Dank voor de reacties zover!
Die Feliway-stekker had ik , na dat in een topic hier gelezen te hebben, gehaald ja.
Was in de 1e week dat ze bij mij waren en volgens mij helpt dat wel ja, Dirk komt sindsdien steeds vaker in de woonkamer kijken en zoals gezegd zelfs bij me liggen op de bank. Nu Gast nog aan de andere kant erbij en ik ben blij. Maar dat zal nog wel even op zich laten wachten denk en is misschien wel een Utopie! hahaha
Ik ben er de afgelopen dagen bij gebleven als ze eten krijgen, dat gaat dan wel iets beter, maar Gast blijft de dominante en jaagt Dirk toch weg. En wat ik dan ook zeg of doe, Dirk wil dan even niet meer eten en gaat haar eigen weg. Zelfs als ik het natvoer weghaal en later weer pak voor haar wil ze het niet meer. Ze eet dan wel gewoon droogvoer, dus ze eet wel genoeg.
Die Bach Rescuedruppels, is dat ook om aan de nieuwe situatie te laten wennen of is dat om ze aan elkaar te laten wennen? Zeg maar een soort liefdesdrankje? hahaha, klinkt dat vaag als ik dat zo "zeg"
Aan beide tegelijk aandacht geven probeer ik zoveel mogelijk, alleen gaan de dames net ver genoeg uit elkaar zitten dat ik ze onmogelijk tegelijk een aai over de bol kan geven :S
Tijdens het eten doe ik het wel, want dat zitten ze naast elkaar.
Ik zal binnenkort eens foto's van de dames plaatsen.
Moeten ze daar online voor staan eigenlijk?