Welkomquote:
quote:
Kuthoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr jij hier !quote:
Jup, en ik ga ook weerquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kuthoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr jij hier !
![]()
Moet even de laptop op de HD mikken, beetje teveel rommel dus hij is meeegatraag.quote:
TitanicVernielendePokkeijsbergquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:53 schreef DeZwabber het volgende:
TVW
...
DVP
...
grrrr
ehh
THC
aarrghhhhh!
aan het zinken
Nog niet gezienquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:49 schreef Pagan het volgende:
TijdVoorPasta
TagliatelleVoorPagan
TijdVoorPils
Alle drie waar, tagliatelle met zalmsnippers en zure room,![]()
Hier zijn nog niet zo veel reacties op gekomen, helegaar geen eigenlijk.
THC! LOLquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:53 schreef DeZwabber het volgende:
TVW
...
DVP
...
grrrr
ehh
THC
aarrghhhhh!
aan het zinken
Ik zie hem! Links van de paal tussen die takjesquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:05 schreef oh-oh het volgende:
Eentje van vanmiddag...
Zoek de reiger![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik zie hem! Links van de paal tussen die takjes
moet je van prei plassen?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:11 schreef DeZwabber het volgende:
koken met zwabber van vnaaf:
groene curryprut in de wok, met stukjes kipfilet, ui, paprika, prei ( [ afbeelding ] ) en sperzieboontjes met sambal badjak in een bloempannekoek (voor de honig doosjeskook mensen, da zijn die wraps, maar dan lekkerder)
De warmte van dit topicquote:
Das vanwege het mooie weer hierquote:
Heerlijk...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das vanwege het mooie weer hier![]()
Op het journaal zeiden ze 13 graden, maar ik wil wedden dat het hier warmer was.
Ik heb 2 uur lang in een fleecevest door het veld gebaggerd![]()
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij hebt gewonnen, alle eer naar jou vanaaf
quote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]Nouja, mijn longen gaan protesteren, maar tis wel grappig. En zeker als je ADHD hebt heeft het een leuke uitwerking
![]()
![]()
hoe weet je dat nou? wie weet heb ik het zwartgeblakerd in de prullenbak gegooidquote:Lekkor eten heb je gemaakt btw!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Het is ook echt zo heerlijk.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heerlijk...
Ik zou alleen al daarom een hond willen...
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het is ook echt zo heerlijk.
Nadeeltje is dat ik dus geen klap in huis gedaan heb vandaag en ik vanavond nog moet
- afwassen
- kilo biefstuk snijden en in de droger doen
- bank schoon opleggen
- bed schoon opleggen
en dat ik morgen nog mn hele huis moet schoonmaken en minstens 1 hond moet scheren en dat ik vanavond een logeerhondje krijg en nu dus ook niet in bad kan omdat ik niet weet hoe laat ie m komt brengen.
But it was sooooooooo worth it![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Morgen moet het hele huis gepoetstquote:
Yeah!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:34 schreef Barbaaf het volgende:
TLC!
Het wordt al echt lente, de laatste dagen heb ik vechtende meerkoeten, vechtende merels en vechtende meesjes gezien
Gedroogde biefquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:00 schreef oh-oh het volgende:
Oooooooh ja, ik moet zo ook nog ff een kilo BIEFSTUK snijden.
Want die was in de aanbieding, dus ik heb een kilo meegepakt voor de hondjes, voor in de droger.
Hoe decadent is dat dan?
Ik eet het zelf echt nooit
Ja, ik dacht nog aan je.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Gedroogde bief![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wou dat ik jouw hondje was
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
[..]
hoe weet je dat nou? wie weet heb ik het zwartgeblakerd in de prullenbak gegooid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |