nigger" trouwens, nergens voor nodig
Voor een afgestudeerde mag je wel wat beter op je grammatica letten. Jouw en jou door elkaar halen is een redelijke doodzonde en zo staan er nog wel meer van dat soort VMBO teksten van je.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:12 schreef Tighadouini het volgende:
[..]
Neen? ikzelf ben bestuurskundige en behoor dus tot die circa 10 % van de bevolking die is afgestudeerd aan de universiteit. In andere woorden wat betreft het afronden van een opleiding heb ik het beter gedaan dan 90% van de bevolking![]()
Trouwens kijk eens naar de entertainers, sporters, politici, hogescholen.....(uni vooralsnog heel wat minder), met je hoax
Nou en?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 01:47 schreef Buzios het volgende:
Schijnheilig gedoe over het woord nigger...kijk naar MTV of weet ik veel wat, niggers noemen elkaar constant niggers.
Ik woon ongeveer tussen Veenendaal en Ede in, maar daar ga ik voor m'n plezier ook echt niet naartoe.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:51 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ja net zoals Veenendaal, Utrecht, Amsterdam, Gouda enz enz.
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:43 schreef Tighadouini het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |