quote:
Op maandag 1 maart 2010 19:43 schreef Tighadouini het volgende:[..]
Even mijn walging uitspreken hoor :
Wat mij betreft heeft ieder die hier is geboren een card blance om elke vorm van geweld toe te passen indien degene wordt geconfronteerd met uitzetting. Deze jongens spreken veelal gebrekkig de taal van hun ouders en kennen Marokko alleen van vakantie. What the hell hebben die gasten daar te zoeken......hets een Nederlands probleem, vraag maar aan de koning van Marokko
En oo ja aansluitend: ik weet niet wat jij denkt, maar deze jongens zijn hier niet te gast ofzo. Leuk voor ieder die dit denkt, alleen dit land is nu net zo goed van hen!
Je hebt helemaal gelijk.
Ik walg van al die mensen die over uitzetten beginnen als het over overlastgevende Marokkanen gaat. Dit is een probleem van Nederland. Nederland zal daar dan dus ook een gepaste oplossing voor moeten vinden. Uitzetten behoort wat mij betreft niet tot de mogelijkheden als de persoon in kwestie is geboren en getogen in Nederland.
Vroeger was het misschien nog mogelijk om al het gajes op de boot naar Australië te zetten, maar tijden zijn veranderd. Dat kan nu niet meer.
Al zal dat over een aantal jaar weer totaal anders liggen. Dan ziet men in dat gevangenen de goedkoopste vorm van arbeid zijn en dat er geld aan valt te verdienen. Je moet de onruststokers uit hun groep halen en afbeulen. Zolang ze er maar geen stoer verhaal van kunnen draaien als ze weer terug op straat zijn.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."