Idd. M'n vriendin heeft voor de zekerheid meteen maar een combiticket gekocht.....quote:Op zondag 28 februari 2010 16:04 schreef MadGuy het volgende:
Nu al uitverkocht dus? Dat zou een record zijn!
Slinkse verkooptruuk?quote:Op zondag 28 februari 2010 16:04 schreef MadGuy het volgende:
De combitickets zijn nog wél te koop. Dat geeft toch te denken...
http://twitter.com/Rapid_Razor_Bob/status/9685332911quote:Op zondag 28 februari 2010 16:07 schreef Dennis101 het volgende:
Dat moet gewoon een foutje of storing zijn, anders hadden we vast ergens een persbericht gehad dat de kaarten de deur uit vliegen.
Was er ook, tenminste dat ene twitterbericht.quote:Op zondag 28 februari 2010 16:07 schreef Dennis101 het volgende:
Dat moet gewoon een foutje of storing zijn, anders hadden we vast ergens een persbericht gehad dat de kaarten de deur uit vliegen.
Ik vind een twitterbericht geen persbericht. Meestal komt het wel naar voren in de media als de kaartverkoop storm loopt.quote:Op zondag 28 februari 2010 16:09 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Was er ook, tenminste dat ene twitterbericht.
Volendam platgooien?quote:Op zondag 28 februari 2010 16:11 schreef ebeaydojraes het volgende:
het wordt tijd dat we hier in Nederland eens een terrein gaan maken voor dit soort evenementen, waar wat meer mensen kunnen komen e.d. ...
Volgens mij wel.quote:Op zondag 28 februari 2010 16:15 schreef MadGuy het volgende:
Lullig! Maar er zijn dus ook nog CJP-kaarten verkrijgbaar?
die optie houden we altijd al openquote:
Daar hebben ze nog maar weinig informatie ofer gegeven, right?quote:Op zondag 28 februari 2010 16:30 schreef Toad het volgende:
Goed. Wat een onzin zeg.
Zou dat door die launchparty komen ofzo? Ik hoop in ieder geval dat Lowlands nog even achter die zwarthandelaren aangaat.
Daar zit ik ook op te wachten voordat ik voor niets 20 euro extra betaal voor die Walibi-onzin.quote:Op zondag 28 februari 2010 16:47 schreef crossover het volgende:
Is dit al definitief? Ik wil wel een officieel bericht zien voor ik dit echt geloof..
heb jij nog geen kaart dan?quote:Op zondag 28 februari 2010 16:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Godver
Nee meneer. Er zijn nog cjp kaarten en camper/combi kaarten.quote:Op zondag 28 februari 2010 16:47 schreef crossover het volgende:
Is dit al definitief? Ik wil wel een officieel bericht zien voor ik dit echt geloof..
Nee, geen geldquote:
Idd, waarschijnlijk is er veel de zwarte handel in gegaan.quote:Op zondag 28 februari 2010 16:51 schreef ScottTracy het volgende:
Wat een kutfestival eigenlijk dat het zo snel is uitverkocht
een storing waardoor combi en campertickets het nog wel doen? lijkt me ook stug, maar nu al uitverkocht? dat kan toch niet..... toch?quote:Op zondag 28 februari 2010 16:53 schreef Gitaarmat het volgende:
Wie zegt dat het al uitverkocht is. Misschien is het wel een storing.
Mocht dit foutief op de eventim site staan dan kun je alsnog je combitickets omruilen voor normale tickets.quote:Op zondag 28 februari 2010 16:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
een storing waardoor combi en campertickets het nog wel doen? lijkt me ook stug, maar nu al uitverkocht? dat kan toch niet..... toch?
Bron?quote:Op zondag 28 februari 2010 16:55 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
Mocht dit foutief op de eventim site staan dan kun je alsnog je combitickets omruilen voor normale tickets.
oh ik heb mn kaartje al veilig in huis hoorquote:Op zondag 28 februari 2010 16:55 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
Mocht dit foutief op de eventim site staan dan kun je alsnog je combitickets omruilen voor normale tickets.
Count me in! Heb trouwens even gemailt naar lowlands.quote:Op zondag 28 februari 2010 16:55 schreef ScottTracy het volgende:
Als het nu al uitverkocht is ga ik m'n eigen Lowlands organiseren een week later
Is vrienden van mijn vriendin eens overkomen. Stond op de site dat het uitverkocht was, hadden een combiticket gekocht, volgende dag was het opeens niet meer uitverkocht. Contact met de lowlands site opgenomen en kregen toen geld terug en kaartje gewisseld.quote:
Precies.quote:Op zondag 28 februari 2010 16:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Waar of niet, dit levert zo'n paniek op dat het een stormloop op kaartjes oplevert en t sowieso deze week wel uitverkoopt.
Netjes opgelost.quote:Op zondag 28 februari 2010 16:59 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
Is vrienden van mijn vriendin eens overkomen. Stond op de site dat het uitverkocht was, hadden een combiticket gekocht, volgende dag was het opeens niet meer uitverkocht. Contact met de lowlands site opgenomen en kregen toen geld terug en kaartje gewisseld.
Daar waren we al achterquote:Op zondag 28 februari 2010 17:09 schreef wolvendagen het volgende:
Wat doen jullie, Lowlands uitverkocht mattie ;(
![]()
KIJK MAAR.
quote:Op zondag 28 februari 2010 11:50 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Er zijn gewoon helemaal geen dagkaarten verkrijgbaar.
Nja, ik heb vriendinnen met zo'n CJP pas...quote:Op zondag 28 februari 2010 17:23 schreef wormtrein het volgende:
Oh en trouwens, ik zou dus vanmiddag m'n ticket gaan kopenIk twijfel serieus om zo'n CJP ding aan te schaffen nu, maar dat pasje komt natuurlijk veeel te laat binnen
Ze hebben dezelfde code...quote:Op zondag 28 februari 2010 17:27 schreef Weggeslet het volgende:
Ik heb nog 2 CJP-passen, krijg ieder jaar een nieuwe terwjl de oude nog tot eind 2010 geldig is... Mocht iemand er iets mee kunnen dan heb ik er 1 in de aanbieding.
Ik ook. Ik hoop op regen, onweer, storm, hagel, sneeuw, cyclonen en tornado's.quote:Op zondag 28 februari 2010 17:33 schreef onderjas het volgende:
Dit is dus het laatste topic van lowlands (dit jaar) waar ik in post. Niemand van m'n maten heeft een kaartje dus 't gaat niet door dit jaar. Jammer maar helaas. Tevens hoop ik dat het kut weer is in augustus.
Meh bij ons hebben er 3 van de 18 die we geplanned hadden een kaartjequote:Op zondag 28 februari 2010 17:33 schreef onderjas het volgende:
Dit is dus het laatste topic van lowlands (dit jaar) waar ik in post. Niemand van m'n maten heeft een kaartje dus 't gaat niet door dit jaar. Jammer maar helaas. Tevens hoop ik dat het kut weer is in augustus.
Dat is nog wel genoeg toch?quote:Op zondag 28 februari 2010 17:35 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Meh bij ons hebben er 3 van de 18 die we geplanned hadden een kaartje![]()
![]()
![]()
Nee, het is lekker weer dit jaar, want het wordt een hele warme zomer volgens het knmi.quote:Op zondag 28 februari 2010 17:33 schreef onderjas het volgende:
Meer info over de kaarten?quote:Op zondag 28 februari 2010 17:38 schreef maxor het volgende:
Op Twitter wordt gemeld dat er morgen meer info komt over kaarten.
Hopelijk is dit alleen de eerste batch want er moeten nog wat mensen met me mee
Let maar op, er komt een tropische bui die alles in modder en zooi verandert. Tevens stort er een tent in en raken alle wc's verstopt.quote:Op zondag 28 februari 2010 17:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, het is lekker weer dit jaar, want het wordt een hele warme zomer volgens het knmi.
quote:Op zondag 28 februari 2010 17:41 schreef Bullet-tooth het volgende:
It's official: de reguliere tickets voor Lowlands zijn uitverkocht. Nog wel combitickets beschikbaar. Zo meer info op lowlands.nl #LL10
Trol.quote:Op zondag 28 februari 2010 17:41 schreef Bullet-tooth het volgende:
It's official: de reguliere tickets voor Lowlands zijn uitverkocht. Nog wel combitickets beschikbaar. Zo meer info op lowlands.nl #LL10
Jep. Hoewel er nu weer wat rondzingt over dat het officieel is dat het uitverkocht is volgends lowlands.nl maar daar staat dus weer niets opquote:
quote:
Heul niet.quote:Op zondag 28 februari 2010 17:40 schreef onderjas het volgende:
[..]
Let maar op, er komt een tropische bui die alles in modder en zooi verandert. Tevens stort er een tent in en raken alle wc's verstopt.
O wow...quote:Op zondag 28 februari 2010 17:43 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
http://twitter.com/BenteBollmann
Vijf.quote:Op zondag 28 februari 2010 17:43 schreef Gitaarmat het volgende:
Hoeveel combi-tickets zijn er eigenlijjk?
O.quote:Op zondag 28 februari 2010 17:43 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
http://twitter.com/BenteBollmann
Ik vrees dat dan de grote bureaus weer flink wat kaarten aan gaan bieden.quote:Op zondag 28 februari 2010 17:52 schreef Gitaarmat het volgende:
ik denk dat lowlands er voor gaat zorgen dat sowieso pinkpop en misschien zelfs rock werchter en/of pukkelpop sneller doen uitverkopen
quote:Op zondag 28 februari 2010 17:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nja, ik heb vriendinnen met zo'n CJP pas...Als je lief bent kan ik kijken of ik wat kan regelen.
Denk 't niet hoor.quote:Op zondag 28 februari 2010 17:55 schreef wormtrein het volgende:
[..]
Maar komt dat dan niet op mijn ticket te staan? En heb ik dus ook de kaart zelf nodig..?
Trouwens, dit jaar binnen 7 dagen betekend volgend jaar dus echt binnen een dag ofzo![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
Wacht ik check even op mijn kaartje of dat er op staat.quote:Op zondag 28 februari 2010 17:55 schreef wormtrein het volgende:
[..]
Maar komt dat dan niet op mijn ticket te staan? En heb ik dus ook de kaart zelf nodig..?
Ik denk dat we binnen 2 jaar Glastonbury-achtige situaties krijgen.quote:Op zondag 28 februari 2010 17:55 schreef wormtrein het volgende:
[..]
Trouwens, dit jaar binnen 7 dagen betekend volgend jaar dus echt binnen een dag ofzo![]()
En logisch natuurlijk.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik zit hardop te lachen om dit tafereel.
geenquote:
Nu lach je nog omdat je een kaartje hebt maar volgend jaar zit je net als iedereen als een mongool te F5'en op het moment dat die tickets uitkomen... bizar verhaal ditquote:Op zondag 28 februari 2010 18:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik zit hardop te lachen om dit tafereel.
Kan allebei ook? (Lowlands én Melt!)quote:Op zondag 28 februari 2010 17:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ach, dan kan je mooi eens een ander festival gaan bezoeken.
Ik raad Roskilde en Melt! aan.
Tuurlijk, ik doe Roskilde, Bospop & Melt! drie weekenden na elkaar.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:08 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Kan allebei ook? (Lowlands én Melt!)'
Misschien vind ik het wel zo stom dat ik volgend jaar niet wil.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:08 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Nu lach je nog omdat je een kaartje hebt maar volgend jaar zit je net als iedereen als een mongool te F5'en op het moment dat die tickets uitkomen... bizar verhaal dit
Neee, 2 weken voor LL ofzo. 5000 euro per stukquote:Op zondag 28 februari 2010 18:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik had kaarten moeten kopen trouwens. Had ik ze nu al kunnen verkopen.
Ja dat kan ook natuurlijk. Maar ik heb ze niet gekocht.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Neee, 2 weken voor LL ofzo. 5000 euro per stuk
Sick. Nee, zo rijk ben ik niet. Ik blijf al een week lang in Berlijn om te feesten voor/na Meltquote:Op zondag 28 februari 2010 18:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik doe Roskilde, Bospop & Melt! drie weekenden na elkaar.
Misschien maken ze het terrein dan wel veel groter zodat er 75.000 mensen op kunnen.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:00 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik denk dat we binnen 2 jaar Glastonbury-achtige situaties krijgen.
Als je een trouwe LL-bezoeker bent koop je toch direct kaarten zonder dat je weet wat voor bands er spelen? Je weet dan toch wel dat er goede bands komen als je het altijd al leuk hebt gevonden.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik ben wel 1 van de trouwste LL-bezoekers hier, maar als het zo gaat de komende jaren hou ik het voor gezien. Ik wil toch echt wel een naam of 25/30 weten voor ik een kaartje koop. En dat zit er op deze manier nooit meer in.
Dat dus. Gaan janken omdat de kaarten snel uitverkopen terwijl je er ieder jaar heengaat, wtf.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:19 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Als je een trouwe LL-bezoeker bent koop je toch direct kaarten zonder dat je weet wat voor bands er spelen? Je weet dan toch wel dat er goede bands komen als je het altijd al leuk hebt gevonden.
Als je graag wilt gaan, kan je ook een kaart kopen 'voor de zekerheid'. Je weet dat je hem altijd kunt verkopenquote:Op zondag 28 februari 2010 18:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nee, ik heb me zo goed als altijd laten leiden door het programma. In de begindagen misschien iets minder. In 2004 bijna niet gegaan vanwege te matig programma, toch maar gedaan. Kan me ook weinig van die keer herinneren, heeft weinig indruk gemaakt.
Klopt! Echt té bizar dit! Ik ben benieuwd hoeveel procent van de tickets nu daadwerkelijk door bezoekers zijn gekocht en niet door zwarthandelaren.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:25 schreef wormtrein het volgende:
Dit meen je niet, combi-tickets ook uitverkocht op eventim
Ook zoiets, ik heb nog geen idee wie er wel of niet ook maar van plan waren te gaan dit jaar.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:29 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
gelukkig kaartje binnen, maar vrees dat veel van mijn festivalmaten nog niet zo snel zijn geweest
Inderdaad. k vraag me af wat ze aan die awarthandel gaan doen dan...quote:Op zondag 28 februari 2010 18:32 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Niet normaal hoe snel dit is gegaan zeg.
Ik zou wel eens willen weten (of een schatting willen zien) hoeveel kaarten er nou door de zwarthandel zijn opgekocht.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:32 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Inderdaad. k vraag me af wat ze aan die awarthandel gaan doen dan...
Of iedereen was er als de kippen bij om te zorgen dat ze er niet naast grepen. Denk niet dat je dit kan wijten aan de zwarthandel.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:35 schreef Bayswater het volgende:
Verleden jaar was het 1 mei uitverkocht, dit jaar 28 februari, dus al na een week op geen enkele naam bijna . Zitten een paar hele grote handelaren tussen, krijg je met zo'n beurs en lage rentestand. Of Lowlands verkoopt juist gefaseerd om zwarthandel proberen tegen te gaan.
Ik wist dat ik er snel bij moest zijn, maar zo snel had ik nou ook weer niet verwacht, had eerder iets van een maand verwacht.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ben ik serieus de enige die er niet verbaasd over is? Ik had eigenlijk wel verwacht dat het zo snel zou gaan.
Ik dacht acht ja.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wat was het max. aantal kaarten dat je mocht bestellen? Acht gewoon?
Tegen te gaan? Met de schijn dat een festival uitverkocht is duw je (vooral in de eerste tijd) klanten juist naar alternatieve verkoopkanalen toe.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:35 schreef Bayswater het volgende:
Verleden jaar was het 1 mei uitverkocht, dit jaar 28 februari, dus al na een week op geen enkele naam bijna . Zitten een paar hele grote handelaren tussen, krijg je met zo'n beurs en lage rentestand. Of Lowlands verkoopt juist gefaseerd om zwarthandel proberen tegen te gaan.
Ik heb verkeerd gestemd, ik wilde 20-40 doen, drukte op 40-60.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:35 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Poll: Gokje: Hoe veel % zwarte kaarten?00-20 20-40 40-60 60-80 80-100
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Staat genoteerdquote:Op zondag 28 februari 2010 18:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb verkeerd gestemd, ik wilde 20-40 doen, drukte op 40-60.
Moet je maar geld hebbenquote:Op zondag 28 februari 2010 18:43 schreef CherryLips het volgende:![]()
Wel enorm klote voor de mensen die geen geld hadden om gelijk een kaartje te kopen
Hadden ze moeten sparen!quote:Op zondag 28 februari 2010 18:43 schreef CherryLips het volgende:
![]()
Wel enorm klote voor de mensen die geen geld hadden om gelijk een kaartje te kopen
Festivals in Nederland en Belgie verkopen meestal pas uit als de lente goed begint te kriebelen en/of als er grote namen bekend worden gemaakt. Binnen een (regenachtige) week eind februari lijkt het mij het niet mogelijk puur op festivalgangers, zie het ook aan mijn omgeving. Zelfs de grote die-hardgangers zijn verrast en hebben nu deels kaartjes. Precies de situatie die de zwarthandel wil om lekker te profiterenl.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:38 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Of iedereen was er als de kippen bij om te zorgen dat ze er niet naast grepen. Denk niet dat je dit kan wijten aan de zwarthandel.
Die wisten ook gelukkig pas een week geleden dat LL in de voorverkoop ging natuurlijk.... Dus ja, dan heb je geen tijd om te sparen...quote:Op zondag 28 februari 2010 18:43 schreef CherryLips het volgende:
![]()
Toch goed gedaan!quote:Op zondag 28 februari 2010 18:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Faillisment lijkt onafwendbaar na aanschaf van 2x Walibicombo
Het was al bekend dat je er snel bij moest zijn, een hoop mensen waren vorig jaar al geschrokken van de relatief snelle uitverkoop. Al mijn vrienden hebben ook direct kaarten gekocht om dat voor te zijn en ik denk dat er meer mensen zijn die dat gedaan hebben. Het lijkt me stug dat puur door de zwarthandel het festival nu ineens 2 maanden eerder dan vorig jaar uitverkocht is geraakt. Dat zijn dan nogal wat kaarten die ze opgekocht zouden hebben.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:44 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Festivals in Nederland en Belgie verkopen meestal pas uit als de lente goed begint te kriebelen en/of als er grote namen bekend worden gemaakt. Binnen een (regenachtige) week eind februari lijkt het mij het niet mogelijk puur op festivalgangers, zie het ook aan mijn omgeving. Zelfs de grote die-hardgangers zijn verrast en hebben nu deels kaartjes. Precies de situatie die de zwarthandel wil om lekker te profiterenl.
Dan nog, als je net een financiele tegenvaller hebt gehad ofzoquote:Op zondag 28 februari 2010 18:45 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Die wisten ook gelukkig pas een week geleden dat LL in de voorverkoop ging natuurlijk.... Dus ja, dan heb je geen tijd om te sparen...
Vorig jaar ging het al sneller en hebben veel mensen er naast gegrepen. Daarom denk ik dat sowieso veel van degene die vorig jaar te laat waren nu veel eerder een kaart heben gekocht.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:44 schreef Bayswater het volgende:
Festivals in Nederland en Belgie verkopen meestal pas uit als de lente goed begint te kriebelen en/of als er grote namen bekend worden gemaakt. Binnen een (regenachtige) week eind februari lijkt het mij het niet mogelijk puur op festivalgangers, zie het ook aan mijn omgeving. Zelfs de grote die-hardgangers zijn verrast en hebben nu deels kaartjes. Precies de situatie die de zwarthandel wil om lekker te profiterenl.
Week voor aanvang pas de kaarten opsturen en de laatste week extra kaarten verkopen.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:40 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Tegen te gaan? Met de schijn dat een festival uitverkocht is duw je (vooral in de eerste tijd) klanten juist naar alternatieve verkoopkanalen toe.
Dan moet je maar gewoon niet gaan, als je niet eens 150 euro achter de hand hebt...quote:Op zondag 28 februari 2010 18:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan nog, als je net een financiele tegenvaller hebt gehad ofzo. Mijn groep is geloof ik ook niet compleet.
Even voorschieten voor iemandquote:Op zondag 28 februari 2010 18:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan nog, als je net een financiele tegenvaller hebt gehad ofzo. Mijn groep is geloof ik ook niet compleet.
bekertjes rapenquote:Op zondag 28 februari 2010 18:49 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dan moet je maar gewoon niet gaan, als je niet eens 150 euro achter de hand hebt...
Eens. Heb meer mensen dan ooit gehoord dat ze al ticket hadden gekocht.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:47 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Het was al bekend dat je er snel bij moest zijn, een hoop mensen waren vorig jaar al geschrokken van de relatief snelle uitverkoop. Al mijn vrienden hebben ook direct kaarten gekocht om dat voor te zijn en ik denk dat er meer mensen zijn die dat gedaan hebben. Het lijkt me stug dat puur door de zwarthandel het festival nu ineens 2 maanden eerder dan vorig jaar uitverkocht is geraakt. Dat zijn dan nogal wat kaarten die ze opgekocht zouden hebben.
Dat vind ik onzin. Sommige mensen hier zijn net 16 en die hebben niet altijd 150 euro achter de hand. Veel van mn vrienden kregen morgen salaris uitgekeerd. Gelukkig hebben die al via ouders geregeld.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:49 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dan moet je maar gewoon niet gaan, als je niet eens 150 euro achter de hand hebt...
Tja, wacht je met kaarten kopen omdat je geen geld hebt en nu koop je extra durequote:Op zondag 28 februari 2010 18:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Faillisment lijkt onafwendbaar na aanschaf van 2x Walibicombo
Anders heb je niets tochquote:Op zondag 28 februari 2010 18:52 schreef ranja het volgende:
[..]
Tja, wacht je met kaarten kopen omdat je geen geld hebt en nu koop je extra dure
Voor die 16 jarigen geldt hetzelfde, wisten die pas vorige week ofzo dat ze wilden gaan? De meeste jongeren weten al maanden voordat de kaartverkoop begint dat ze willen gaan, zorg dan dat je daar voor gespaard hebt of kijk je ouders lief aan (dat lukt niet altijd dat snap ik ook nog wel), ik vind geen geld hebben altijd maar een slecht excuus.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:51 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Dat vind ik onzin. Sommige mensen hier zijn net 16 en die hebben niet altijd 150 euro achter de hand. Veel van mn vrienden kregen morgen salaris uitgekeerd. Gelukkig hebben die al via ouders geregeld.
quote:De reguliere tickets voor Lowlands 2010 zijn uitverkocht.
Er zijn nog wel enkele Walibi-combi en CJP-kaarten beschikbaar. Er bestaat een mogelijkheid dat tussen nu en het festival nog kaarten van sponsors beschikbaar komen wanneer zij deze niet voor acties gebruiken. Bovendien worden kaarten die door de zwarthandel zijn gekocht zoveel mogelijk ongeldig gemaakt. De ongeldig gemaakte kaarten komen weer voor de reguliere verkoop beschikbaar. Als dit gebeurt, lees je dat op lowlands.nl
Geen kaartje kunnen bemachtigen? Laat je niet verleiden om er één in de zwarthandel te kopen. Zoals gezegd worden deze zoveel mogelijk ongeldig gemaakt en dan kom je het terrein niet op. Meer info over zwarthandel lees je op www.weetwaarjekoopt.nl
Je kan geen CJP kopen?quote:Op zondag 28 februari 2010 18:56 schreef Junkie het volgende:
Kutzooi.![]()
Ik zou ze net aankomende week gaan halen.
En ik zat net in het bestel proces waar het icoontje nog op groen was, en bij de stap voor het betalen gaf hij een fout melding. En er was nog niet eens iets van de line-up bekend.![]()
Lowlands weet die kutjeugd wel goed te hypen.
Combi tickets zijn ook al weg.quote:
Goede verhalenquote:Op zondag 28 februari 2010 18:58 schreef Meneer_Aart het volgende:
Pff, als het zo populair is is het niet eens meer de moeite waard. Waar komen al die mensen voor - voor de line-up, die ze niet kennen, of omdat het tegenwoordig hip is om naar Lowlands te gaan?
Dat vind ik zo'n bullshitargument. Als het zo populair is wil het zeggen dat het dus een goed festival is en dat steeds meer mensen besluiten te gaan of iig sneller kaarten te kopen, omdat het elk jaar eerder uitverkoopt. Ze komen - denk ik - voor het festival, voor de mensen, voor de sfeer, voor het leuk vinden van Lowlands? Dat maakt het festival niet slechter.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:58 schreef Meneer_Aart het volgende:
Pff, als het zo populair is is het niet eens meer de moeite waard. Waar komen al die mensen voor - voor de line-up, die ze niet kennen, of omdat het tegenwoordig hip is om naar Lowlands te gaan?
http://www.eventim.nl/cgi-bin/lowlands-kaarten-biddinghuizen.html?affiliate=lol&fun=tdetaila&doc=erdetaila&key=360479quote:Op zondag 28 februari 2010 19:00 schreef Inverted_World het volgende:
EN ZE ZIJN ER WEER, DE KAARTEN!!,
quote:Op zondag 28 februari 2010 19:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n bullshitargument. Als het zo populair is wil het zeggen dat het dus een goed festival is en dat steeds meer mensen besluiten te gaan of iig sneller kaarten te kopen, omdat het elk jaar eerder uitverkoopt. Ze komen - denk ik - voor het festival, voor de mensen, voor de sfeer, voor het leuk vinden van Lowlands? Dat maakt het festival niet slechter.
quote:Op zondag 28 februari 2010 18:54 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Voor die 16 jarigen geldt hetzelfde, wisten die pas vorige week ofzo dat ze wilden gaan? De meeste jongeren weten al maanden voordat de kaartverkoop begint dat ze willen gaan, zorg dan dat je daar voor gespaard hebt of kijk je ouders lief aan (dat lukt niet altijd dat snap ik ook nog wel), ik vind geen geld hebben altijd maar een slecht excuus.
Waar zeg ik dat?quote:Op zondag 28 februari 2010 19:03 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
Dus als je voor de muziek wilt komen ben je op LL op het verkeerde adres?
Mail voor omruilenquote:Op zondag 28 februari 2010 19:03 schreef Xeanor het volgende:
Nou heb ik zo'n kolere combiticket gekocht
Ja hij loopt toch te huilen over dat de line-up niet bekend is en dat het nergens op slaat dat mensen nu al tickets kopen. Dan ga ik niet als argument zeggen 'jamaar mensen komen voor de muziek'.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:05 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
Omdat ik je alles zie opnoemen, behalve de muziek.
quote:ER IS EEN FOUT GEMAAKT IN TICKETSYSTEEM: 10.000 CJP KAARTEN WAREN DUBBEL GEBLOKKEERD. ZE ZIJN NU WEER BESCHIKBAAR. ZIE SITE #LL10 1 minutes ago via TweetDeck
Oh ja, want die kaartverkoop begint nooit op hetzelfde moment en kan je je er dus niet al een half jaar op voorbereiden.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:43 schreef CherryLips het volgende:![]()
quote:TOCH NOG KAARTEN BESCHIKBAAR!
Er is een ernstige fout gemaakt in het ticketsysteem. De blokkade voor de CJP-kaarten is dubbel ingevoerd. De foutieve blokkade is nu opgeheven waardoor er nu nog 10.000 kaarten beschikbaar zijn.
Mensen die vanmiddag een combi-kaart hebben gekocht omdat de reguliere kaarten op uitverkocht stonden kunnen naar info@lowlands.nl mailen indien ze deze kaart willen omruilen.
Excuses voor het ongemak.
Haha inderdaad!quote:Op zondag 28 februari 2010 19:07 schreef ebeaydojraes het volgende:
ER IS EEN FOUT GEMAAKT IN TICKETSYSTEEM: 10.000 CJP KAARTEN WAREN DUBBEL GEBLOKKEERD. ZE ZIJN NU WEER BESCHIKBAAR. ZIE SITE #LL10
Idd. Iedereen gaat nu voor de zekerheid toch maar nu bestellen.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:08 schreef frame-saw het volgende:
Ik vind de fout echt hilarisch![]()
Zal nu ook wel snel uitverkopen hoor. Arme mensen die al zaten te janken dat ze geen kaartje hadden.
Die kan je dus omwisselen.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:10 schreef icebliss het volgende:
Haha, iedereen in paniek combitickets kopen. Veel plezier in Walibi World jongens!
Ik denk het, zeker na deze berichtgeving, wel ja.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:13 schreef Peter het volgende:
20k kaartjes in een week = volgende week alsnog uitverkocht?
Mailen naar info@lowlands.nl dat je wilt ruilen.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ja, godver nu weer wel kaartjes. Prutsers. Zit ik met dat kut Walibi.
Inruilenquote:Op zondag 28 februari 2010 19:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dat. Ik schat dinsdag uitverkocht.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:14 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik denk het, zeker na deze berichtgeving, wel ja.
Dat dus.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:51 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Dat vind ik onzin. Sommige mensen hier zijn net 16 en die hebben niet altijd 150 euro achter de hand.
Lees nou eens.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ook goed. Alsnog sickquote:
Ik had het geld dan wel maar goed ik had nog niet goed met iedereen overlegd met wie ik heen zou gaan.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:54 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Voor die 16 jarigen geldt hetzelfde, wisten die pas vorige week ofzo dat ze wilden gaan? De meeste jongeren weten al maanden voordat de kaartverkoop begint dat ze willen gaan, zorg dan dat je daar voor gespaard hebt of kijk je ouders lief aan (dat lukt niet altijd dat snap ik ook nog wel), ik vind geen geld hebben altijd maar een slecht excuus.
Same here, kaartjes besteld om 10:05, sneller wou het systeem nietquote:Op zondag 28 februari 2010 19:03 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
true. Daarom hebben de die-hards (waaronder ik) al maaaaanden 150 euro op onze rekening branden. En ja ik was om 10 uur uit bed om kaartjes te kopen
+ combi-tickets die er nog zijnquote:Op zondag 28 februari 2010 19:21 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Same here, kaartjes besteld om 10:05, sneller wou het systeem niet![]()
Vroeger begon de voorverkoop altijd op de eerste zaterdag van februari, dus dit jaar was de start aan de late kant.
Overigens lees ik net dat er de dubbele hoeveelheid CJP kaartjes gereserveerd waren, dus dat betekend dat er nu nog 10k kaarten beschikbaar zijn?
Op lowlands.nl loopt ene Bram te huilen dat ze mensen oplichten.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:24 schreef wormtrein het volgende:
Beste marketing ooit, ditDie 10.000 dubbele kaarten zijn dus ook binnen no-time weg
Site offline hier.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Op lowlands.nl loopt ene Bram te huilen dat ze mensen oplichten.
Natuurlijk.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:26 schreef Gitaarmat het volgende:
Ze hebben de fout express gemaakt zodat ze én wat extra aandacht hebben én de mensen ook direct weten wat de tussenstand van de verkoop is.
Ja hier nu ook. Maar hij liep te boehoehoe'en over dat mensen nu combiticket hadden dat veel duurder is enzo. Ik haat het als mensen niet lezen.quote:
quote:Op zondag 28 februari 2010 19:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja want daar hebben ze ook zoveel aan :Squote:Op zondag 28 februari 2010 19:26 schreef Gitaarmat het volgende:
Ze hebben de fout express gemaakt zodat ze én wat extra aandacht hebben én de mensen ook direct weten wat de tussenstand van de verkoop is.
Ja dat is echt een beunhaas, die bram.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel tickets er als combi verkocht worden, ik ben één keer tijdens LL's naar Walibi geweest, nog nooit zo'n 'vaag' pretpark meegemaaktquote:Op zondag 28 februari 2010 19:25 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
+ combi-tickets die er nog zijn
+ cjp die er nog zijn.
Dus
Er zijn nu nog 10.000 reguliere tickets en wat er rest van de CJP actie en de combi.
quote:Op zondag 28 februari 2010 19:30 schreef Dennis101 het volgende:
Vriend van me zou samen met 10 man gaan, hebben ze allemaal nog geen kaartje hoor ik net, die probeert nu iedereen te bereiken
Dat is een vast aantal, en dus worden die mensen standaard voor 20 euro genaaidquote:Op zondag 28 februari 2010 19:29 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel tickets er als combi verkocht worden, ik ben één keer tijdens LL's naar Walibi geweest, nog nooit zo'n 'vaag' pretpark meegemaakt
Precies ... Alsof de kaarten zonder deze actie niet als broodjes weg zouden gaan. Maar ze gaan wel iets sneller. Alleen heeft Lowlands daar helemaal niets aan. Gaat nog wel even duren voordat die CJP kaartjes echt weg zullen zijn.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:27 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ja want daar hebben ze ook zoveel aan :S
Loop je daar als half dode stinkende Lowlanderquote:Op zondag 28 februari 2010 19:29 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel tickets er als combi verkocht worden, ik ben één keer tijdens LL's naar Walibi geweest, nog nooit zo'n 'vaag' pretpark meegemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |