http://www.eventim.nl/cgi-bin/lowlands-kaarten-biddinghuizen.html?affiliate=lol&fun=tdetaila&doc=erdetaila&key=360479quote:Op zondag 28 februari 2010 17:02 schreef Coiler het volgende:
het is echt niet uitverkocht!![]()
anders pleeg ik nu zelfmoord
TS haar vrienden zijn niet rijk en er heeft er in ieder geval 1 wel een ticket, dus houd je bek swa.quote:Op zondag 28 februari 2010 17:02 schreef Unknown90 het volgende:
TS koopt 1 kaartje
TS koopt niet met vrienden tegelijk![]()
TS gaat alleen
Is dat er?quote:Op zondag 28 februari 2010 17:07 schreef PiRANiA het volgende:
Kon dit niet in het lowlands topic dan?
Screenie?quote:Op zondag 28 februari 2010 17:09 schreef Loveless85 het volgende:
Faal, kan gewoon nog bestellen hier hoor
Ja, ik zie het.quote:Op zondag 28 februari 2010 17:09 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Al best een tijdje ja. Kijk maar in MUZ
Ja, op een illegale neger site. Ik heb het niet over de Walibi tickets.quote:Op zondag 28 februari 2010 17:09 schreef Loveless85 het volgende:
Faal, kan gewoon nog bestellen hier hoor
Ja want stel je voor, als je de keuze hebt tussen niet gaan of dan zo'n pauperticket met Walibi toegang kopen, dan ga je maar nietquote:
Ja, nou en, dan zijn ze voor nu ausverkauft en zijn ze aan het beraden hoeveel ze er nog op de markt gooien. En die zijn binnen 3 dagen weg.quote:Op zondag 28 februari 2010 17:12 schreef Loveless85 het volgende:
Zijn wel de combi-tickets met Walibi toegang, maar ach.
Bij de 'normale' staat TIJDELIJK niet beschikbaar
Mensen die voor 145 euro een ticket kunnen kopen, waarom zouden die voor 176 euro gaan?quote:Op zondag 28 februari 2010 17:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja want stel je voor, als je de keuze hebt tussen niet gaan of dan zo'n pauperticket met Walibi toegang kopen, dan ga je maar niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |