Ik zou wel eens willen weten (of een schatting willen zien) hoeveel kaarten er nou door de zwarthandel zijn opgekocht.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:32 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Inderdaad. k vraag me af wat ze aan die awarthandel gaan doen dan...
Of iedereen was er als de kippen bij om te zorgen dat ze er niet naast grepen. Denk niet dat je dit kan wijten aan de zwarthandel.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:35 schreef Bayswater het volgende:
Verleden jaar was het 1 mei uitverkocht, dit jaar 28 februari, dus al na een week op geen enkele naam bijna . Zitten een paar hele grote handelaren tussen, krijg je met zo'n beurs en lage rentestand. Of Lowlands verkoopt juist gefaseerd om zwarthandel proberen tegen te gaan.
Ik wist dat ik er snel bij moest zijn, maar zo snel had ik nou ook weer niet verwacht, had eerder iets van een maand verwacht.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ben ik serieus de enige die er niet verbaasd over is? Ik had eigenlijk wel verwacht dat het zo snel zou gaan.
Ik dacht acht ja.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wat was het max. aantal kaarten dat je mocht bestellen? Acht gewoon?
Tegen te gaan? Met de schijn dat een festival uitverkocht is duw je (vooral in de eerste tijd) klanten juist naar alternatieve verkoopkanalen toe.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:35 schreef Bayswater het volgende:
Verleden jaar was het 1 mei uitverkocht, dit jaar 28 februari, dus al na een week op geen enkele naam bijna . Zitten een paar hele grote handelaren tussen, krijg je met zo'n beurs en lage rentestand. Of Lowlands verkoopt juist gefaseerd om zwarthandel proberen tegen te gaan.
Ik heb verkeerd gestemd, ik wilde 20-40 doen, drukte op 40-60.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:35 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Poll: Gokje: Hoe veel % zwarte kaarten?00-20 20-40 40-60 60-80 80-100
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Staat genoteerdquote:Op zondag 28 februari 2010 18:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb verkeerd gestemd, ik wilde 20-40 doen, drukte op 40-60.
Moet je maar geld hebbenquote:Op zondag 28 februari 2010 18:43 schreef CherryLips het volgende:![]()
Wel enorm klote voor de mensen die geen geld hadden om gelijk een kaartje te kopen
Hadden ze moeten sparen!quote:Op zondag 28 februari 2010 18:43 schreef CherryLips het volgende:
![]()
Wel enorm klote voor de mensen die geen geld hadden om gelijk een kaartje te kopen
Festivals in Nederland en Belgie verkopen meestal pas uit als de lente goed begint te kriebelen en/of als er grote namen bekend worden gemaakt. Binnen een (regenachtige) week eind februari lijkt het mij het niet mogelijk puur op festivalgangers, zie het ook aan mijn omgeving. Zelfs de grote die-hardgangers zijn verrast en hebben nu deels kaartjes. Precies de situatie die de zwarthandel wil om lekker te profiterenl.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:38 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Of iedereen was er als de kippen bij om te zorgen dat ze er niet naast grepen. Denk niet dat je dit kan wijten aan de zwarthandel.
Die wisten ook gelukkig pas een week geleden dat LL in de voorverkoop ging natuurlijk.... Dus ja, dan heb je geen tijd om te sparen...quote:Op zondag 28 februari 2010 18:43 schreef CherryLips het volgende:
![]()
Toch goed gedaan!quote:Op zondag 28 februari 2010 18:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Faillisment lijkt onafwendbaar na aanschaf van 2x Walibicombo
Het was al bekend dat je er snel bij moest zijn, een hoop mensen waren vorig jaar al geschrokken van de relatief snelle uitverkoop. Al mijn vrienden hebben ook direct kaarten gekocht om dat voor te zijn en ik denk dat er meer mensen zijn die dat gedaan hebben. Het lijkt me stug dat puur door de zwarthandel het festival nu ineens 2 maanden eerder dan vorig jaar uitverkocht is geraakt. Dat zijn dan nogal wat kaarten die ze opgekocht zouden hebben.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:44 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Festivals in Nederland en Belgie verkopen meestal pas uit als de lente goed begint te kriebelen en/of als er grote namen bekend worden gemaakt. Binnen een (regenachtige) week eind februari lijkt het mij het niet mogelijk puur op festivalgangers, zie het ook aan mijn omgeving. Zelfs de grote die-hardgangers zijn verrast en hebben nu deels kaartjes. Precies de situatie die de zwarthandel wil om lekker te profiterenl.
Dan nog, als je net een financiele tegenvaller hebt gehad ofzoquote:Op zondag 28 februari 2010 18:45 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Die wisten ook gelukkig pas een week geleden dat LL in de voorverkoop ging natuurlijk.... Dus ja, dan heb je geen tijd om te sparen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |