Welkomquote:
quote:
Kuthoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr jij hier !quote:
Jup, en ik ga ook weerquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kuthoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr jij hier !
![]()
Moet even de laptop op de HD mikken, beetje teveel rommel dus hij is meeegatraag.quote:
TitanicVernielendePokkeijsbergquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:53 schreef DeZwabber het volgende:
TVW
...
DVP
...
grrrr
ehh
THC
aarrghhhhh!
aan het zinken
Nog niet gezienquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:49 schreef Pagan het volgende:
TijdVoorPasta
TagliatelleVoorPagan
TijdVoorPils
Alle drie waar, tagliatelle met zalmsnippers en zure room,![]()
Hier zijn nog niet zo veel reacties op gekomen, helegaar geen eigenlijk.
THC! LOLquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:53 schreef DeZwabber het volgende:
TVW
...
DVP
...
grrrr
ehh
THC
aarrghhhhh!
aan het zinken
Ik zie hem! Links van de paal tussen die takjesquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:05 schreef oh-oh het volgende:
Eentje van vanmiddag...
Zoek de reiger![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik zie hem! Links van de paal tussen die takjes
moet je van prei plassen?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:11 schreef DeZwabber het volgende:
koken met zwabber van vnaaf:
groene curryprut in de wok, met stukjes kipfilet, ui, paprika, prei ( [ afbeelding ] ) en sperzieboontjes met sambal badjak in een bloempannekoek (voor de honig doosjeskook mensen, da zijn die wraps, maar dan lekkerder)
De warmte van dit topicquote:
Das vanwege het mooie weer hierquote:
Heerlijk...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das vanwege het mooie weer hier![]()
Op het journaal zeiden ze 13 graden, maar ik wil wedden dat het hier warmer was.
Ik heb 2 uur lang in een fleecevest door het veld gebaggerd![]()
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij hebt gewonnen, alle eer naar jou vanaaf
quote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]Nouja, mijn longen gaan protesteren, maar tis wel grappig. En zeker als je ADHD hebt heeft het een leuke uitwerking
![]()
![]()
hoe weet je dat nou? wie weet heb ik het zwartgeblakerd in de prullenbak gegooidquote:Lekkor eten heb je gemaakt btw!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Het is ook echt zo heerlijk.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heerlijk...
Ik zou alleen al daarom een hond willen...
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het is ook echt zo heerlijk.
Nadeeltje is dat ik dus geen klap in huis gedaan heb vandaag en ik vanavond nog moet
- afwassen
- kilo biefstuk snijden en in de droger doen
- bank schoon opleggen
- bed schoon opleggen
en dat ik morgen nog mn hele huis moet schoonmaken en minstens 1 hond moet scheren en dat ik vanavond een logeerhondje krijg en nu dus ook niet in bad kan omdat ik niet weet hoe laat ie m komt brengen.
But it was sooooooooo worth it![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Morgen moet het hele huis gepoetstquote:
Yeah!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:34 schreef Barbaaf het volgende:
TLC!
Het wordt al echt lente, de laatste dagen heb ik vechtende meerkoeten, vechtende merels en vechtende meesjes gezien
Gedroogde biefquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:00 schreef oh-oh het volgende:
Oooooooh ja, ik moet zo ook nog ff een kilo BIEFSTUK snijden.
Want die was in de aanbieding, dus ik heb een kilo meegepakt voor de hondjes, voor in de droger.
Hoe decadent is dat dan?
Ik eet het zelf echt nooit
Ja, ik dacht nog aan je.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Gedroogde bief![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wou dat ik jouw hondje was
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
[..]
hoe weet je dat nou? wie weet heb ik het zwartgeblakerd in de prullenbak gegooid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Wij ook, wat een geneuzel zeg.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:43 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit trouwens een heel interessant programma te kijken op 3, over Britten die moeten overleven in Thailand zoals de arme Thai dat doen.
Ik ookquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:43 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit trouwens een heel interessant programma te kijken op 3, over Britten die moeten overleven in Thailand zoals de arme Thai dat doen.
Naja, vooral die ene Manos he, wat een crybabyquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wij ook, wat een geneuzel zeg.
Bij ieder dingetje klagen.
Enigszins zoet. Ik zou zeggen: leg het een nachtje in de week met gesnipperde uitjes, een klein beetje zoete ketjap en als je het scherp wilt wat sambal. Ik zou gaan voor de badjak. Of wrijf het in met badjak en ui en laat dat een nachtje rusten.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, ik dacht nog aan je.
Weet jij hoe je vlees moet marineren voor beef jerky?????????????
Die mocht van mij twee maaltijden skippen, lompe kwalquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:46 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik ook
Die jongen die dat eten weggooit! Ik zou 'm zo voor z'n bek rossen he!![]()
![]()
![]()
Ja, jezus zeg. Wij hebben dat ook opstaan. Wat een zeikstraal is dat.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja, vooral die ene Manos he, wat een crybaby
Is dat alles???quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Enigszins zoet. Ik zou zeggen: leg het een nachtje in de week met gesnipperde uitjes, een klein beetje zoete ketjap en als je het scherp wilt wat sambal. Ik zou gaan voor de badjak. Of wrijf het in met badjak en ui en laat dat een nachtje rusten.
De rest doet het best goed vind ik.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, jezus zeg. Wij hebben dat ook opstaan. Wat een zeikstraal is dat.
Echt hequote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die mocht van mij twee maaltijden skippen, lompe kwal
Denk ik, hey. Ik zou het zo doen. Maar weten doe ik het niet. Ik weet wel dat het altijd zout smaakt. Dus licht zouten met zeezout lijkt me logisch als je het goed droog moet krijgen. Zout onttrekt water. Maar ik weet niet hoe zout het al wordt als je het droogt.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Is dat alles???
Hmm, doe ik volgende keer wel, deze kilo is voor de hondjes he
Maaaaaaaaaaaaaaaaaesquote:
Ja, trieste personen vind ik dat altijd, die niet snappen dat elk stukje kip wat ze eten ook echt van een kip komt die ook geslacht isquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:51 schreef oh-oh het volgende:
Had ie net niet grote praatjes toen ie die kippen zag lopen toen ie zn ontbijt niet te vreten vond??????
Godskolere zeg, hoe denkt ie dan dat al die kippen die hij thuis vreet aan hun eind komen?
Stukken slechter dan deze kip hoor![]()
En nu wel vreten dr van he.
Naja, das geen vergelijking toch?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:53 schreef Ml-etje het volgende:
Mja als ik dan vriendinnen hoor die mij zagen klussen (niet vergelijkbaar hoor) en al riepen "nou daar hebben we mannen voor hoor".
Die mogen best even daar oefenen
Tsja we maken het natuurlijk niet irl mee daardoor is dat slachten een ver van je bed show.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:54 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, trieste personen vind ik dat altijd, die niet snappen dat elk stukje kip wat ze eten ook echt van een kip komt die ook geslacht is![]()
Mja.
Hoi Maes!
Maarre, ik ga weer, lekker slapen. Morgen weer werken!
Trusten!
Ik ben niet handig, maar klus altijd gezellig mee.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:53 schreef Ml-etje het volgende:
Mja als ik dan vriendinnen hoor die mij zagen klussen (niet vergelijkbaar hoor) en al riepen "nou daar hebben we mannen voor hoor".
Die mogen best even daar oefenen
Em Elquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:58 schreef Ml-etje het volgende:
Ingeping en Maes
Dat wist ik al Ing..één van de reden dat we wat vroeger op huizenjacht gingen.
Dat geloof ik ja.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Em El![]()
Wel balen heur....het is een aardig verschil met de teruggave van vorig jaar![]()
Hopelijk gaat ons toekomstige nieuwe kabinet er wat aan doen
Dat vind ik zo grappig hier. Ik blijk handiger te zijn dan ik dacht. Ik was al nooit hulpeloos in dat opzicht, maar miste precisie. NokMANda is langzamer, maar vreeeeselijk precies. Van mij moest het altijd NU hangen en dan deed ik het zelf. Als ik nou net niet die ene boor had die wel goed de muur in ging, nou dan maar minder diep in de muur. Daardoor zat het niet altijd perfect vast. Dus dat leer ik nu. Maar ik heb en behoorlijk technisch inzicht.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ben niet handig, maar klus altijd gezellig mee.
Meestal krijg ik de kutklusjes als schuren en afnemen enzo.
En schroefjes aangeven
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:13 schreef Maes het volgende:
Ik ben vandaag nog bij Lush in Antwerpen geweest
Jaquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]good for you! Heb je nog iets gekocht?
is dat niet koud, zo rond deze tijd van het jaar in het gras slapen?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:19 schreef Maes het volgende:
Hier heb ik de afgelopen 2 nachten geslapen
[ afbeelding ]
Dat geloof ikquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:29 schreef Maes het volgende:
Ik ben met meneer Maes en zijn dochter geweest. Het was superleuk, heel speciaal een keer in een kasteel logeren.
Ik heb eindelijk king of skin gekocht, heerlijkEen nieuwe jelly (naam vergeten). Ik heb het al boven staan en ik heb geen zin om het op te halen.
Hele natte sneeuw hoor bijna regen. Maar ik kom gauw een keer naar Maastricht, beloofdquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:25 schreef oh-oh het volgende:
Oh nice kasteel zeg!
En sneeuw???
Doe volgende keer maar een weekend Maastricht, hier is zon![]()
EN WAT HEB JE GEKOCHT BIJ LUSH????????
Ik heb wat verwijderd dus het moet lukken nuquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:25 schreef Goodbye het volgende:
Maes, je inbox is vol! Ik wilde je even pm'en, vandaar
Lekker Maes! En leuk.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:29 schreef Maes het volgende:
Ik ben met meneer Maes en zijn dochter geweest. Het was superleuk, heel speciaal een keer in een kasteel logeren.
Ik heb eindelijk king of skin gekocht, heerlijkEen nieuwe jelly (naam vergeten). Ik heb het al boven staan en ik heb geen zin om het op te halen.
Nee hoor daar draai ik mijn hand niet voor om (zei de vrouw die bezworen heeft om never nooit niet in een tent te gaan slapenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
is dat niet koud, zo rond deze tijd van het jaar in het gras slapen?
![]()
![]()
dan hou je je wel aan je beloftequote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:34 schreef Maes het volgende:
[..]
Nee hoor daar draai ik mijn hand niet voor om (zei de vrouw die bezworen heeft om never nooit niet in een tent te gaan slapen)
En wat heb je voor lekkers gegeten?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lekker Maes! En leuk.![]()
Ik ben net terug van feestje met aansluitend etentje met vriendin.
Vriendin had ik al een poos niet meer gesproken dus heerlijk bijgekletst. Op het feestje was ook een oude vriend, die is pas vader geworden. En dan is het toch raar om te ontdekken dat er dan blijkbaar over niets anders dan het kind gepraat kan worden, hoe schattig dat kind ook is.
Een vrouw een vrouw, een woord een woordquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan hou je je wel aan je belofte
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vriendin had ik al een poos niet meer gesproken dus heerlijk bijgekletst. Op het feestje was ook een oude vriend, die is pas vader geworden. En dan is het toch raar om te ontdekken dat er dan blijkbaar over niets anders dan het kind gepraat kan worden, hoe schattig dat kind ook is.
een deurknop een hamsterquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:38 schreef Maes het volgende:
[..]
Een vrouw een vrouw, een woord een woord
Met jou kan ik pratenquote:
We hadden al zoveel gesnacked bij het feestje dat we niet echt plek hadden voor een hoofdgerecht.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:37 schreef Maes het volgende:
[..]
En wat heb je voor lekkers gegeten?
Je moet ook eerst je prullenbak leegmaken, ander staat er nog steeds dat hij 100% vol is denk ikquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:33 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik heb wat verwijderd dus het moet lukken nu
Beetje irritant, jammer en vooral bizar. Van mijn vriendencluppie was hij de aller-aller-allerlaatste waarvan ik had verwacht dat hij zich zou voortplanten. Hij heeft dat idee jarenlang van harte ondersteund. En nu is hij opeens echte pappa.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]irritant soms hé
Gelukkig heb je ook fijn bijgekletst.
Prullenbak is leeg. Daar had ik weer niet aan gedacht, ik denk weg is wegquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je moet ook eerst je prullenbak leegmaken, ander staat er nog steeds dat hij 100% vol is denk ikIk kan je nog niet pm'en in ieder geval!
Daar kan ik zoooo slecht tegenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:54 schreef Maes het volgende:
[ afbeelding ]
Het prinsessenbed van Raïssa
Echt, ik ben zo blij dat mijn broer niet zo is. Zus van dinnetje is wel zo. Die kan haar kinderen ook niet loslaten. Zelfs een middagje babysitten door haar bloedeigen zus (dinnetje dus) is al te eng. En dat vindt die best erg. Terwijl mijn broer me het liefste een hele dag met een paar stuks van zijn kroost op pad zou willen sturen. Maar daar heb ik dan weer minder behoefte aan.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:58 schreef oh-oh het volgende:
Oh Cat dat is zo triest vaak he.
En t ergste is dat het bij zulke mensen vaak nooit meer over gaat.
Pas als ze kleinkinderen krijgen waarover ze dan nog erger gaan zeveren![]()
Ik vrees dat ik wel zo vreselijk erg word...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Echt, ik ben zo blij dat mijn broer niet zo is. Zus van dinnetje is wel zo. Die kan haar kinderen ook niet loslaten. Zelfs een middagje babysitten door haar bloedeigen zus (dinnetje dus) is al te eng. En dat vindt die best erg. Terwijl mijn broer me het liefste een hele dag met een paar stuks van zijn kroost op pad zou willen sturen. Maar daar heb ik dan weer minder behoefte aan.
Het gaat goed hoor.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik wel zo vreselijk erg word...![]()
Ik ben al zo bij mn oppaskindjes namelijk...
Maes, wat een leuke slaapplek voor het weekend!!!!
Gaat het weer een beetje met jullie?
Heel speciaalquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:14 schreef Maes het volgende:
[..]
Het gaat goed hoor.Meneer Maes zijn vader kwam graag in Brugge vandaar dat we er geweest zijn. Meneer Maes neemt op zijn manier afscheid van zijn vader door naar plekken te gaan waar hij graag kwam.
Dat zijn heel waardevolle tripjes om te delen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:14 schreef Maes het volgende:
[..]
Het gaat goed hoor.Meneer Maes zijn vader kwam graag in Brugge vandaar dat we er geweest zijn. Meneer Maes neemt op zijn manier afscheid van zijn vader door naar plekken te gaan waar hij graag kwam.
Ik vind het niet erg dat mensen zo vol zijn van hun kinderen. Het zou raar zijn als het niet zo was. Maar in godesnaam: weet wanneer je op moet houden erover te kletsen!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zeg altijd dat ik nooit zo erg zou worden, maar als ik al zie hoe erg ik met de katten ben, vrees ik het ergste![]()
Of ik moet van die akelige etterbakjes krijgen, dan dump ik ze met alle liefde bij m'n zusje
Wat een mooie manier!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:14 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik doe het altijd expres, lang over de katten lullen....als de tegenpartij te lang over het kind lultquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg dat mensen zo vol zijn van hun kinderen. Het zou raar zijn als het niet zo was. Maar in godesnaam: weet wanneer je op moet houden erover te kletsen!![]()
Heb ik ook met mijn katten, dat ik opeens met het schaamrood op de kaakjes bemerk dat ik wel erg lang en veel over hen heb gepraat.
Hoe kom ik nou weer aan het idee dat jij al kiddies (nee geen kitties) had..quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zeg altijd dat ik nooit zo erg zou worden, maar als ik al zie hoe erg ik met de katten ben, vrees ik het ergste![]()
Of ik moet van die akelige etterbakjes krijgen, dan dump ik ze met alle liefde bij m'n zusje
Ik!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hoe kom ik nou weer aan het idee dat jij al kiddies (nee geen kitties) had..
Ja toch? Tom, Luna... offe... wacht...quote:
Ik hoop dat het lukt een pupje van Vanessaquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:58 schreef oh-oh het volgende:
Oh Cat dat is zo triest vaak he.
En t ergste is dat het bij zulke mensen vaak nooit meer over gaat.
Pas als ze kleinkinderen krijgen waarover ze dan nog erger gaan zeveren![]()
Maesjepaesje, ik hoop dat je een pup van Vanessa neemt en dat je dan komt solialiseren bij moi
Maarmaar hoe oud ben jij dan (nieuwschiiiiieeeerigg)quote:
Ingetje79quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Maarmaar hoe oud ben jij dan (nieuwschiiiiieeeerigg)
quote:
79!!!!????quote:
Oooh 5 jrtjes ouder dan ikquote:
Ja maar Ingetje heet geen Inge hoor...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oooh 5 jrtjes ouder dan ik
Had echt geen ideekomt ws omdat mijn schoonzus Inge heet..trek hoe stom ook auto de vergelijking.
Vichyquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
79!!!!????
Dan zie je er goed uit!!!!
Oil of Olaz zeker?
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja maar Ingetje heet geen Inge hoor...
Wie heet er nou Inge...
Mijn schoonzusquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja maar Ingetje heet geen Inge hoor...
Wie heet er nou Inge...
arme meid...quote:
quote:
Ken jij helemaal geen lieve Inge's dan?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
arme naamgenoten
ze is niet zo lief
die zijn er toch ook niet?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ken jij helemaal geen lieve Inge's dan?
Ik zie ze ook zelden idd...quote:
Hij was al ziek vanaf de zomer.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:31 schreef oh-oh het volgende:
Maes wat een mooie manier om alles een plekje te geven, samen zo een weekend weg![]()
Ik heb het volgens mij nergens gelezen, en als het te privé is negeer je het maar hoor, maar kwam het onverwacht?
Mijn BFF noemt mij ook 'best aardig'quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:53 schreef Maes het volgende:
Ik ken maar 1 Inge en die is best aardig
Snoepjequote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mijn BFF noemt mij ook 'best aardig'
das een groot compliment dus...
wij houden ook van jouquote:
die wilde liever ook bij jou logeren zekerquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:00 schreef oh-oh het volgende:
Zoooo, logeerhondje is hier.
Baas stond buiten zo van aaah hij weet het al , ik zal maar snel gaan, slik slik.
Hupst ie zo met me mee naar binnen, hijs nu heel olijk met Kees aan t spelen![]()
Viel dat ff tegen voor de baas![]()
Alleen de andere hond, waar ze morgen mee op show naar Duitsland moeten, en daarom moet zijn broertje nu hier logeren want die kan niet mee, die wilde niet mee doorlopen buiten
Ik denk dat ie eerder niet zonder zn broer mee wildequote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wij houden ook van jou
[..]
die wilde liever ook bij jou logeren zeker
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wij houden ook van jou
[..]
die wilde liever ook bij jou logeren zeker
ow...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik denk dat ie eerder niet zonder zn broer mee wilde