neuh ze hadden uitgerekend wanneer hij zou moeten komenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das een tamelijke faaltsunami dan
![]()
Heb je urenlang voor niks ingespannen zitten kijken
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ow...
Aan de rest, ik ga offmoe!!!!!
Maar er komt niks meer nu?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
neuh ze hadden uitgerekend wanneer hij zou moeten komen
ik kijk af en toe eventjes
er zou nog iets kunnen komen misschienquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar er komt niks meer nu?
Ik kijk OWS, maar daar is geen ruk aan.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:18 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij ligt de logé nu scheten te laten hier.
Ze ruiken anders dan die van mijn honden
Graag gedaanquote:
Och het is bijna afgelopen, ik zou me er niet meer druk over makenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:20 schreef oh-oh het volgende:
Bij dat schaatsen weten ze al wie er wint voor ze gaan schaatsen?
sneller vooruit komen op het ijs dan lopendquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:22 schreef oh-oh het volgende:
Is er geen man in de zaal die me even kan uitleggen wat de bedoeling is van dit schaatsgedoe????
Zielugquote:
Oh.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:23 schreef Maes het volgende:
Het is een afvalrace. Twee ploegen tegen elkaar (denk aan ploegentijdrit bij wielrennen) De laatste die binnenkomt zet de tijd.
Vanmiddag was ze helemaal aan het stuiteren en nu draalt ze wat.quote:
Duitslandquote:
Alarmeer de modepolitie dat kan idd nietquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:26 schreef oh-oh het volgende:
Och, nu winnen die dametjes in die kekke gouwe pakjes zilveren medailles, dat vloekt toch!
Zie je wel, Bart ziet het ook nietquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:27 schreef Maes het volgende:
[..]
Alarmeer de modepolitie dat kan idd niet![]()
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vanmiddag was ze helemaal aan het stuiteren en nu draalt ze wat.
Ga haar maar even in haar mandje stoppen na een plasje buiten
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:28 schreef Maes het volgende:
[..]
Bob ligt heel dicht tegen me aan, die is vast bang dat ik weer weg ga
Why?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:28 schreef oh-oh het volgende:
Sven staat weer de lul uit te hangen he
Gelukkig maar! Wij kennen, heel indirect, mensen die in Thailand een nieuw bestaan gingen opbouwen. Hun nichtje is nu hun geadopteerde dochter, ouders van het meisje dood/vermist, alle personeel op de barman na dood/vermist en van het bedrijf was alleen de fundering over.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:07 schreef DeZwabber het volgende:
Hawaii stream
ik zit die te kijken, de tsunami zou ongeveer nu moeten aankomen
3x een golfje van een meter over het muurtje, en dat was het
Er zit geen gulp in een schaatsbroek, jaquote:
Lekker slapen Paganquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:42 schreef Pagan het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Wij kennen, heel indirect, mensen die in Thailand een nieuw bestaan gingen opbouwen. Hun nichtje is nu hun geadopteerde dochter, ouders van het meisje dood/vermist, alle personeel op de barman na dood/vermist en van het bedrijf was alleen de fundering over.
Een onvergetelijke kerst.![]()
En met deze vrolijke noot wens ik jullie een goede nacht.![]()
over een kwartiertje dusquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:43 schreef Maes het volgende:
[..]
Lekker slapen Pagan(ik vraag morgen wel hoe het met Strega gaat)
quote:
*opzoeken doetquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:54 schreef Pagan het volgende:
De laatste voor vanavond: Raison d'Etre - The Empty Hollow Unfolds. Dromerige bombastische klanken, heerlijk.
De high tea was superquote:Op zondag 28 februari 2010 10:54 schreef Goodbye het volgende:
Maar de high tea was wel leukWat voor ochtendconcert nou weer, trouwens? Ook voor je werk of gewoon omdat je het leuk vindt?
Strega!quote:Op zondag 28 februari 2010 11:21 schreef Strega het volgende:
Het stormt hier, regen striemt tegen de ramen.
Neu, nog met een derde kop koffie aan het bijkomen van een slapeloze nacht.quote:Op zondag 28 februari 2010 10:41 schreef Strega het volgende:
Tjee, zomaar alles kunnen bijlezen.
Is iedereen in winterslaap?
Heb hier alweer een dag achter de rug, hoewel...mocht uitslapen tot 08.00, omdat het zondag is.
Kutwijf is met rollator de kamer af, haar man kwam.
Schijnbaar gelden bezoekuren niet voor haar, nou ja, benallang blij dat ze even opgesodemieterd is!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |