Ik denk het, zeker na deze berichtgeving, wel ja.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:13 schreef Peter het volgende:
20k kaartjes in een week = volgende week alsnog uitverkocht?
Mailen naar info@lowlands.nl dat je wilt ruilen.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ja, godver nu weer wel kaartjes. Prutsers. Zit ik met dat kut Walibi.
Inruilenquote:Op zondag 28 februari 2010 19:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dat. Ik schat dinsdag uitverkocht.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:14 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik denk het, zeker na deze berichtgeving, wel ja.
Dat dus.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:51 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Dat vind ik onzin. Sommige mensen hier zijn net 16 en die hebben niet altijd 150 euro achter de hand.
Lees nou eens.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ook goed. Alsnog sickquote:
Ik had het geld dan wel maar goed ik had nog niet goed met iedereen overlegd met wie ik heen zou gaan.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:54 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Voor die 16 jarigen geldt hetzelfde, wisten die pas vorige week ofzo dat ze wilden gaan? De meeste jongeren weten al maanden voordat de kaartverkoop begint dat ze willen gaan, zorg dan dat je daar voor gespaard hebt of kijk je ouders lief aan (dat lukt niet altijd dat snap ik ook nog wel), ik vind geen geld hebben altijd maar een slecht excuus.
Same here, kaartjes besteld om 10:05, sneller wou het systeem nietquote:Op zondag 28 februari 2010 19:03 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
true. Daarom hebben de die-hards (waaronder ik) al maaaaanden 150 euro op onze rekening branden. En ja ik was om 10 uur uit bed om kaartjes te kopen
+ combi-tickets die er nog zijnquote:Op zondag 28 februari 2010 19:21 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Same here, kaartjes besteld om 10:05, sneller wou het systeem niet![]()
Vroeger begon de voorverkoop altijd op de eerste zaterdag van februari, dus dit jaar was de start aan de late kant.
Overigens lees ik net dat er de dubbele hoeveelheid CJP kaartjes gereserveerd waren, dus dat betekend dat er nu nog 10k kaarten beschikbaar zijn?
Op lowlands.nl loopt ene Bram te huilen dat ze mensen oplichten.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:24 schreef wormtrein het volgende:
Beste marketing ooit, ditDie 10.000 dubbele kaarten zijn dus ook binnen no-time weg
Site offline hier.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Op lowlands.nl loopt ene Bram te huilen dat ze mensen oplichten.
Natuurlijk.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:26 schreef Gitaarmat het volgende:
Ze hebben de fout express gemaakt zodat ze én wat extra aandacht hebben én de mensen ook direct weten wat de tussenstand van de verkoop is.
Ja hier nu ook. Maar hij liep te boehoehoe'en over dat mensen nu combiticket hadden dat veel duurder is enzo. Ik haat het als mensen niet lezen.quote:
quote:Op zondag 28 februari 2010 19:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja want daar hebben ze ook zoveel aan :Squote:Op zondag 28 februari 2010 19:26 schreef Gitaarmat het volgende:
Ze hebben de fout express gemaakt zodat ze én wat extra aandacht hebben én de mensen ook direct weten wat de tussenstand van de verkoop is.
Ja dat is echt een beunhaas, die bram.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel tickets er als combi verkocht worden, ik ben één keer tijdens LL's naar Walibi geweest, nog nooit zo'n 'vaag' pretpark meegemaaktquote:Op zondag 28 februari 2010 19:25 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
+ combi-tickets die er nog zijn
+ cjp die er nog zijn.
Dus
Er zijn nu nog 10.000 reguliere tickets en wat er rest van de CJP actie en de combi.
quote:Op zondag 28 februari 2010 19:30 schreef Dennis101 het volgende:
Vriend van me zou samen met 10 man gaan, hebben ze allemaal nog geen kaartje hoor ik net, die probeert nu iedereen te bereiken
Dat is een vast aantal, en dus worden die mensen standaard voor 20 euro genaaidquote:Op zondag 28 februari 2010 19:29 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel tickets er als combi verkocht worden, ik ben één keer tijdens LL's naar Walibi geweest, nog nooit zo'n 'vaag' pretpark meegemaakt
Precies ... Alsof de kaarten zonder deze actie niet als broodjes weg zouden gaan. Maar ze gaan wel iets sneller. Alleen heeft Lowlands daar helemaal niets aan. Gaat nog wel even duren voordat die CJP kaartjes echt weg zullen zijn.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:27 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ja want daar hebben ze ook zoveel aan :S
Loop je daar als half dode stinkende Lowlanderquote:Op zondag 28 februari 2010 19:29 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel tickets er als combi verkocht worden, ik ben één keer tijdens LL's naar Walibi geweest, nog nooit zo'n 'vaag' pretpark meegemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |