Netjes opgelost.quote:Op zondag 28 februari 2010 16:59 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
Is vrienden van mijn vriendin eens overkomen. Stond op de site dat het uitverkocht was, hadden een combiticket gekocht, volgende dag was het opeens niet meer uitverkocht. Contact met de lowlands site opgenomen en kregen toen geld terug en kaartje gewisseld.
Daar waren we al achterquote:Op zondag 28 februari 2010 17:09 schreef wolvendagen het volgende:
Wat doen jullie, Lowlands uitverkocht mattie ;(
![]()
KIJK MAAR.
quote:Op zondag 28 februari 2010 11:50 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Er zijn gewoon helemaal geen dagkaarten verkrijgbaar.
Nja, ik heb vriendinnen met zo'n CJP pas...quote:Op zondag 28 februari 2010 17:23 schreef wormtrein het volgende:
Oh en trouwens, ik zou dus vanmiddag m'n ticket gaan kopenIk twijfel serieus om zo'n CJP ding aan te schaffen nu, maar dat pasje komt natuurlijk veeel te laat binnen
Ze hebben dezelfde code...quote:Op zondag 28 februari 2010 17:27 schreef Weggeslet het volgende:
Ik heb nog 2 CJP-passen, krijg ieder jaar een nieuwe terwjl de oude nog tot eind 2010 geldig is... Mocht iemand er iets mee kunnen dan heb ik er 1 in de aanbieding.
Ik ook. Ik hoop op regen, onweer, storm, hagel, sneeuw, cyclonen en tornado's.quote:Op zondag 28 februari 2010 17:33 schreef onderjas het volgende:
Dit is dus het laatste topic van lowlands (dit jaar) waar ik in post. Niemand van m'n maten heeft een kaartje dus 't gaat niet door dit jaar. Jammer maar helaas. Tevens hoop ik dat het kut weer is in augustus.
Meh bij ons hebben er 3 van de 18 die we geplanned hadden een kaartjequote:Op zondag 28 februari 2010 17:33 schreef onderjas het volgende:
Dit is dus het laatste topic van lowlands (dit jaar) waar ik in post. Niemand van m'n maten heeft een kaartje dus 't gaat niet door dit jaar. Jammer maar helaas. Tevens hoop ik dat het kut weer is in augustus.
Dat is nog wel genoeg toch?quote:Op zondag 28 februari 2010 17:35 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Meh bij ons hebben er 3 van de 18 die we geplanned hadden een kaartje![]()
![]()
![]()
Nee, het is lekker weer dit jaar, want het wordt een hele warme zomer volgens het knmi.quote:Op zondag 28 februari 2010 17:33 schreef onderjas het volgende:
Meer info over de kaarten?quote:Op zondag 28 februari 2010 17:38 schreef maxor het volgende:
Op Twitter wordt gemeld dat er morgen meer info komt over kaarten.
Hopelijk is dit alleen de eerste batch want er moeten nog wat mensen met me mee
Let maar op, er komt een tropische bui die alles in modder en zooi verandert. Tevens stort er een tent in en raken alle wc's verstopt.quote:Op zondag 28 februari 2010 17:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, het is lekker weer dit jaar, want het wordt een hele warme zomer volgens het knmi.
quote:Op zondag 28 februari 2010 17:41 schreef Bullet-tooth het volgende:
It's official: de reguliere tickets voor Lowlands zijn uitverkocht. Nog wel combitickets beschikbaar. Zo meer info op lowlands.nl #LL10
Trol.quote:Op zondag 28 februari 2010 17:41 schreef Bullet-tooth het volgende:
It's official: de reguliere tickets voor Lowlands zijn uitverkocht. Nog wel combitickets beschikbaar. Zo meer info op lowlands.nl #LL10
Jep. Hoewel er nu weer wat rondzingt over dat het officieel is dat het uitverkocht is volgends lowlands.nl maar daar staat dus weer niets opquote:
quote:
Heul niet.quote:Op zondag 28 februari 2010 17:40 schreef onderjas het volgende:
[..]
Let maar op, er komt een tropische bui die alles in modder en zooi verandert. Tevens stort er een tent in en raken alle wc's verstopt.
O wow...quote:Op zondag 28 februari 2010 17:43 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
http://twitter.com/BenteBollmann
Vijf.quote:Op zondag 28 februari 2010 17:43 schreef Gitaarmat het volgende:
Hoeveel combi-tickets zijn er eigenlijjk?
O.quote:Op zondag 28 februari 2010 17:43 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
http://twitter.com/BenteBollmann
Ik vrees dat dan de grote bureaus weer flink wat kaarten aan gaan bieden.quote:Op zondag 28 februari 2010 17:52 schreef Gitaarmat het volgende:
ik denk dat lowlands er voor gaat zorgen dat sowieso pinkpop en misschien zelfs rock werchter en/of pukkelpop sneller doen uitverkopen
quote:Op zondag 28 februari 2010 17:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nja, ik heb vriendinnen met zo'n CJP pas...Als je lief bent kan ik kijken of ik wat kan regelen.
Denk 't niet hoor.quote:Op zondag 28 februari 2010 17:55 schreef wormtrein het volgende:
[..]
Maar komt dat dan niet op mijn ticket te staan? En heb ik dus ook de kaart zelf nodig..?
Trouwens, dit jaar binnen 7 dagen betekend volgend jaar dus echt binnen een dag ofzo![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
Wacht ik check even op mijn kaartje of dat er op staat.quote:Op zondag 28 februari 2010 17:55 schreef wormtrein het volgende:
[..]
Maar komt dat dan niet op mijn ticket te staan? En heb ik dus ook de kaart zelf nodig..?
Ik denk dat we binnen 2 jaar Glastonbury-achtige situaties krijgen.quote:Op zondag 28 februari 2010 17:55 schreef wormtrein het volgende:
[..]
Trouwens, dit jaar binnen 7 dagen betekend volgend jaar dus echt binnen een dag ofzo![]()
En logisch natuurlijk.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik zit hardop te lachen om dit tafereel.
geenquote:
Nu lach je nog omdat je een kaartje hebt maar volgend jaar zit je net als iedereen als een mongool te F5'en op het moment dat die tickets uitkomen... bizar verhaal ditquote:Op zondag 28 februari 2010 18:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik zit hardop te lachen om dit tafereel.
Kan allebei ook? (Lowlands én Melt!)quote:Op zondag 28 februari 2010 17:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ach, dan kan je mooi eens een ander festival gaan bezoeken.
Ik raad Roskilde en Melt! aan.
Tuurlijk, ik doe Roskilde, Bospop & Melt! drie weekenden na elkaar.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:08 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Kan allebei ook? (Lowlands én Melt!)'
Misschien vind ik het wel zo stom dat ik volgend jaar niet wil.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:08 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Nu lach je nog omdat je een kaartje hebt maar volgend jaar zit je net als iedereen als een mongool te F5'en op het moment dat die tickets uitkomen... bizar verhaal dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |