Ja maar Ingetje heet geen Inge hoor...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oooh 5 jrtjes ouder dan ik
Had echt geen ideekomt ws omdat mijn schoonzus Inge heet..trek hoe stom ook auto de vergelijking.
Vichyquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
79!!!!????
Dan zie je er goed uit!!!!
Oil of Olaz zeker?
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja maar Ingetje heet geen Inge hoor...
Wie heet er nou Inge...
Mijn schoonzusquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja maar Ingetje heet geen Inge hoor...
Wie heet er nou Inge...
arme meid...quote:
quote:
Ken jij helemaal geen lieve Inge's dan?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
arme naamgenoten
ze is niet zo lief
die zijn er toch ook niet?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ken jij helemaal geen lieve Inge's dan?
Ik zie ze ook zelden idd...quote:
Hij was al ziek vanaf de zomer.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:31 schreef oh-oh het volgende:
Maes wat een mooie manier om alles een plekje te geven, samen zo een weekend weg![]()
Ik heb het volgens mij nergens gelezen, en als het te privé is negeer je het maar hoor, maar kwam het onverwacht?
Mijn BFF noemt mij ook 'best aardig'quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:53 schreef Maes het volgende:
Ik ken maar 1 Inge en die is best aardig
Snoepjequote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mijn BFF noemt mij ook 'best aardig'
das een groot compliment dus...
wij houden ook van jouquote:
die wilde liever ook bij jou logeren zekerquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:00 schreef oh-oh het volgende:
Zoooo, logeerhondje is hier.
Baas stond buiten zo van aaah hij weet het al , ik zal maar snel gaan, slik slik.
Hupst ie zo met me mee naar binnen, hijs nu heel olijk met Kees aan t spelen![]()
Viel dat ff tegen voor de baas![]()
Alleen de andere hond, waar ze morgen mee op show naar Duitsland moeten, en daarom moet zijn broertje nu hier logeren want die kan niet mee, die wilde niet mee doorlopen buiten
Ik denk dat ie eerder niet zonder zn broer mee wildequote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wij houden ook van jou
[..]
die wilde liever ook bij jou logeren zeker
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wij houden ook van jou
[..]
die wilde liever ook bij jou logeren zeker
ow...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik denk dat ie eerder niet zonder zn broer mee wilde