Prullenbak is leeg. Daar had ik weer niet aan gedacht, ik denk weg is wegquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je moet ook eerst je prullenbak leegmaken, ander staat er nog steeds dat hij 100% vol is denk ikIk kan je nog niet pm'en in ieder geval!
Daar kan ik zoooo slecht tegenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lekker Maes! En leuk.![]()
Ik ben net terug van feestje met aansluitend etentje met vriendin.
Vriendin had ik al een poos niet meer gesproken dus heerlijk bijgekletst. Op het feestje was ook een oude vriend, die is pas vader geworden. En dan is het toch raar om te ontdekken dat er dan blijkbaar over niets anders dan het kind gepraat kan worden, hoe schattig dat kind ook is.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:54 schreef Maes het volgende:
[ afbeelding ]
Het prinsessenbed van Raïssa
Echt, ik ben zo blij dat mijn broer niet zo is. Zus van dinnetje is wel zo. Die kan haar kinderen ook niet loslaten. Zelfs een middagje babysitten door haar bloedeigen zus (dinnetje dus) is al te eng. En dat vindt die best erg. Terwijl mijn broer me het liefste een hele dag met een paar stuks van zijn kroost op pad zou willen sturen. Maar daar heb ik dan weer minder behoefte aan.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:58 schreef oh-oh het volgende:
Oh Cat dat is zo triest vaak he.
En t ergste is dat het bij zulke mensen vaak nooit meer over gaat.
Pas als ze kleinkinderen krijgen waarover ze dan nog erger gaan zeveren![]()
Ik vrees dat ik wel zo vreselijk erg word...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Echt, ik ben zo blij dat mijn broer niet zo is. Zus van dinnetje is wel zo. Die kan haar kinderen ook niet loslaten. Zelfs een middagje babysitten door haar bloedeigen zus (dinnetje dus) is al te eng. En dat vindt die best erg. Terwijl mijn broer me het liefste een hele dag met een paar stuks van zijn kroost op pad zou willen sturen. Maar daar heb ik dan weer minder behoefte aan.
Het gaat goed hoor.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik wel zo vreselijk erg word...![]()
Ik ben al zo bij mn oppaskindjes namelijk...
Maes, wat een leuke slaapplek voor het weekend!!!!
Gaat het weer een beetje met jullie?
Heel speciaalquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:14 schreef Maes het volgende:
[..]
Het gaat goed hoor.Meneer Maes zijn vader kwam graag in Brugge vandaar dat we er geweest zijn. Meneer Maes neemt op zijn manier afscheid van zijn vader door naar plekken te gaan waar hij graag kwam.
Dat zijn heel waardevolle tripjes om te delen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:14 schreef Maes het volgende:
[..]
Het gaat goed hoor.Meneer Maes zijn vader kwam graag in Brugge vandaar dat we er geweest zijn. Meneer Maes neemt op zijn manier afscheid van zijn vader door naar plekken te gaan waar hij graag kwam.
Ik vind het niet erg dat mensen zo vol zijn van hun kinderen. Het zou raar zijn als het niet zo was. Maar in godesnaam: weet wanneer je op moet houden erover te kletsen!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zeg altijd dat ik nooit zo erg zou worden, maar als ik al zie hoe erg ik met de katten ben, vrees ik het ergste![]()
Of ik moet van die akelige etterbakjes krijgen, dan dump ik ze met alle liefde bij m'n zusje
Wat een mooie manier!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:14 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik doe het altijd expres, lang over de katten lullen....als de tegenpartij te lang over het kind lultquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg dat mensen zo vol zijn van hun kinderen. Het zou raar zijn als het niet zo was. Maar in godesnaam: weet wanneer je op moet houden erover te kletsen!![]()
Heb ik ook met mijn katten, dat ik opeens met het schaamrood op de kaakjes bemerk dat ik wel erg lang en veel over hen heb gepraat.
Hoe kom ik nou weer aan het idee dat jij al kiddies (nee geen kitties) had..quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zeg altijd dat ik nooit zo erg zou worden, maar als ik al zie hoe erg ik met de katten ben, vrees ik het ergste![]()
Of ik moet van die akelige etterbakjes krijgen, dan dump ik ze met alle liefde bij m'n zusje
Ik!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hoe kom ik nou weer aan het idee dat jij al kiddies (nee geen kitties) had..
Ja toch? Tom, Luna... offe... wacht...quote:
Ik hoop dat het lukt een pupje van Vanessaquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:58 schreef oh-oh het volgende:
Oh Cat dat is zo triest vaak he.
En t ergste is dat het bij zulke mensen vaak nooit meer over gaat.
Pas als ze kleinkinderen krijgen waarover ze dan nog erger gaan zeveren![]()
Maesjepaesje, ik hoop dat je een pup van Vanessa neemt en dat je dan komt solialiseren bij moi
Maarmaar hoe oud ben jij dan (nieuwschiiiiieeeerigg)quote:
Ingetje79quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Maarmaar hoe oud ben jij dan (nieuwschiiiiieeeerigg)
quote:
79!!!!????quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |