Leuke plannen nok! Jammer dat de nacht zo kort was.quote:Op zondag 28 februari 2010 11:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Neu, nog met een derde kop koffie aan het bijkomen van een slapeloze nacht.
De poesjes waren stil en lief. Maar manlief werd om half 3 vloekend wakker uit een droom, waarna ik tot 6 uur niet meer heb kunnen slapen. Mijn oordopjes waren er niet tegen bestand. Dus vandaag ben ik heeeeel erg![]()
![]()
![]()
Straks wel naar de voorstelling van Joel. Die had gister zijn premiere, maar zijn twee premiere kaartjes gingen naar twee vriendinnen uit Nijmegen die niet op een andere dag konden. Dus wij zijn vandaag aan de beurt.
Kliniek van de Vage Klachten in Jeugdtheater Hofplein, Rotterdamquote:Op zondag 28 februari 2010 11:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Leuke plannen nok! Jammer dat de nacht zo kort was.
Welke voorstelling doet Joël?
Ja, op beide.quote:Op zondag 28 februari 2010 11:36 schreef oh-oh het volgende:
Strega, maak er maar een gezellig bezoekje van.
En dan hopen dat er morgen eindelijk es echt goed nieuws komt
Het is een dansvoorstelling. Hij had de mazzel dat Jaako Hakinnen zijn stagedinges was en dat ie voor deze productie werd gecast aan het begin van het schooljaar.quote:Op zondag 28 februari 2010 11:35 schreef oh-oh het volgende:
Ah Nok tof, wat voor voorstelling?
Cat, smakelijk.
Ik heb net ontbeten, ga nu pup scheren en dan ECHT aan mn huishouden beginnen
Damn, dat gaat voor jou vast niet snel, maar voor ons welquote:Op zondag 28 februari 2010 11:38 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, op beide.
Lig hier as. donderdag alweer een maand.![]()
Een maand alweer.quote:Op zondag 28 februari 2010 11:38 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, op beide.
Lig hier as. donderdag alweer een maand.![]()
Gaaf zeg! Veel plezier! Je zult wel trots zijn, je zoon in zo'n produktie.quote:Op zondag 28 februari 2010 11:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het is een dansvoorstelling. Hij had de mazzel dat Jaako Hakinnen zijn stagedinges was en dat ie voor deze productie werd gecast aan het begin van het schooljaar.
Paar maanden voorbereiding en nu tot half april vrijdag en zaterdagavond en zondagmiddag voorstelling.
quote:Op zondag 28 februari 2010 11:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Damn, dat gaat voor jou vast niet snel, maar voor ons wel
Wat enorm leuk!!!quote:Op zondag 28 februari 2010 11:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het is een dansvoorstelling. Hij had de mazzel dat Jaako Hakinnen zijn stagedinges was en dat ie voor deze productie werd gecast aan het begin van het schooljaar.
Paar maanden voorbereiding en nu tot half april vrijdag en zaterdagavond en zondagmiddag voorstelling.
Ja, ben dus echt blij nu met netbook.quote:
Ben ik toch wel. Ik ben ook blij dat ik al last heb van prikkende ogen. Geen idee wat er al in bloei staat, maar het geeft me een goed excuus om een pak zakdoekjes bij me te hebben (ik ben zo'n vreeeeeeeselijke jankmoeder en jankbal in het algemeen. Echt, ik haat dat van mezelf. En na een nacht als afgelopen nacht in het kwadraat.)quote:Op zondag 28 februari 2010 11:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Een maand alweer.Gelukkig dat je vanmiddag weer even wat afleiding hebt. En hopelijk hebben de wijze mannen morgen beter nieuws voor je.
[..]
Gaaf zeg! Veel plezier! Je zult wel trots zijn, je zoon in zo'n produktie.
Is toch lief, dat het je zo raakt?quote:Op zondag 28 februari 2010 11:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ben ik toch wel. Ik ben ook blij dat ik al last heb van prikkende ogen. Geen idee wat er al in bloei staat, maar het geeft me een goed excuus om een pak zakdoekjes bij me te hebben (ik ben zo'n vreeeeeeeselijke jankmoeder en jankbal in het algemeen. Echt, ik haat dat van mezelf. En na een nacht als afgelopen nacht in het kwadraat.)
Als we vroeger samen naar de bioscoop gingen keek hij altijd op de cruciale momenten naar mij (jaaaa, dat waren kinderfilmsquote:Op zondag 28 februari 2010 11:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is toch lief, dat het je zo raakt?
En jouw stoere zoon schaamt zich volgens mij niet voor zijn huilende moedertje.
quote:Op zondag 28 februari 2010 12:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als we vroeger samen naar de bioscoop gingen keek hij altijd op de cruciale momenten naar mij (jaaaa, dat waren kinderfilms) en dan begon ie half te lachen en zei: ja hoor, ga je nou huilen? Neeee!!!
Spottend. Dan werd ik link en zei: kijk naar die film, niet naar mij, snotaap.
Oh gadverquote:Op zondag 28 februari 2010 12:17 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga naar een kinderverjaardag (helaas slecht weer dus veeeeel kinderen die rondrennen in huis), tot later!
Een kinder verhaardag. Leuk. Dus jij gaat ook huilen vanmiddag. Ben ik tenminste niet de enigequote:Op zondag 28 februari 2010 12:17 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga naar een kinderverjaardag (helaas slecht weer dus veeeeel kinderen die rondrennen in huis), tot later!
quote:Op zondag 28 februari 2010 12:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben nog nooit uitgenodigd ook hoor, voor een van die verjaardagen van de kids van mn zusje.
![]()
Maar goed, ze woont ook veel te ver weg
Ja en zo niet is er behoorlijk wat te mopperen.Want als 3 dagen tevoren een sms verschijnt kun je toch gewoon komen?quote:Op zondag 28 februari 2010 12:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier wordt je niet uitgenodigd voor verjaardagen binnen het gezin en de aanhang.
Je wordt gewoon geacht te komen
Ja, want je wist al een jaar van te voren dat ze dan jarig zijn, dus waag het niet de weekenden er om heen iets anders te plannenquote:Op zondag 28 februari 2010 13:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja en zo niet is er behoorlijk wat te mopperen.Want als 3 dagen tevoren een sms verschijnt kun je toch gewoon komen?
Zeg maar de maand eromheenquote:Op zondag 28 februari 2010 13:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, want je wist al een jaar van te voren dat ze dan jarig zijn, dus waag het niet de weekenden er om heen iets anders te plannen![]()
Bij pa en ma is het pas erg; die zijn 4 dagen na elkaar jarig en vieren het dan in 1x voor de vrienden en familie.
Maar wij als kinderen worden dan ook verwacht op de dag zelf en dan het liefst 's ochtends en 's avonds
De dag na mijn moeder is m'n vriendin jarig, waarvan we nu al weten dat ze wrs. in de week erna gaat bevallen via een keizersnee.quote:Op zondag 28 februari 2010 13:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zeg maar de maand eromheen
Word ook altijd een beetje niet begrijpend aangekeken als ik zeg neeee ik moet die datum vrij houden want er kan een verjaardag zijn.
quote:Op zondag 28 februari 2010 16:09 schreef Greys het volgende:
Boor haatte 'boven' altijd, maar ligt nu al de hele middag op bed te ronken
Misschien heeft ie net als Droopy van Ing wat behoefte aan een eigen plekje af en toe
Klinkt lekker oh-oh, relaxte zondagquote:Op zondag 28 februari 2010 16:46 schreef oh-oh het volgende:
Zoooo ,mijn huis is eindelijk schoon !
Er staat ook al een mega ovenschotel klaar en de laatste machine was draait![]()
Nu ga ik Tony Takitana van DM kijken![]()
Hopenlijk komen mn vrienden nog ff niet terug dus![]()
OOOOOOOOOOH crap, terwijl ik het typ bellen ze dat ze er zijn![]()
Dus hopenlijk tiefen ze snel weer op met de logeerhond, dan kan ik de film tenminste nog kijken
Hoest met z'n voetjes?quote:Op zondag 28 februari 2010 16:09 schreef Greys het volgende:
Boor haatte 'boven' altijd, maar ligt nu al de hele middag op bed te ronken
Misschien heeft ie net als Droopy van Ing wat behoefte aan een eigen plekje af en toe
De plekken zagen er vandaag weer rustig en bleekroze uit, maar hij heeft echt een soort poetswoede steeds. Dus jeuk, neem ik aan. Ik las dat het ook kan dat hij te weinig vetten binnenkrijgt, dan wordt de vacht plukkerig en ik zag ook een soort 'roos' op zijn rug zeg maar. Echt droge huid.quote:
Zwemmerseczeem?quote:Op zondag 28 februari 2010 17:21 schreef Greys het volgende:
[..]
De plekken zagen er vandaag weer rustig en bleekroze uit, maar hij heeft echt een soort poetswoede steeds. Dus jeuk, neem ik aan. Ik las dat het ook kan dat hij te weinig vetten binnenkrijgt, dan wordt de vacht plukkerig en ik zag ook een soort 'roos' op zijn rug zeg maar. Echt droge huid.
Het zal wel lastig vast te stellen zijn wat het nou precies is, zo ineens van de ene dag op de andere.
Ik ga proberen maandag ergens tijdens de lunchpauze al met Boor naar de DA te gaan, als dat niet lukt dan wordt het dinsdagmiddag.
Wonderlijk, echt. Hele tijd weggeweest en het aantal posts hier is op een hand te tellen.quote:
Hmm mensen hebben dat toch ook van het vele binnen zijn en lange winter?quote:Op zondag 28 februari 2010 17:21 schreef Greys het volgende:
[..]
De plekken zagen er vandaag weer rustig en bleekroze uit, maar hij heeft echt een soort poetswoede steeds. Dus jeuk, neem ik aan. Ik las dat het ook kan dat hij te weinig vetten binnenkrijgt, dan wordt de vacht plukkerig en ik zag ook een soort 'roos' op zijn rug zeg maar. Echt droge huid.
Het zal wel lastig vast te stellen zijn wat het nou precies is, zo ineens van de ene dag op de andere.
Ik ga proberen maandag ergens tijdens de lunchpauze al met Boor naar de DA te gaan, als dat niet lukt dan wordt het dinsdagmiddag.
Ik heb 's winters idd altijd een droge huid van de verwarming en weinig buiten zijn.quote:Op zondag 28 februari 2010 17:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm mensen hebben dat toch ook van het vele binnen zijn en lange winter?
Ja maar dat wordt dus heel lastig te achterhalen waar hij dan ineens allergisch voor isquote:Op zondag 28 februari 2010 17:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zwemmerseczeem?![]()
Neeej, maar door steeds te wassen wordt de huid nog droger = meer jeuk = meer wassen.
Mss allergie oid?
Zullen we het maar niet over roos gaan hebbenquote:Op zondag 28 februari 2010 17:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb 's winters idd altijd een droge huid van de verwarming en weinig buiten zijn.
En ja...dat jeukt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |