Daar zit ik ook op te wachten voordat ik voor niets 20 euro extra betaal voor die Walibi-onzin.quote:Op zondag 28 februari 2010 16:47 schreef crossover het volgende:
Is dit al definitief? Ik wil wel een officieel bericht zien voor ik dit echt geloof..
heb jij nog geen kaart dan?quote:Op zondag 28 februari 2010 16:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Godver
Nee meneer. Er zijn nog cjp kaarten en camper/combi kaarten.quote:Op zondag 28 februari 2010 16:47 schreef crossover het volgende:
Is dit al definitief? Ik wil wel een officieel bericht zien voor ik dit echt geloof..
Nee, geen geldquote:
Idd, waarschijnlijk is er veel de zwarte handel in gegaan.quote:Op zondag 28 februari 2010 16:51 schreef ScottTracy het volgende:
Wat een kutfestival eigenlijk dat het zo snel is uitverkocht
een storing waardoor combi en campertickets het nog wel doen? lijkt me ook stug, maar nu al uitverkocht? dat kan toch niet..... toch?quote:Op zondag 28 februari 2010 16:53 schreef Gitaarmat het volgende:
Wie zegt dat het al uitverkocht is. Misschien is het wel een storing.
Mocht dit foutief op de eventim site staan dan kun je alsnog je combitickets omruilen voor normale tickets.quote:Op zondag 28 februari 2010 16:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
een storing waardoor combi en campertickets het nog wel doen? lijkt me ook stug, maar nu al uitverkocht? dat kan toch niet..... toch?
Bron?quote:Op zondag 28 februari 2010 16:55 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
Mocht dit foutief op de eventim site staan dan kun je alsnog je combitickets omruilen voor normale tickets.
oh ik heb mn kaartje al veilig in huis hoorquote:Op zondag 28 februari 2010 16:55 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
Mocht dit foutief op de eventim site staan dan kun je alsnog je combitickets omruilen voor normale tickets.
Count me in! Heb trouwens even gemailt naar lowlands.quote:Op zondag 28 februari 2010 16:55 schreef ScottTracy het volgende:
Als het nu al uitverkocht is ga ik m'n eigen Lowlands organiseren een week later
Is vrienden van mijn vriendin eens overkomen. Stond op de site dat het uitverkocht was, hadden een combiticket gekocht, volgende dag was het opeens niet meer uitverkocht. Contact met de lowlands site opgenomen en kregen toen geld terug en kaartje gewisseld.quote:
Precies.quote:Op zondag 28 februari 2010 16:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Waar of niet, dit levert zo'n paniek op dat het een stormloop op kaartjes oplevert en t sowieso deze week wel uitverkoopt.
Netjes opgelost.quote:Op zondag 28 februari 2010 16:59 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
Is vrienden van mijn vriendin eens overkomen. Stond op de site dat het uitverkocht was, hadden een combiticket gekocht, volgende dag was het opeens niet meer uitverkocht. Contact met de lowlands site opgenomen en kregen toen geld terug en kaartje gewisseld.
Daar waren we al achterquote:Op zondag 28 februari 2010 17:09 schreef wolvendagen het volgende:
Wat doen jullie, Lowlands uitverkocht mattie ;(
![]()
KIJK MAAR.
quote:Op zondag 28 februari 2010 11:50 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Er zijn gewoon helemaal geen dagkaarten verkrijgbaar.
Nja, ik heb vriendinnen met zo'n CJP pas...quote:Op zondag 28 februari 2010 17:23 schreef wormtrein het volgende:
Oh en trouwens, ik zou dus vanmiddag m'n ticket gaan kopenIk twijfel serieus om zo'n CJP ding aan te schaffen nu, maar dat pasje komt natuurlijk veeel te laat binnen
Ze hebben dezelfde code...quote:Op zondag 28 februari 2010 17:27 schreef Weggeslet het volgende:
Ik heb nog 2 CJP-passen, krijg ieder jaar een nieuwe terwjl de oude nog tot eind 2010 geldig is... Mocht iemand er iets mee kunnen dan heb ik er 1 in de aanbieding.
Ik ook. Ik hoop op regen, onweer, storm, hagel, sneeuw, cyclonen en tornado's.quote:Op zondag 28 februari 2010 17:33 schreef onderjas het volgende:
Dit is dus het laatste topic van lowlands (dit jaar) waar ik in post. Niemand van m'n maten heeft een kaartje dus 't gaat niet door dit jaar. Jammer maar helaas. Tevens hoop ik dat het kut weer is in augustus.
Meh bij ons hebben er 3 van de 18 die we geplanned hadden een kaartjequote:Op zondag 28 februari 2010 17:33 schreef onderjas het volgende:
Dit is dus het laatste topic van lowlands (dit jaar) waar ik in post. Niemand van m'n maten heeft een kaartje dus 't gaat niet door dit jaar. Jammer maar helaas. Tevens hoop ik dat het kut weer is in augustus.
Dat is nog wel genoeg toch?quote:Op zondag 28 februari 2010 17:35 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Meh bij ons hebben er 3 van de 18 die we geplanned hadden een kaartje![]()
![]()
![]()
Nee, het is lekker weer dit jaar, want het wordt een hele warme zomer volgens het knmi.quote:Op zondag 28 februari 2010 17:33 schreef onderjas het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |