Meer info over de kaarten?quote:Op zondag 28 februari 2010 17:38 schreef maxor het volgende:
Op Twitter wordt gemeld dat er morgen meer info komt over kaarten.
Hopelijk is dit alleen de eerste batch want er moeten nog wat mensen met me mee
Let maar op, er komt een tropische bui die alles in modder en zooi verandert. Tevens stort er een tent in en raken alle wc's verstopt.quote:Op zondag 28 februari 2010 17:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, het is lekker weer dit jaar, want het wordt een hele warme zomer volgens het knmi.
quote:Op zondag 28 februari 2010 17:41 schreef Bullet-tooth het volgende:
It's official: de reguliere tickets voor Lowlands zijn uitverkocht. Nog wel combitickets beschikbaar. Zo meer info op lowlands.nl #LL10
Trol.quote:Op zondag 28 februari 2010 17:41 schreef Bullet-tooth het volgende:
It's official: de reguliere tickets voor Lowlands zijn uitverkocht. Nog wel combitickets beschikbaar. Zo meer info op lowlands.nl #LL10
Jep. Hoewel er nu weer wat rondzingt over dat het officieel is dat het uitverkocht is volgends lowlands.nl maar daar staat dus weer niets opquote:
quote:
Heul niet.quote:Op zondag 28 februari 2010 17:40 schreef onderjas het volgende:
[..]
Let maar op, er komt een tropische bui die alles in modder en zooi verandert. Tevens stort er een tent in en raken alle wc's verstopt.
O wow...quote:Op zondag 28 februari 2010 17:43 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
http://twitter.com/BenteBollmann
Vijf.quote:Op zondag 28 februari 2010 17:43 schreef Gitaarmat het volgende:
Hoeveel combi-tickets zijn er eigenlijjk?
O.quote:Op zondag 28 februari 2010 17:43 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
http://twitter.com/BenteBollmann
Ik vrees dat dan de grote bureaus weer flink wat kaarten aan gaan bieden.quote:Op zondag 28 februari 2010 17:52 schreef Gitaarmat het volgende:
ik denk dat lowlands er voor gaat zorgen dat sowieso pinkpop en misschien zelfs rock werchter en/of pukkelpop sneller doen uitverkopen
quote:Op zondag 28 februari 2010 17:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nja, ik heb vriendinnen met zo'n CJP pas...Als je lief bent kan ik kijken of ik wat kan regelen.
Denk 't niet hoor.quote:Op zondag 28 februari 2010 17:55 schreef wormtrein het volgende:
[..]
Maar komt dat dan niet op mijn ticket te staan? En heb ik dus ook de kaart zelf nodig..?
Trouwens, dit jaar binnen 7 dagen betekend volgend jaar dus echt binnen een dag ofzo![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
Wacht ik check even op mijn kaartje of dat er op staat.quote:Op zondag 28 februari 2010 17:55 schreef wormtrein het volgende:
[..]
Maar komt dat dan niet op mijn ticket te staan? En heb ik dus ook de kaart zelf nodig..?
Ik denk dat we binnen 2 jaar Glastonbury-achtige situaties krijgen.quote:Op zondag 28 februari 2010 17:55 schreef wormtrein het volgende:
[..]
Trouwens, dit jaar binnen 7 dagen betekend volgend jaar dus echt binnen een dag ofzo![]()
En logisch natuurlijk.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik zit hardop te lachen om dit tafereel.
geenquote:
Nu lach je nog omdat je een kaartje hebt maar volgend jaar zit je net als iedereen als een mongool te F5'en op het moment dat die tickets uitkomen... bizar verhaal ditquote:Op zondag 28 februari 2010 18:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik zit hardop te lachen om dit tafereel.
Kan allebei ook? (Lowlands én Melt!)quote:Op zondag 28 februari 2010 17:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ach, dan kan je mooi eens een ander festival gaan bezoeken.
Ik raad Roskilde en Melt! aan.
Tuurlijk, ik doe Roskilde, Bospop & Melt! drie weekenden na elkaar.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:08 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Kan allebei ook? (Lowlands én Melt!)'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |