Welkomquote:
quote:
Kuthoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr jij hier !quote:
Jup, en ik ga ook weerquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kuthoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr jij hier !
![]()
Moet even de laptop op de HD mikken, beetje teveel rommel dus hij is meeegatraag.quote:
TitanicVernielendePokkeijsbergquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:53 schreef DeZwabber het volgende:
TVW
...
DVP
...
grrrr
ehh
THC
aarrghhhhh!
aan het zinken
Nog niet gezienquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:49 schreef Pagan het volgende:
TijdVoorPasta
TagliatelleVoorPagan
TijdVoorPils
Alle drie waar, tagliatelle met zalmsnippers en zure room,![]()
Hier zijn nog niet zo veel reacties op gekomen, helegaar geen eigenlijk.
THC! LOLquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:53 schreef DeZwabber het volgende:
TVW
...
DVP
...
grrrr
ehh
THC
aarrghhhhh!
aan het zinken
Ik zie hem! Links van de paal tussen die takjesquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:05 schreef oh-oh het volgende:
Eentje van vanmiddag...
Zoek de reiger![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik zie hem! Links van de paal tussen die takjes
moet je van prei plassen?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:11 schreef DeZwabber het volgende:
koken met zwabber van vnaaf:
groene curryprut in de wok, met stukjes kipfilet, ui, paprika, prei ( [ afbeelding ] ) en sperzieboontjes met sambal badjak in een bloempannekoek (voor de honig doosjeskook mensen, da zijn die wraps, maar dan lekkerder)
De warmte van dit topicquote:
Das vanwege het mooie weer hierquote:
Heerlijk...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das vanwege het mooie weer hier![]()
Op het journaal zeiden ze 13 graden, maar ik wil wedden dat het hier warmer was.
Ik heb 2 uur lang in een fleecevest door het veld gebaggerd![]()
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij hebt gewonnen, alle eer naar jou vanaaf
quote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]Nouja, mijn longen gaan protesteren, maar tis wel grappig. En zeker als je ADHD hebt heeft het een leuke uitwerking
![]()
![]()
hoe weet je dat nou? wie weet heb ik het zwartgeblakerd in de prullenbak gegooidquote:Lekkor eten heb je gemaakt btw!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Het is ook echt zo heerlijk.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heerlijk...
Ik zou alleen al daarom een hond willen...
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het is ook echt zo heerlijk.
Nadeeltje is dat ik dus geen klap in huis gedaan heb vandaag en ik vanavond nog moet
- afwassen
- kilo biefstuk snijden en in de droger doen
- bank schoon opleggen
- bed schoon opleggen
en dat ik morgen nog mn hele huis moet schoonmaken en minstens 1 hond moet scheren en dat ik vanavond een logeerhondje krijg en nu dus ook niet in bad kan omdat ik niet weet hoe laat ie m komt brengen.
But it was sooooooooo worth it![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Morgen moet het hele huis gepoetstquote:
Yeah!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:34 schreef Barbaaf het volgende:
TLC!
Het wordt al echt lente, de laatste dagen heb ik vechtende meerkoeten, vechtende merels en vechtende meesjes gezien
Gedroogde biefquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:00 schreef oh-oh het volgende:
Oooooooh ja, ik moet zo ook nog ff een kilo BIEFSTUK snijden.
Want die was in de aanbieding, dus ik heb een kilo meegepakt voor de hondjes, voor in de droger.
Hoe decadent is dat dan?
Ik eet het zelf echt nooit
Ja, ik dacht nog aan je.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Gedroogde bief![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wou dat ik jouw hondje was
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
[..]
hoe weet je dat nou? wie weet heb ik het zwartgeblakerd in de prullenbak gegooid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Wij ook, wat een geneuzel zeg.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:43 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit trouwens een heel interessant programma te kijken op 3, over Britten die moeten overleven in Thailand zoals de arme Thai dat doen.
Ik ookquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:43 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit trouwens een heel interessant programma te kijken op 3, over Britten die moeten overleven in Thailand zoals de arme Thai dat doen.
Naja, vooral die ene Manos he, wat een crybabyquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wij ook, wat een geneuzel zeg.
Bij ieder dingetje klagen.
Enigszins zoet. Ik zou zeggen: leg het een nachtje in de week met gesnipperde uitjes, een klein beetje zoete ketjap en als je het scherp wilt wat sambal. Ik zou gaan voor de badjak. Of wrijf het in met badjak en ui en laat dat een nachtje rusten.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, ik dacht nog aan je.
Weet jij hoe je vlees moet marineren voor beef jerky?????????????
Die mocht van mij twee maaltijden skippen, lompe kwalquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:46 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik ook
Die jongen die dat eten weggooit! Ik zou 'm zo voor z'n bek rossen he!![]()
![]()
![]()
Ja, jezus zeg. Wij hebben dat ook opstaan. Wat een zeikstraal is dat.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja, vooral die ene Manos he, wat een crybaby
Is dat alles???quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Enigszins zoet. Ik zou zeggen: leg het een nachtje in de week met gesnipperde uitjes, een klein beetje zoete ketjap en als je het scherp wilt wat sambal. Ik zou gaan voor de badjak. Of wrijf het in met badjak en ui en laat dat een nachtje rusten.
De rest doet het best goed vind ik.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, jezus zeg. Wij hebben dat ook opstaan. Wat een zeikstraal is dat.
Echt hequote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die mocht van mij twee maaltijden skippen, lompe kwal
Denk ik, hey. Ik zou het zo doen. Maar weten doe ik het niet. Ik weet wel dat het altijd zout smaakt. Dus licht zouten met zeezout lijkt me logisch als je het goed droog moet krijgen. Zout onttrekt water. Maar ik weet niet hoe zout het al wordt als je het droogt.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Is dat alles???
Hmm, doe ik volgende keer wel, deze kilo is voor de hondjes he
Maaaaaaaaaaaaaaaaaesquote:
Ja, trieste personen vind ik dat altijd, die niet snappen dat elk stukje kip wat ze eten ook echt van een kip komt die ook geslacht isquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:51 schreef oh-oh het volgende:
Had ie net niet grote praatjes toen ie die kippen zag lopen toen ie zn ontbijt niet te vreten vond??????
Godskolere zeg, hoe denkt ie dan dat al die kippen die hij thuis vreet aan hun eind komen?
Stukken slechter dan deze kip hoor![]()
En nu wel vreten dr van he.
Naja, das geen vergelijking toch?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:53 schreef Ml-etje het volgende:
Mja als ik dan vriendinnen hoor die mij zagen klussen (niet vergelijkbaar hoor) en al riepen "nou daar hebben we mannen voor hoor".
Die mogen best even daar oefenen
Tsja we maken het natuurlijk niet irl mee daardoor is dat slachten een ver van je bed show.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:54 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, trieste personen vind ik dat altijd, die niet snappen dat elk stukje kip wat ze eten ook echt van een kip komt die ook geslacht is![]()
Mja.
Hoi Maes!
Maarre, ik ga weer, lekker slapen. Morgen weer werken!
Trusten!
Ik ben niet handig, maar klus altijd gezellig mee.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:53 schreef Ml-etje het volgende:
Mja als ik dan vriendinnen hoor die mij zagen klussen (niet vergelijkbaar hoor) en al riepen "nou daar hebben we mannen voor hoor".
Die mogen best even daar oefenen
Em Elquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:58 schreef Ml-etje het volgende:
Ingeping en Maes
Dat wist ik al Ing..één van de reden dat we wat vroeger op huizenjacht gingen.
Dat geloof ik ja.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Em El![]()
Wel balen heur....het is een aardig verschil met de teruggave van vorig jaar![]()
Hopelijk gaat ons toekomstige nieuwe kabinet er wat aan doen
Dat vind ik zo grappig hier. Ik blijk handiger te zijn dan ik dacht. Ik was al nooit hulpeloos in dat opzicht, maar miste precisie. NokMANda is langzamer, maar vreeeeselijk precies. Van mij moest het altijd NU hangen en dan deed ik het zelf. Als ik nou net niet die ene boor had die wel goed de muur in ging, nou dan maar minder diep in de muur. Daardoor zat het niet altijd perfect vast. Dus dat leer ik nu. Maar ik heb en behoorlijk technisch inzicht.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ben niet handig, maar klus altijd gezellig mee.
Meestal krijg ik de kutklusjes als schuren en afnemen enzo.
En schroefjes aangeven
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:13 schreef Maes het volgende:
Ik ben vandaag nog bij Lush in Antwerpen geweest
Jaquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]good for you! Heb je nog iets gekocht?
is dat niet koud, zo rond deze tijd van het jaar in het gras slapen?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:19 schreef Maes het volgende:
Hier heb ik de afgelopen 2 nachten geslapen
[ afbeelding ]
Dat geloof ikquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:29 schreef Maes het volgende:
Ik ben met meneer Maes en zijn dochter geweest. Het was superleuk, heel speciaal een keer in een kasteel logeren.
Ik heb eindelijk king of skin gekocht, heerlijkEen nieuwe jelly (naam vergeten). Ik heb het al boven staan en ik heb geen zin om het op te halen.
Hele natte sneeuw hoor bijna regen. Maar ik kom gauw een keer naar Maastricht, beloofdquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:25 schreef oh-oh het volgende:
Oh nice kasteel zeg!
En sneeuw???
Doe volgende keer maar een weekend Maastricht, hier is zon![]()
EN WAT HEB JE GEKOCHT BIJ LUSH????????
Ik heb wat verwijderd dus het moet lukken nuquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:25 schreef Goodbye het volgende:
Maes, je inbox is vol! Ik wilde je even pm'en, vandaar
Lekker Maes! En leuk.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:29 schreef Maes het volgende:
Ik ben met meneer Maes en zijn dochter geweest. Het was superleuk, heel speciaal een keer in een kasteel logeren.
Ik heb eindelijk king of skin gekocht, heerlijkEen nieuwe jelly (naam vergeten). Ik heb het al boven staan en ik heb geen zin om het op te halen.
Nee hoor daar draai ik mijn hand niet voor om (zei de vrouw die bezworen heeft om never nooit niet in een tent te gaan slapenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
is dat niet koud, zo rond deze tijd van het jaar in het gras slapen?
![]()
![]()
dan hou je je wel aan je beloftequote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:34 schreef Maes het volgende:
[..]
Nee hoor daar draai ik mijn hand niet voor om (zei de vrouw die bezworen heeft om never nooit niet in een tent te gaan slapen)
En wat heb je voor lekkers gegeten?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lekker Maes! En leuk.![]()
Ik ben net terug van feestje met aansluitend etentje met vriendin.
Vriendin had ik al een poos niet meer gesproken dus heerlijk bijgekletst. Op het feestje was ook een oude vriend, die is pas vader geworden. En dan is het toch raar om te ontdekken dat er dan blijkbaar over niets anders dan het kind gepraat kan worden, hoe schattig dat kind ook is.
Een vrouw een vrouw, een woord een woordquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan hou je je wel aan je belofte
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vriendin had ik al een poos niet meer gesproken dus heerlijk bijgekletst. Op het feestje was ook een oude vriend, die is pas vader geworden. En dan is het toch raar om te ontdekken dat er dan blijkbaar over niets anders dan het kind gepraat kan worden, hoe schattig dat kind ook is.
een deurknop een hamsterquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:38 schreef Maes het volgende:
[..]
Een vrouw een vrouw, een woord een woord
Met jou kan ik pratenquote:
We hadden al zoveel gesnacked bij het feestje dat we niet echt plek hadden voor een hoofdgerecht.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:37 schreef Maes het volgende:
[..]
En wat heb je voor lekkers gegeten?
Je moet ook eerst je prullenbak leegmaken, ander staat er nog steeds dat hij 100% vol is denk ikquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:33 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik heb wat verwijderd dus het moet lukken nu
Beetje irritant, jammer en vooral bizar. Van mijn vriendencluppie was hij de aller-aller-allerlaatste waarvan ik had verwacht dat hij zich zou voortplanten. Hij heeft dat idee jarenlang van harte ondersteund. En nu is hij opeens echte pappa.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]irritant soms hé
Gelukkig heb je ook fijn bijgekletst.
Prullenbak is leeg. Daar had ik weer niet aan gedacht, ik denk weg is wegquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je moet ook eerst je prullenbak leegmaken, ander staat er nog steeds dat hij 100% vol is denk ikIk kan je nog niet pm'en in ieder geval!
Daar kan ik zoooo slecht tegenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:54 schreef Maes het volgende:
[ afbeelding ]
Het prinsessenbed van Raïssa
Echt, ik ben zo blij dat mijn broer niet zo is. Zus van dinnetje is wel zo. Die kan haar kinderen ook niet loslaten. Zelfs een middagje babysitten door haar bloedeigen zus (dinnetje dus) is al te eng. En dat vindt die best erg. Terwijl mijn broer me het liefste een hele dag met een paar stuks van zijn kroost op pad zou willen sturen. Maar daar heb ik dan weer minder behoefte aan.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:58 schreef oh-oh het volgende:
Oh Cat dat is zo triest vaak he.
En t ergste is dat het bij zulke mensen vaak nooit meer over gaat.
Pas als ze kleinkinderen krijgen waarover ze dan nog erger gaan zeveren![]()
Ik vrees dat ik wel zo vreselijk erg word...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Echt, ik ben zo blij dat mijn broer niet zo is. Zus van dinnetje is wel zo. Die kan haar kinderen ook niet loslaten. Zelfs een middagje babysitten door haar bloedeigen zus (dinnetje dus) is al te eng. En dat vindt die best erg. Terwijl mijn broer me het liefste een hele dag met een paar stuks van zijn kroost op pad zou willen sturen. Maar daar heb ik dan weer minder behoefte aan.
Het gaat goed hoor.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik wel zo vreselijk erg word...![]()
Ik ben al zo bij mn oppaskindjes namelijk...
Maes, wat een leuke slaapplek voor het weekend!!!!
Gaat het weer een beetje met jullie?
Heel speciaalquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:14 schreef Maes het volgende:
[..]
Het gaat goed hoor.Meneer Maes zijn vader kwam graag in Brugge vandaar dat we er geweest zijn. Meneer Maes neemt op zijn manier afscheid van zijn vader door naar plekken te gaan waar hij graag kwam.
Dat zijn heel waardevolle tripjes om te delen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:14 schreef Maes het volgende:
[..]
Het gaat goed hoor.Meneer Maes zijn vader kwam graag in Brugge vandaar dat we er geweest zijn. Meneer Maes neemt op zijn manier afscheid van zijn vader door naar plekken te gaan waar hij graag kwam.
Ik vind het niet erg dat mensen zo vol zijn van hun kinderen. Het zou raar zijn als het niet zo was. Maar in godesnaam: weet wanneer je op moet houden erover te kletsen!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zeg altijd dat ik nooit zo erg zou worden, maar als ik al zie hoe erg ik met de katten ben, vrees ik het ergste![]()
Of ik moet van die akelige etterbakjes krijgen, dan dump ik ze met alle liefde bij m'n zusje
Wat een mooie manier!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:14 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik doe het altijd expres, lang over de katten lullen....als de tegenpartij te lang over het kind lultquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg dat mensen zo vol zijn van hun kinderen. Het zou raar zijn als het niet zo was. Maar in godesnaam: weet wanneer je op moet houden erover te kletsen!![]()
Heb ik ook met mijn katten, dat ik opeens met het schaamrood op de kaakjes bemerk dat ik wel erg lang en veel over hen heb gepraat.
Hoe kom ik nou weer aan het idee dat jij al kiddies (nee geen kitties) had..quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zeg altijd dat ik nooit zo erg zou worden, maar als ik al zie hoe erg ik met de katten ben, vrees ik het ergste![]()
Of ik moet van die akelige etterbakjes krijgen, dan dump ik ze met alle liefde bij m'n zusje
Ik!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hoe kom ik nou weer aan het idee dat jij al kiddies (nee geen kitties) had..
Ja toch? Tom, Luna... offe... wacht...quote:
Ik hoop dat het lukt een pupje van Vanessaquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:58 schreef oh-oh het volgende:
Oh Cat dat is zo triest vaak he.
En t ergste is dat het bij zulke mensen vaak nooit meer over gaat.
Pas als ze kleinkinderen krijgen waarover ze dan nog erger gaan zeveren![]()
Maesjepaesje, ik hoop dat je een pup van Vanessa neemt en dat je dan komt solialiseren bij moi
Maarmaar hoe oud ben jij dan (nieuwschiiiiieeeerigg)quote:
Ingetje79quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Maarmaar hoe oud ben jij dan (nieuwschiiiiieeeerigg)
quote:
79!!!!????quote:
Oooh 5 jrtjes ouder dan ikquote:
Ja maar Ingetje heet geen Inge hoor...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oooh 5 jrtjes ouder dan ik
Had echt geen ideekomt ws omdat mijn schoonzus Inge heet..trek hoe stom ook auto de vergelijking.
Vichyquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
79!!!!????
Dan zie je er goed uit!!!!
Oil of Olaz zeker?
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja maar Ingetje heet geen Inge hoor...
Wie heet er nou Inge...
Mijn schoonzusquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja maar Ingetje heet geen Inge hoor...
Wie heet er nou Inge...
arme meid...quote:
quote:
Ken jij helemaal geen lieve Inge's dan?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
arme naamgenoten
ze is niet zo lief
die zijn er toch ook niet?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ken jij helemaal geen lieve Inge's dan?
Ik zie ze ook zelden idd...quote:
Hij was al ziek vanaf de zomer.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:31 schreef oh-oh het volgende:
Maes wat een mooie manier om alles een plekje te geven, samen zo een weekend weg![]()
Ik heb het volgens mij nergens gelezen, en als het te privé is negeer je het maar hoor, maar kwam het onverwacht?
Mijn BFF noemt mij ook 'best aardig'quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:53 schreef Maes het volgende:
Ik ken maar 1 Inge en die is best aardig
Snoepjequote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mijn BFF noemt mij ook 'best aardig'
das een groot compliment dus...
wij houden ook van jouquote:
die wilde liever ook bij jou logeren zekerquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:00 schreef oh-oh het volgende:
Zoooo, logeerhondje is hier.
Baas stond buiten zo van aaah hij weet het al , ik zal maar snel gaan, slik slik.
Hupst ie zo met me mee naar binnen, hijs nu heel olijk met Kees aan t spelen![]()
Viel dat ff tegen voor de baas![]()
Alleen de andere hond, waar ze morgen mee op show naar Duitsland moeten, en daarom moet zijn broertje nu hier logeren want die kan niet mee, die wilde niet mee doorlopen buiten
Ik denk dat ie eerder niet zonder zn broer mee wildequote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wij houden ook van jou
[..]
die wilde liever ook bij jou logeren zeker
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wij houden ook van jou
[..]
die wilde liever ook bij jou logeren zeker
ow...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik denk dat ie eerder niet zonder zn broer mee wilde
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:07 schreef DeZwabber het volgende:
Hawaii stream
ik zit die te kijken, de tsunami zou ongeveer nu moeten aankomen
3x een golfje van een meter over het muurtje, en dat was het
neuh ze hadden uitgerekend wanneer hij zou moeten komenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das een tamelijke faaltsunami dan
![]()
Heb je urenlang voor niks ingespannen zitten kijken
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ow...
Aan de rest, ik ga offmoe!!!!!
Maar er komt niks meer nu?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
neuh ze hadden uitgerekend wanneer hij zou moeten komen
ik kijk af en toe eventjes
er zou nog iets kunnen komen misschienquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar er komt niks meer nu?
Ik kijk OWS, maar daar is geen ruk aan.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:18 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij ligt de logé nu scheten te laten hier.
Ze ruiken anders dan die van mijn honden
Graag gedaanquote:
Och het is bijna afgelopen, ik zou me er niet meer druk over makenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:20 schreef oh-oh het volgende:
Bij dat schaatsen weten ze al wie er wint voor ze gaan schaatsen?
sneller vooruit komen op het ijs dan lopendquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:22 schreef oh-oh het volgende:
Is er geen man in de zaal die me even kan uitleggen wat de bedoeling is van dit schaatsgedoe????
Zielugquote:
Oh.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:23 schreef Maes het volgende:
Het is een afvalrace. Twee ploegen tegen elkaar (denk aan ploegentijdrit bij wielrennen) De laatste die binnenkomt zet de tijd.
Vanmiddag was ze helemaal aan het stuiteren en nu draalt ze wat.quote:
Duitslandquote:
Alarmeer de modepolitie dat kan idd nietquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:26 schreef oh-oh het volgende:
Och, nu winnen die dametjes in die kekke gouwe pakjes zilveren medailles, dat vloekt toch!
Zie je wel, Bart ziet het ook nietquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:27 schreef Maes het volgende:
[..]
Alarmeer de modepolitie dat kan idd niet![]()
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vanmiddag was ze helemaal aan het stuiteren en nu draalt ze wat.
Ga haar maar even in haar mandje stoppen na een plasje buiten
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:28 schreef Maes het volgende:
[..]
Bob ligt heel dicht tegen me aan, die is vast bang dat ik weer weg ga
Why?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:28 schreef oh-oh het volgende:
Sven staat weer de lul uit te hangen he
Gelukkig maar! Wij kennen, heel indirect, mensen die in Thailand een nieuw bestaan gingen opbouwen. Hun nichtje is nu hun geadopteerde dochter, ouders van het meisje dood/vermist, alle personeel op de barman na dood/vermist en van het bedrijf was alleen de fundering over.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:07 schreef DeZwabber het volgende:
Hawaii stream
ik zit die te kijken, de tsunami zou ongeveer nu moeten aankomen
3x een golfje van een meter over het muurtje, en dat was het
Er zit geen gulp in een schaatsbroek, jaquote:
Lekker slapen Paganquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:42 schreef Pagan het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Wij kennen, heel indirect, mensen die in Thailand een nieuw bestaan gingen opbouwen. Hun nichtje is nu hun geadopteerde dochter, ouders van het meisje dood/vermist, alle personeel op de barman na dood/vermist en van het bedrijf was alleen de fundering over.
Een onvergetelijke kerst.![]()
En met deze vrolijke noot wens ik jullie een goede nacht.![]()
over een kwartiertje dusquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:43 schreef Maes het volgende:
[..]
Lekker slapen Pagan(ik vraag morgen wel hoe het met Strega gaat)
quote:
*opzoeken doetquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:54 schreef Pagan het volgende:
De laatste voor vanavond: Raison d'Etre - The Empty Hollow Unfolds. Dromerige bombastische klanken, heerlijk.
De high tea was superquote:Op zondag 28 februari 2010 10:54 schreef Goodbye het volgende:
Maar de high tea was wel leukWat voor ochtendconcert nou weer, trouwens? Ook voor je werk of gewoon omdat je het leuk vindt?
Strega!quote:Op zondag 28 februari 2010 11:21 schreef Strega het volgende:
Het stormt hier, regen striemt tegen de ramen.
Neu, nog met een derde kop koffie aan het bijkomen van een slapeloze nacht.quote:Op zondag 28 februari 2010 10:41 schreef Strega het volgende:
Tjee, zomaar alles kunnen bijlezen.
Is iedereen in winterslaap?
Heb hier alweer een dag achter de rug, hoewel...mocht uitslapen tot 08.00, omdat het zondag is.
Kutwijf is met rollator de kamer af, haar man kwam.
Schijnbaar gelden bezoekuren niet voor haar, nou ja, benallang blij dat ze even opgesodemieterd is!![]()
![]()
Leuke plannen nok! Jammer dat de nacht zo kort was.quote:Op zondag 28 februari 2010 11:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Neu, nog met een derde kop koffie aan het bijkomen van een slapeloze nacht.
De poesjes waren stil en lief. Maar manlief werd om half 3 vloekend wakker uit een droom, waarna ik tot 6 uur niet meer heb kunnen slapen. Mijn oordopjes waren er niet tegen bestand. Dus vandaag ben ik heeeeel erg![]()
![]()
![]()
Straks wel naar de voorstelling van Joel. Die had gister zijn premiere, maar zijn twee premiere kaartjes gingen naar twee vriendinnen uit Nijmegen die niet op een andere dag konden. Dus wij zijn vandaag aan de beurt.
Kliniek van de Vage Klachten in Jeugdtheater Hofplein, Rotterdamquote:Op zondag 28 februari 2010 11:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Leuke plannen nok! Jammer dat de nacht zo kort was.
Welke voorstelling doet Joël?
Ja, op beide.quote:Op zondag 28 februari 2010 11:36 schreef oh-oh het volgende:
Strega, maak er maar een gezellig bezoekje van.
En dan hopen dat er morgen eindelijk es echt goed nieuws komt
Het is een dansvoorstelling. Hij had de mazzel dat Jaako Hakinnen zijn stagedinges was en dat ie voor deze productie werd gecast aan het begin van het schooljaar.quote:Op zondag 28 februari 2010 11:35 schreef oh-oh het volgende:
Ah Nok tof, wat voor voorstelling?
Cat, smakelijk.
Ik heb net ontbeten, ga nu pup scheren en dan ECHT aan mn huishouden beginnen
Damn, dat gaat voor jou vast niet snel, maar voor ons welquote:Op zondag 28 februari 2010 11:38 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, op beide.
Lig hier as. donderdag alweer een maand.![]()
Een maand alweer.quote:Op zondag 28 februari 2010 11:38 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, op beide.
Lig hier as. donderdag alweer een maand.![]()
Gaaf zeg! Veel plezier! Je zult wel trots zijn, je zoon in zo'n produktie.quote:Op zondag 28 februari 2010 11:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het is een dansvoorstelling. Hij had de mazzel dat Jaako Hakinnen zijn stagedinges was en dat ie voor deze productie werd gecast aan het begin van het schooljaar.
Paar maanden voorbereiding en nu tot half april vrijdag en zaterdagavond en zondagmiddag voorstelling.
quote:Op zondag 28 februari 2010 11:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Damn, dat gaat voor jou vast niet snel, maar voor ons wel
Wat enorm leuk!!!quote:Op zondag 28 februari 2010 11:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het is een dansvoorstelling. Hij had de mazzel dat Jaako Hakinnen zijn stagedinges was en dat ie voor deze productie werd gecast aan het begin van het schooljaar.
Paar maanden voorbereiding en nu tot half april vrijdag en zaterdagavond en zondagmiddag voorstelling.
Ja, ben dus echt blij nu met netbook.quote:
Ben ik toch wel. Ik ben ook blij dat ik al last heb van prikkende ogen. Geen idee wat er al in bloei staat, maar het geeft me een goed excuus om een pak zakdoekjes bij me te hebben (ik ben zo'n vreeeeeeeselijke jankmoeder en jankbal in het algemeen. Echt, ik haat dat van mezelf. En na een nacht als afgelopen nacht in het kwadraat.)quote:Op zondag 28 februari 2010 11:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Een maand alweer.Gelukkig dat je vanmiddag weer even wat afleiding hebt. En hopelijk hebben de wijze mannen morgen beter nieuws voor je.
[..]
Gaaf zeg! Veel plezier! Je zult wel trots zijn, je zoon in zo'n produktie.
Is toch lief, dat het je zo raakt?quote:Op zondag 28 februari 2010 11:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ben ik toch wel. Ik ben ook blij dat ik al last heb van prikkende ogen. Geen idee wat er al in bloei staat, maar het geeft me een goed excuus om een pak zakdoekjes bij me te hebben (ik ben zo'n vreeeeeeeselijke jankmoeder en jankbal in het algemeen. Echt, ik haat dat van mezelf. En na een nacht als afgelopen nacht in het kwadraat.)
Als we vroeger samen naar de bioscoop gingen keek hij altijd op de cruciale momenten naar mij (jaaaa, dat waren kinderfilmsquote:Op zondag 28 februari 2010 11:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is toch lief, dat het je zo raakt?
En jouw stoere zoon schaamt zich volgens mij niet voor zijn huilende moedertje.
quote:Op zondag 28 februari 2010 12:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als we vroeger samen naar de bioscoop gingen keek hij altijd op de cruciale momenten naar mij (jaaaa, dat waren kinderfilms) en dan begon ie half te lachen en zei: ja hoor, ga je nou huilen? Neeee!!!
Spottend. Dan werd ik link en zei: kijk naar die film, niet naar mij, snotaap.
Oh gadverquote:Op zondag 28 februari 2010 12:17 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga naar een kinderverjaardag (helaas slecht weer dus veeeeel kinderen die rondrennen in huis), tot later!
Een kinder verhaardag. Leuk. Dus jij gaat ook huilen vanmiddag. Ben ik tenminste niet de enigequote:Op zondag 28 februari 2010 12:17 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga naar een kinderverjaardag (helaas slecht weer dus veeeeel kinderen die rondrennen in huis), tot later!
quote:Op zondag 28 februari 2010 12:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben nog nooit uitgenodigd ook hoor, voor een van die verjaardagen van de kids van mn zusje.
![]()
Maar goed, ze woont ook veel te ver weg
Ja en zo niet is er behoorlijk wat te mopperen.Want als 3 dagen tevoren een sms verschijnt kun je toch gewoon komen?quote:Op zondag 28 februari 2010 12:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier wordt je niet uitgenodigd voor verjaardagen binnen het gezin en de aanhang.
Je wordt gewoon geacht te komen
Ja, want je wist al een jaar van te voren dat ze dan jarig zijn, dus waag het niet de weekenden er om heen iets anders te plannenquote:Op zondag 28 februari 2010 13:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja en zo niet is er behoorlijk wat te mopperen.Want als 3 dagen tevoren een sms verschijnt kun je toch gewoon komen?
Zeg maar de maand eromheenquote:Op zondag 28 februari 2010 13:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, want je wist al een jaar van te voren dat ze dan jarig zijn, dus waag het niet de weekenden er om heen iets anders te plannen![]()
Bij pa en ma is het pas erg; die zijn 4 dagen na elkaar jarig en vieren het dan in 1x voor de vrienden en familie.
Maar wij als kinderen worden dan ook verwacht op de dag zelf en dan het liefst 's ochtends en 's avonds
De dag na mijn moeder is m'n vriendin jarig, waarvan we nu al weten dat ze wrs. in de week erna gaat bevallen via een keizersnee.quote:Op zondag 28 februari 2010 13:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zeg maar de maand eromheen
Word ook altijd een beetje niet begrijpend aangekeken als ik zeg neeee ik moet die datum vrij houden want er kan een verjaardag zijn.
quote:Op zondag 28 februari 2010 16:09 schreef Greys het volgende:
Boor haatte 'boven' altijd, maar ligt nu al de hele middag op bed te ronken
Misschien heeft ie net als Droopy van Ing wat behoefte aan een eigen plekje af en toe
Klinkt lekker oh-oh, relaxte zondagquote:Op zondag 28 februari 2010 16:46 schreef oh-oh het volgende:
Zoooo ,mijn huis is eindelijk schoon !
Er staat ook al een mega ovenschotel klaar en de laatste machine was draait![]()
Nu ga ik Tony Takitana van DM kijken![]()
Hopenlijk komen mn vrienden nog ff niet terug dus![]()
OOOOOOOOOOH crap, terwijl ik het typ bellen ze dat ze er zijn![]()
Dus hopenlijk tiefen ze snel weer op met de logeerhond, dan kan ik de film tenminste nog kijken
Hoest met z'n voetjes?quote:Op zondag 28 februari 2010 16:09 schreef Greys het volgende:
Boor haatte 'boven' altijd, maar ligt nu al de hele middag op bed te ronken
Misschien heeft ie net als Droopy van Ing wat behoefte aan een eigen plekje af en toe
De plekken zagen er vandaag weer rustig en bleekroze uit, maar hij heeft echt een soort poetswoede steeds. Dus jeuk, neem ik aan. Ik las dat het ook kan dat hij te weinig vetten binnenkrijgt, dan wordt de vacht plukkerig en ik zag ook een soort 'roos' op zijn rug zeg maar. Echt droge huid.quote:
Zwemmerseczeem?quote:Op zondag 28 februari 2010 17:21 schreef Greys het volgende:
[..]
De plekken zagen er vandaag weer rustig en bleekroze uit, maar hij heeft echt een soort poetswoede steeds. Dus jeuk, neem ik aan. Ik las dat het ook kan dat hij te weinig vetten binnenkrijgt, dan wordt de vacht plukkerig en ik zag ook een soort 'roos' op zijn rug zeg maar. Echt droge huid.
Het zal wel lastig vast te stellen zijn wat het nou precies is, zo ineens van de ene dag op de andere.
Ik ga proberen maandag ergens tijdens de lunchpauze al met Boor naar de DA te gaan, als dat niet lukt dan wordt het dinsdagmiddag.
Wonderlijk, echt. Hele tijd weggeweest en het aantal posts hier is op een hand te tellen.quote:
Hmm mensen hebben dat toch ook van het vele binnen zijn en lange winter?quote:Op zondag 28 februari 2010 17:21 schreef Greys het volgende:
[..]
De plekken zagen er vandaag weer rustig en bleekroze uit, maar hij heeft echt een soort poetswoede steeds. Dus jeuk, neem ik aan. Ik las dat het ook kan dat hij te weinig vetten binnenkrijgt, dan wordt de vacht plukkerig en ik zag ook een soort 'roos' op zijn rug zeg maar. Echt droge huid.
Het zal wel lastig vast te stellen zijn wat het nou precies is, zo ineens van de ene dag op de andere.
Ik ga proberen maandag ergens tijdens de lunchpauze al met Boor naar de DA te gaan, als dat niet lukt dan wordt het dinsdagmiddag.
Ik heb 's winters idd altijd een droge huid van de verwarming en weinig buiten zijn.quote:Op zondag 28 februari 2010 17:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm mensen hebben dat toch ook van het vele binnen zijn en lange winter?
Ja maar dat wordt dus heel lastig te achterhalen waar hij dan ineens allergisch voor isquote:Op zondag 28 februari 2010 17:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zwemmerseczeem?![]()
Neeej, maar door steeds te wassen wordt de huid nog droger = meer jeuk = meer wassen.
Mss allergie oid?
Zullen we het maar niet over roos gaan hebbenquote:Op zondag 28 februari 2010 17:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb 's winters idd altijd een droge huid van de verwarming en weinig buiten zijn.
En ja...dat jeukt
quote:Op zondag 28 februari 2010 17:39 schreef Enfermera het volgende:
Ben ik weerAl gestreken en alles
![]()
En geen zin om te koken vanavond dus we gaan alweer wat halen bij de snackbarMaar ik voel me ook al een tijdje niet lekker, anticonceptie, haat
Ja oke, fijn dat het werkt enzo, maar verder is het alleen maar gezeik met hormonen, bah
quote:Op zondag 28 februari 2010 17:43 schreef Greys het volgende:
Ik zal Boor even scrubben vanavond
Zou het kunnen dat hij ineens niet meer tegen rook kan?
Dat hij daarom ook naar boven gaat?
Neeeee, echt niet meer dan de echte traanoogjes van de slapeloze/allergie voor ik heb geen idee wat brandoogjes die ik alweer een week hebquote:
Als het jou helpt om te stoppen: ja, dat zal het zijnquote:Op zondag 28 februari 2010 17:43 schreef Greys het volgende:
Ik zal Boor even scrubben vanavond
Zou het kunnen dat hij ineens niet meer tegen rook kan?
Dat hij daarom ook naar boven gaat?
Nee als ik maandag tussen de middag ga, ga ik alleen.quote:Op zondag 28 februari 2010 17:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
arm beest.
Dat kan best natuurlijk met een gevoelig huidje, maar als het lukt laat er even naar kijken.
Maar weet nu niet of je mijn vraag had gezien of er iemand meerijdt..
Nee daarom. Maar voor onszelf de grens van max 1x in de week zeg maar, anders is het hek van de damquote:Op zondag 28 februari 2010 17:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Ach, es een keertje extra halen geeft niets joh.
Je werkt en studeert ook hard toch![]()
Jij had toch altijd de Nuvaring?
Hier komt zo de pizzamevrouw ook voorrijdenquote:Op zondag 28 februari 2010 18:01 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee daarom. Maar voor onszelf de grens van max 1x in de week zeg maar, anders is het hek van de damMaar dit is idd een uitzondering
![]()
Ja klopt.. Ik ring door, geen stopweken dus, maar blijkbaar is mn lichaam het daar niet mee eens. Nu al 2 weken buikpijn enzoBah. Dus ga binnenkort maar weer een stopweek houden om mn lichaam te plezieren
Maar daarna heel lang dus niet meer.
Kan even met je meerijden?quote:Op zondag 28 februari 2010 18:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee als ik maandag tussen de middag ga, ga ik alleen.
Even denken nog of ik het aandurf om Boor los in de auto te doen (want in zo'n draagkoffer wordt hel).
En als het dinsdagmiddag wordt, dan moet hij toch in het draagding, want dan moet ik een dorp verderop naar de DA, dan zitten ze niet in Bleiswijk. Maar ik denk er nog maar even niet over na
Oehquote:Op zondag 28 februari 2010 18:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hier komt zo de pizzamevrouw ook voorrijden![]()
Doorringen vind ik ook geen succes overigens.
Koppijn en sjaggo...dan maar toch een stopweekje
Echt he. Kan niet wachten tot mn man (als we eenmaal kinderen hebben) z'n touwtjes laat dichtknopenquote:Op zondag 28 februari 2010 18:13 schreef nokwanda het volgende:
Wat ben ik blij dat ik van dat gelazer af ben, anticonceptie
quote:Op zondag 28 februari 2010 18:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Echt he. Kan niet wachten tot mn man (als we eenmaal kinderen hebben) z'n touwtjes laat dichtknopen![]()
Is best, maar mijn geknoopte man vind ik leukerquote:Op zondag 28 februari 2010 18:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
weet ie dat al?
Moet zeggen dat ik wel een mirena fan ben.
quote:Op zondag 28 februari 2010 18:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Is best, maar mijn geknoopte man vind ik leuker
quote:Op zondag 28 februari 2010 18:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
weet ie dat al?
Ja hoor...al missen we onze modjes best welquote:
Haha, jaquote:Op zondag 28 februari 2010 18:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
weet ie dat al?
Ik had een hele drukke weekquote:Op zondag 28 februari 2010 18:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja hoor...al missen we onze modjes best wel
quote:
Stoppen met sexquote:Op zondag 28 februari 2010 18:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha, jaen ik ben niet zo irreeël dat ik gelijk nadat we ons laatste kind hebben gekregen hij al bij de arts zit, maar als we ergens in de 40 zijn en we zijn nog bij elkaar enzo, dan vind ik het wel fijn als ie dat doet
Dus nog eventjes anticonceptie gebruiken zal wel moeten gok ik, helaas. Mja, wat voor andere optie heb je?
Ja, hartstikke goed eigenlijkquote:
quote:Op zondag 28 februari 2010 18:27 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, hartstikke goed eigenlijkEnorm druk maar wel goed
Goedquote:
Ooooohquote:Op zondag 28 februari 2010 18:29 schreef senesta het volgende:
[..]
Goed7,5 week inmiddels en hij doet het hartstikke goed
![]()
[ afbeelding ]
Blue eyesquote:Op zondag 28 februari 2010 18:29 schreef senesta het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 28 februari 2010 18:29 schreef senesta het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 februari 2010 18:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]Da's geen Maine Coon, maar een Manie Coon. Die gaat rousen
Is lief he? Maar ze blijven niet blauw hoor, ze kleuren nog bijquote:
Ohhhhhhhhhhh, onweerstaanbaar!quote:Op zondag 28 februari 2010 18:29 schreef senesta het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
quote:
Ja hij is echt zo cute he? Daar moet je wel voor vallenquote:
Ja, dat soort absurde dingen krijg je dan iddquote:
Ohhhwwwquote:Op zondag 28 februari 2010 18:29 schreef senesta het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Komt van Twitter, gaat over lowlands 2010quote:ER IS EEN FOUT GEMAAKT IN TICKETSYSTEEM: 10.000 CJP KAARTEN WAREN DUBBEL GEBLOKKEERD. ZE ZIJN NU WEER BESCHIKBAAR. ZIE SITE
Dat eigenwijze kinnebakje doet het emquote:Op zondag 28 februari 2010 19:31 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja hij is echt zo cute he? Daar moet je wel voor vallen
Joh, schat. komt vanzelf. Ze laten ze nooit zittenquote:
Handig hequote:Op zondag 28 februari 2010 19:33 schreef Pagan het volgende:
[..]
Komt van Twitter, gaat over lowlands 2010
LOG + koud bier.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Handig he![]()
Vind het wel duur geworden trouwens
Damn. Had het plan om te gaan dit jaar, maar dat zit er ff niet in gok ik
Geen idee wat het kost, ik ben niet zo'n festifalmens. Mijn buurman staat er wel, met allerlei wereldsoepen.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Handig he![]()
Vind het wel duur geworden trouwens
Damn. Had het plan om te gaan dit jaar, maar dat zit er ff niet in gok ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |