Zolang ze niet opstaan en weglopenquote:
Je had het over bier toch?quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:57 schreef Ensaf het volgende:
Ik stik in het bier!
Heb niet vaak zoveel keus, dus ik wil even opscheppen:
Hertog Jan Weizner
Grimbergen Blond
Martens
Bavaria
Heineken
Nog nooit gehad, waarschijnlijk omdat het dus ook geen bier isquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:02 schreef Ensaf het volgende:
[..]
En Martens wilde jij dan wel bier noemen?
Ik wilde toch weten of het wat was.quote:
Heineken is bij de Jumbo op 't moment 9 euro, Dommelsch voor 8.quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:13 schreef neen het volgende:
Ik vertrouw het nuchter niet.
Ik kan hier om de hoek een Broodje Döner scoren voor 2,50 euro
Gedaan. Dus?quote:
ohja? Ik ben er dinsdag pas weer, maar dan heel even.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:33 schreef Tristessa het volgende:
Ja jongens en meiden, wat een genot weer hier in nulviefacht!!!
Nou dan moet er maar even een minimeet plaatsvinden!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ohja? Ik ben er dinsdag pas weer, maar dan heel even.
S'avonds in Sybs zekerquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:22 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Nou dan moet er maar even een minimeet plaatsvinden!
Ik zou donderdag eigenlijk een minimeet hebben.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:22 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Nou dan moet er maar even een minimeet plaatsvinden!
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ohja? Ik ben er dinsdag pas weer, maar dan heel even.
Graafschap - Excelsior is een toppertje hoorquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:20 schreef justmattie het volgende:
Vanavond niet echt bijzonder spectaculaire wedstrijden trouwens.
Excelsior doet het leuk inderdaadquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:24 schreef neen het volgende:
[..]
Graafschap - Excelsior is een toppertje hoor
Om 11:00 uur komt 'ie een uurtje bij bij Blauw Wit kijken. Vanaf 12:30 uur zal hij op de Waag staan koken met Reitse.quote:
Miskien maar even kieken nouquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:32 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Om 11:00 uur komt 'ie een uurtje bij bij Blauw Wit kijken. Vanaf 12:30 uur zal hij op de Waag staan koken met Reitse.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:32 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Om 11:00 uur komt 'ie een uurtje bij bij Blauw Wit kijken. Vanaf 12:30 uur zal hij op de Waag staan koken met Reitse.
Gewoon een groot feest daar zag ikquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:46 schreef neen het volgende:
De sjengen ofzo waren iig wel blij met hem.
Eensch. Die is in ieder geval beter dan de Balkenende kloon die we nu hebben.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:45 schreef Ensaf het volgende:
Leeuwarden moet gewoon zorgen dat Gert Leers hier burgemeester wordt.
Nou het hoeft niet hoor!!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zou donderdag eigenlijk een minimeet hebben.
Ik heb hem trouwens nog op de foto, toen waren hij en z'n vrouw bij het feest van mn oudersquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:04 schreef Ensaf het volgende:
Ferd Crone
Ik heb stoelpoten met meer charisma.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
500 meters zijn leuk, die 10 KM schaatsen zijn saai. Tenzij ze net als die van Sven dinsdag warenquote:
Nee het komt juist door die 2 anderen die niet normaal kunnen afwisselen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:23 schreef justmattie het volgende:
En gefaald met de ploegendinges. HET KOMT DOOR SVEN. SVEN MOET MAAR STOPPEN
Ik wel. Dus je neemt pauze om te werken?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:27 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Pauze van studeren om kort een ritje in m'n auto te maken. Dat noem ik niet werken.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:27 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Pauze van studeren om kort een ritje in m'n auto te maken. Dat noem ik niet werken.
Nee. Valt me wel vies tegen dat Reitze een CDA-er is. Had ik niet achter zijn mooie lollerbakkes gezocht.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:27 schreef Ensaf het volgende:
Allemaal bij Balkenende wezen kijken?
Ik ben er even geweest.
O, dat komt er nog eens bij.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:24 schreef Maharbal het volgende:
Vandaag wordt het wss de DVD ofzo, met misschien een afsluiter ergens in de doelesteeg.
Daarmee bedoelde ik overigens niet m'n Sjonnie-status
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:27 schreef justmattie het volgende:
Mn vriendun zei het nadat ik al op invoeren had gedrukt. Eigenlijk wist ik het ook welzo maar aan de ranja thuis
Dubioquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:30 schreef neen het volgende:
Zijn er nog vette negertenten in Leeuwarden eigenlijk?
Bovenin Firequote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:30 schreef neen het volgende:
Zijn er nog vette negertenten in Leeuwarden eigenlijk?
O ja, daar kwam ik in de zomer nog wel eens voor gratis bier. Komen daar tegenwoordig veel negers?quote:
Ik krijg er de kriebels van.quote:
wij gingen een keer met 5 man daaheen en chicks van hun schurenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:33 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik krijg er de kriebels van.
Sowieso die lui (jaja, niet zozeer racistisch bedoeld) hebben van die losse handjes. M'n vriendin hebben ze daar ook wel 's beetgepakt bij d'r arm (en niet alleen dat) terwijl ik met haar langsliep. Moest gvd die kerel bijna door een muur duwen voordat ie losliet.
Brrr, dat soort tenten zijn niet mijn ding.
Dat waren jullie?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:34 schreef justmattie het volgende:
[..]
wij gingen een keer met 5 man daaheen en chicks van hun schurenmooi was dat
Oh dat was jouw meid. Sorry nogquote:
Volgende keer wel betalen hequote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:35 schreef justmattie het volgende:
[..]
Oh dat was jouw meid. Sorry nog
Niet teveel drinken dat doen wij wel voor jequote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:35 schreef Maharbal het volgende:
Oké, ik ga er vandoor. Fijne avond minske.
die vriendin van haar wou wel anaal uitgewoond worden door mijn boomstam.. Dus ik koos voor haarquote:
wat ben ik blij dat ik nu niet in 058 ben danquote:
Hoe raad je dat?quote:
Die saus is juist lekkerquote:Op zondag 28 februari 2010 15:34 schreef Sodeju het volgende:
Er zit echt teveel van die saus op de Pollo. Doe mij maar een Italiaanse bol kipfilet
Kijk gewoon volgende keer of die dikke turk er is en zeg hey Ayad alles goedquote:Op zondag 28 februari 2010 15:17 schreef Maharbal het volgende:
Goedemorgen.
Broodjes Pollo bij de Du Nord blijven lekker maar smerig duur / afzetterij.
Ik heb een nieuwe tactiek: stuur een blond meisje met te weinig geld een Du Nord in en laat die heel lief vragen of ze toch een kasssoufle + een broodje Pollo mag voor de prijs waar je niet eens een broodje Pollo voor kan krijgen. God wat zijn die kerels toch easy
Die kerel is er altijd, en nee...dat doet de rest van de doelesteeg welquote:Op zondag 28 februari 2010 16:17 schreef justmattie het volgende:
[..]
Kijk gewoon volgende keer of die dikke turk er is en zeg hey Ayad alles goed
doe jij dan toch ook? Lekker meelopenquote:Op zondag 28 februari 2010 16:32 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Die kerel is er altijd, en nee...dat doet de rest van de doelesteeg wel
Het mooiste is dat die kerel de hele nacht door anders heet.quote:Op zondag 28 februari 2010 16:39 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
doe jij dan toch ook? Lekker meelopen
Hij zit bij mij in de klasquote:Op zondag 28 februari 2010 16:32 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Die kerel is er altijd, en nee...dat doet de rest van de doelesteeg wel
Hoezo? Jij moet er ook een keer heen verhuizen wil je al die graf auto's van je onderbrengen.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ben je al naar Groningen verkast, klapjosti?
Ik woon juist in een dorp zodat ik alle ruimte voor mijn auto's heb?quote:Op maandag 1 maart 2010 20:49 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Hoezo? Jij moet er ook een keer heen verhuizen wil je al die graf auto's van je onderbrengen.
toen je naakt door de stad liep heb je hier toch ook gepost?quote:Op maandag 1 maart 2010 22:23 schreef slaaf_fikkie het volgende:
nee maar Leeuwarden heeft een eigen gedeelte
is me nooit opgevallen
genot!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:19 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
ah, daar komt het dus de hele tijd vandaan
Volgens mij mag je dan wel behoorlijk doorsparenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:59 schreef Paladijn het volgende:
ik zou doorsparen voor een objectief
Welke eigenlijk?
Wie is dat?quote:
gelukkig niet.....quote:
Hangt er vanaf wat voor lensquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:02 schreef neen het volgende:
Statief, beetje doorsparen zal niet genoeg zijn om een fatsoenlijke lens te kopen.
Opgelost, genot, slotje.
Ik heb nu een Nikkor 55-200, wil wel een 18-105 of een 70-300.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:59 schreef Paladijn het volgende:
ik zou doorsparen voor een objectief
Welke eigenlijk?
Ik snap niet dat ik op jouw filmpjes blijf klikken.quote:
HOI TRISTESSAquote:
heb je de 55-200 VR? Die kun je net zo goed houdenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:49 schreef justmattie het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat voor lens
[..]
Ik heb nu een Nikkor 55-200, wil wel een 18-105 of een 70-300.
De 55-200 kan ik wel verkopen aan een kennis die wou ook graag zo 1 hebben
VRII zelfs. Kan altijd makkelijk zijn inderdaad, maar als ik die weg doe en een 70-300 erbij neem...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:58 schreef Paladijn het volgende:
[..]
heb je de 55-200 VR? Die kun je net zo goed houden
In dat geval een goed statief... of kijk eens naar de 50mm 1.8 - moet je wel handmatig focussen
Ik mag niet, sorry.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Wil der nog een lekker wief even komme te batsen?
Eigen schuld.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Van jou wist ik al langer dat we niet gaan batsen, dus dat scheelt
Heeft me wel van veel gezeik van Rutger afgeholpen trouwens.quote:
Ja daarom zei ik het ookquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heeft me wel van veel gezeik van Rutger afgeholpen trouwens.
Als je dat nu zou doen, heb je ruzie met Bart.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja daarom zei ik het ookAlleen jammer dat ik van jou niet op mn standpunten terug mag komen
Ik help Alex wel.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als je dat nu zou doen, heb je ruzie met Bart.
Uhu.... Ik weet het...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als je dat nu zou doen, heb je ruzie met Bart.
Dan krijg je straks nog klappen van een mooiboy.quote:
Nee nigga, als jij ruzie hebt dan geef je deze boy een PM en dan kom ik met mijn homies je ass uit de brand helpen.quote:
Doen!quote:
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:19 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nee nigga, als jij ruzie hebt dan geef je deze boy een PM en dan kom ik met mijn homies je ass uit de brand helpen.
Ik voelde me even beledigd.quote:
GENOT!!!!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan krijg je straks nog klappen van een mooiboy.
Kusjesquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:19 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nee nigga, als jij ruzie hebt dan geef je deze boy een PM en dan kom ik met mijn homies je ass uit de brand helpen.
Gelukkig maarquote:
Lexx? Moet je me wat vertellen? Geil je stiekem op mooiboys?quote:
Nee, ik geil nog steeds op mooie meisjesquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lexx? Moet je me wat vertellen? Geil je stiekem op mooiboys?
Dat hoor ik vaker.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ik op jouw filmpjes blijf klikken.
Vechten?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:33 schreef Alexxxxx het volgende:
vechten is voor Ninja's, niet voor Liwadders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
Ik zie ;m niet eensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |