quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:13 schreef Maes het volgende:
Ik ben vandaag nog bij Lush in Antwerpen geweest
Jaquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]good for you! Heb je nog iets gekocht?
is dat niet koud, zo rond deze tijd van het jaar in het gras slapen?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:19 schreef Maes het volgende:
Hier heb ik de afgelopen 2 nachten geslapen
[ afbeelding ]
Dat geloof ikquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:29 schreef Maes het volgende:
Ik ben met meneer Maes en zijn dochter geweest. Het was superleuk, heel speciaal een keer in een kasteel logeren.
Ik heb eindelijk king of skin gekocht, heerlijkEen nieuwe jelly (naam vergeten). Ik heb het al boven staan en ik heb geen zin om het op te halen.
Hele natte sneeuw hoor bijna regen. Maar ik kom gauw een keer naar Maastricht, beloofdquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:25 schreef oh-oh het volgende:
Oh nice kasteel zeg!
En sneeuw???
Doe volgende keer maar een weekend Maastricht, hier is zon![]()
EN WAT HEB JE GEKOCHT BIJ LUSH????????
Ik heb wat verwijderd dus het moet lukken nuquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:25 schreef Goodbye het volgende:
Maes, je inbox is vol! Ik wilde je even pm'en, vandaar
Lekker Maes! En leuk.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:29 schreef Maes het volgende:
Ik ben met meneer Maes en zijn dochter geweest. Het was superleuk, heel speciaal een keer in een kasteel logeren.
Ik heb eindelijk king of skin gekocht, heerlijkEen nieuwe jelly (naam vergeten). Ik heb het al boven staan en ik heb geen zin om het op te halen.
Nee hoor daar draai ik mijn hand niet voor om (zei de vrouw die bezworen heeft om never nooit niet in een tent te gaan slapenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
is dat niet koud, zo rond deze tijd van het jaar in het gras slapen?
![]()
![]()
dan hou je je wel aan je beloftequote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:34 schreef Maes het volgende:
[..]
Nee hoor daar draai ik mijn hand niet voor om (zei de vrouw die bezworen heeft om never nooit niet in een tent te gaan slapen)
En wat heb je voor lekkers gegeten?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lekker Maes! En leuk.![]()
Ik ben net terug van feestje met aansluitend etentje met vriendin.
Vriendin had ik al een poos niet meer gesproken dus heerlijk bijgekletst. Op het feestje was ook een oude vriend, die is pas vader geworden. En dan is het toch raar om te ontdekken dat er dan blijkbaar over niets anders dan het kind gepraat kan worden, hoe schattig dat kind ook is.
Een vrouw een vrouw, een woord een woordquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan hou je je wel aan je belofte
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lekker Maes! En leuk.![]()
Ik ben net terug van feestje met aansluitend etentje met vriendin.
Vriendin had ik al een poos niet meer gesproken dus heerlijk bijgekletst. Op het feestje was ook een oude vriend, die is pas vader geworden. En dan is het toch raar om te ontdekken dat er dan blijkbaar over niets anders dan het kind gepraat kan worden, hoe schattig dat kind ook is.
een deurknop een hamsterquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:38 schreef Maes het volgende:
[..]
Een vrouw een vrouw, een woord een woord
Met jou kan ik pratenquote:
We hadden al zoveel gesnacked bij het feestje dat we niet echt plek hadden voor een hoofdgerecht.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:37 schreef Maes het volgende:
[..]
En wat heb je voor lekkers gegeten?
Je moet ook eerst je prullenbak leegmaken, ander staat er nog steeds dat hij 100% vol is denk ikquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:33 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik heb wat verwijderd dus het moet lukken nu
Beetje irritant, jammer en vooral bizar. Van mijn vriendencluppie was hij de aller-aller-allerlaatste waarvan ik had verwacht dat hij zich zou voortplanten. Hij heeft dat idee jarenlang van harte ondersteund. En nu is hij opeens echte pappa.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]irritant soms hé
Gelukkig heb je ook fijn bijgekletst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |