quote:Op zondag 28 februari 2010 19:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n bullshitargument. Als het zo populair is wil het zeggen dat het dus een goed festival is en dat steeds meer mensen besluiten te gaan of iig sneller kaarten te kopen, omdat het elk jaar eerder uitverkoopt. Ze komen - denk ik - voor het festival, voor de mensen, voor de sfeer, voor het leuk vinden van Lowlands? Dat maakt het festival niet slechter.
quote:Op zondag 28 februari 2010 18:54 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Voor die 16 jarigen geldt hetzelfde, wisten die pas vorige week ofzo dat ze wilden gaan? De meeste jongeren weten al maanden voordat de kaartverkoop begint dat ze willen gaan, zorg dan dat je daar voor gespaard hebt of kijk je ouders lief aan (dat lukt niet altijd dat snap ik ook nog wel), ik vind geen geld hebben altijd maar een slecht excuus.
Waar zeg ik dat?quote:Op zondag 28 februari 2010 19:03 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
Dus als je voor de muziek wilt komen ben je op LL op het verkeerde adres?
Mail voor omruilenquote:Op zondag 28 februari 2010 19:03 schreef Xeanor het volgende:
Nou heb ik zo'n kolere combiticket gekocht
Ja hij loopt toch te huilen over dat de line-up niet bekend is en dat het nergens op slaat dat mensen nu al tickets kopen. Dan ga ik niet als argument zeggen 'jamaar mensen komen voor de muziek'.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:05 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
Omdat ik je alles zie opnoemen, behalve de muziek.
quote:ER IS EEN FOUT GEMAAKT IN TICKETSYSTEEM: 10.000 CJP KAARTEN WAREN DUBBEL GEBLOKKEERD. ZE ZIJN NU WEER BESCHIKBAAR. ZIE SITE #LL10 1 minutes ago via TweetDeck
Oh ja, want die kaartverkoop begint nooit op hetzelfde moment en kan je je er dus niet al een half jaar op voorbereiden.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:43 schreef CherryLips het volgende:![]()
Wel enorm klote voor de mensen die geen geld hadden om gelijk een kaartje te kopen
quote:TOCH NOG KAARTEN BESCHIKBAAR!
Er is een ernstige fout gemaakt in het ticketsysteem. De blokkade voor de CJP-kaarten is dubbel ingevoerd. De foutieve blokkade is nu opgeheven waardoor er nu nog 10.000 kaarten beschikbaar zijn.
Mensen die vanmiddag een combi-kaart hebben gekocht omdat de reguliere kaarten op uitverkocht stonden kunnen naar info@lowlands.nl mailen indien ze deze kaart willen omruilen.
Excuses voor het ongemak.
Haha inderdaad!quote:Op zondag 28 februari 2010 19:07 schreef ebeaydojraes het volgende:
ER IS EEN FOUT GEMAAKT IN TICKETSYSTEEM: 10.000 CJP KAARTEN WAREN DUBBEL GEBLOKKEERD. ZE ZIJN NU WEER BESCHIKBAAR. ZIE SITE #LL10
Idd. Iedereen gaat nu voor de zekerheid toch maar nu bestellen.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:08 schreef frame-saw het volgende:
Ik vind de fout echt hilarisch![]()
Zal nu ook wel snel uitverkopen hoor. Arme mensen die al zaten te janken dat ze geen kaartje hadden.
Die kan je dus omwisselen.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:10 schreef icebliss het volgende:
Haha, iedereen in paniek combitickets kopen. Veel plezier in Walibi World jongens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |