Leuke plannen nok! Jammer dat de nacht zo kort was.quote:Op zondag 28 februari 2010 11:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Neu, nog met een derde kop koffie aan het bijkomen van een slapeloze nacht.
De poesjes waren stil en lief. Maar manlief werd om half 3 vloekend wakker uit een droom, waarna ik tot 6 uur niet meer heb kunnen slapen. Mijn oordopjes waren er niet tegen bestand. Dus vandaag ben ik heeeeel erg![]()
![]()
![]()
Straks wel naar de voorstelling van Joel. Die had gister zijn premiere, maar zijn twee premiere kaartjes gingen naar twee vriendinnen uit Nijmegen die niet op een andere dag konden. Dus wij zijn vandaag aan de beurt.
Kliniek van de Vage Klachten in Jeugdtheater Hofplein, Rotterdamquote:Op zondag 28 februari 2010 11:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Leuke plannen nok! Jammer dat de nacht zo kort was.
Welke voorstelling doet Joël?
Ja, op beide.quote:Op zondag 28 februari 2010 11:36 schreef oh-oh het volgende:
Strega, maak er maar een gezellig bezoekje van.
En dan hopen dat er morgen eindelijk es echt goed nieuws komt
Het is een dansvoorstelling. Hij had de mazzel dat Jaako Hakinnen zijn stagedinges was en dat ie voor deze productie werd gecast aan het begin van het schooljaar.quote:Op zondag 28 februari 2010 11:35 schreef oh-oh het volgende:
Ah Nok tof, wat voor voorstelling?
Cat, smakelijk.
Ik heb net ontbeten, ga nu pup scheren en dan ECHT aan mn huishouden beginnen
Damn, dat gaat voor jou vast niet snel, maar voor ons welquote:Op zondag 28 februari 2010 11:38 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, op beide.
Lig hier as. donderdag alweer een maand.![]()
Een maand alweer.quote:Op zondag 28 februari 2010 11:38 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, op beide.
Lig hier as. donderdag alweer een maand.![]()
Gaaf zeg! Veel plezier! Je zult wel trots zijn, je zoon in zo'n produktie.quote:Op zondag 28 februari 2010 11:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het is een dansvoorstelling. Hij had de mazzel dat Jaako Hakinnen zijn stagedinges was en dat ie voor deze productie werd gecast aan het begin van het schooljaar.
Paar maanden voorbereiding en nu tot half april vrijdag en zaterdagavond en zondagmiddag voorstelling.
quote:Op zondag 28 februari 2010 11:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Damn, dat gaat voor jou vast niet snel, maar voor ons wel
Wat enorm leuk!!!quote:Op zondag 28 februari 2010 11:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het is een dansvoorstelling. Hij had de mazzel dat Jaako Hakinnen zijn stagedinges was en dat ie voor deze productie werd gecast aan het begin van het schooljaar.
Paar maanden voorbereiding en nu tot half april vrijdag en zaterdagavond en zondagmiddag voorstelling.
Ja, ben dus echt blij nu met netbook.quote:
Ben ik toch wel. Ik ben ook blij dat ik al last heb van prikkende ogen. Geen idee wat er al in bloei staat, maar het geeft me een goed excuus om een pak zakdoekjes bij me te hebben (ik ben zo'n vreeeeeeeselijke jankmoeder en jankbal in het algemeen. Echt, ik haat dat van mezelf. En na een nacht als afgelopen nacht in het kwadraat.)quote:Op zondag 28 februari 2010 11:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Een maand alweer.Gelukkig dat je vanmiddag weer even wat afleiding hebt. En hopelijk hebben de wijze mannen morgen beter nieuws voor je.
[..]
Gaaf zeg! Veel plezier! Je zult wel trots zijn, je zoon in zo'n produktie.
Is toch lief, dat het je zo raakt?quote:Op zondag 28 februari 2010 11:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ben ik toch wel. Ik ben ook blij dat ik al last heb van prikkende ogen. Geen idee wat er al in bloei staat, maar het geeft me een goed excuus om een pak zakdoekjes bij me te hebben (ik ben zo'n vreeeeeeeselijke jankmoeder en jankbal in het algemeen. Echt, ik haat dat van mezelf. En na een nacht als afgelopen nacht in het kwadraat.)
Als we vroeger samen naar de bioscoop gingen keek hij altijd op de cruciale momenten naar mij (jaaaa, dat waren kinderfilmsquote:Op zondag 28 februari 2010 11:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is toch lief, dat het je zo raakt?
En jouw stoere zoon schaamt zich volgens mij niet voor zijn huilende moedertje.
quote:Op zondag 28 februari 2010 12:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als we vroeger samen naar de bioscoop gingen keek hij altijd op de cruciale momenten naar mij (jaaaa, dat waren kinderfilms) en dan begon ie half te lachen en zei: ja hoor, ga je nou huilen? Neeee!!!
Spottend. Dan werd ik link en zei: kijk naar die film, niet naar mij, snotaap.
Oh gadverquote:Op zondag 28 februari 2010 12:17 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga naar een kinderverjaardag (helaas slecht weer dus veeeeel kinderen die rondrennen in huis), tot later!
Een kinder verhaardag. Leuk. Dus jij gaat ook huilen vanmiddag. Ben ik tenminste niet de enigequote:Op zondag 28 februari 2010 12:17 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga naar een kinderverjaardag (helaas slecht weer dus veeeeel kinderen die rondrennen in huis), tot later!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |