Om 11:00 uur komt 'ie een uurtje bij bij Blauw Wit kijken. Vanaf 12:30 uur zal hij op de Waag staan koken met Reitse.quote:
Miskien maar even kieken nouquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:32 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Om 11:00 uur komt 'ie een uurtje bij bij Blauw Wit kijken. Vanaf 12:30 uur zal hij op de Waag staan koken met Reitse.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:32 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Om 11:00 uur komt 'ie een uurtje bij bij Blauw Wit kijken. Vanaf 12:30 uur zal hij op de Waag staan koken met Reitse.
Gewoon een groot feest daar zag ikquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:46 schreef neen het volgende:
De sjengen ofzo waren iig wel blij met hem.
Eensch. Die is in ieder geval beter dan de Balkenende kloon die we nu hebben.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:45 schreef Ensaf het volgende:
Leeuwarden moet gewoon zorgen dat Gert Leers hier burgemeester wordt.
Nou het hoeft niet hoor!!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zou donderdag eigenlijk een minimeet hebben.
Ik heb hem trouwens nog op de foto, toen waren hij en z'n vrouw bij het feest van mn oudersquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:04 schreef Ensaf het volgende:
Ferd Crone
Ik heb stoelpoten met meer charisma.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
500 meters zijn leuk, die 10 KM schaatsen zijn saai. Tenzij ze net als die van Sven dinsdag warenquote:
Nee het komt juist door die 2 anderen die niet normaal kunnen afwisselen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:23 schreef justmattie het volgende:
En gefaald met de ploegendinges. HET KOMT DOOR SVEN. SVEN MOET MAAR STOPPEN
Ik wel. Dus je neemt pauze om te werken?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:27 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Pauze van studeren om kort een ritje in m'n auto te maken. Dat noem ik niet werken.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:27 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Pauze van studeren om kort een ritje in m'n auto te maken. Dat noem ik niet werken.
Nee. Valt me wel vies tegen dat Reitze een CDA-er is. Had ik niet achter zijn mooie lollerbakkes gezocht.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:27 schreef Ensaf het volgende:
Allemaal bij Balkenende wezen kijken?
Ik ben er even geweest.
O, dat komt er nog eens bij.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:24 schreef Maharbal het volgende:
Vandaag wordt het wss de DVD ofzo, met misschien een afsluiter ergens in de doelesteeg.
Daarmee bedoelde ik overigens niet m'n Sjonnie-status
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:27 schreef justmattie het volgende:
Mn vriendun zei het nadat ik al op invoeren had gedrukt. Eigenlijk wist ik het ook welzo maar aan de ranja thuis
Dubioquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:30 schreef neen het volgende:
Zijn er nog vette negertenten in Leeuwarden eigenlijk?
Bovenin Firequote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:30 schreef neen het volgende:
Zijn er nog vette negertenten in Leeuwarden eigenlijk?
O ja, daar kwam ik in de zomer nog wel eens voor gratis bier. Komen daar tegenwoordig veel negers?quote:
Ik krijg er de kriebels van.quote:
wij gingen een keer met 5 man daaheen en chicks van hun schurenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:33 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik krijg er de kriebels van.
Sowieso die lui (jaja, niet zozeer racistisch bedoeld) hebben van die losse handjes. M'n vriendin hebben ze daar ook wel 's beetgepakt bij d'r arm (en niet alleen dat) terwijl ik met haar langsliep. Moest gvd die kerel bijna door een muur duwen voordat ie losliet.
Brrr, dat soort tenten zijn niet mijn ding.
Dat waren jullie?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:34 schreef justmattie het volgende:
[..]
wij gingen een keer met 5 man daaheen en chicks van hun schurenmooi was dat
Oh dat was jouw meid. Sorry nogquote:
Volgende keer wel betalen hequote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:35 schreef justmattie het volgende:
[..]
Oh dat was jouw meid. Sorry nog
Niet teveel drinken dat doen wij wel voor jequote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:35 schreef Maharbal het volgende:
Oké, ik ga er vandoor. Fijne avond minske.
die vriendin van haar wou wel anaal uitgewoond worden door mijn boomstam.. Dus ik koos voor haarquote:
wat ben ik blij dat ik nu niet in 058 ben danquote:
Hoe raad je dat?quote:
Die saus is juist lekkerquote:Op zondag 28 februari 2010 15:34 schreef Sodeju het volgende:
Er zit echt teveel van die saus op de Pollo. Doe mij maar een Italiaanse bol kipfilet
Kijk gewoon volgende keer of die dikke turk er is en zeg hey Ayad alles goedquote:Op zondag 28 februari 2010 15:17 schreef Maharbal het volgende:
Goedemorgen.
Broodjes Pollo bij de Du Nord blijven lekker maar smerig duur / afzetterij.
Ik heb een nieuwe tactiek: stuur een blond meisje met te weinig geld een Du Nord in en laat die heel lief vragen of ze toch een kasssoufle + een broodje Pollo mag voor de prijs waar je niet eens een broodje Pollo voor kan krijgen. God wat zijn die kerels toch easy
Die kerel is er altijd, en nee...dat doet de rest van de doelesteeg welquote:Op zondag 28 februari 2010 16:17 schreef justmattie het volgende:
[..]
Kijk gewoon volgende keer of die dikke turk er is en zeg hey Ayad alles goed
doe jij dan toch ook? Lekker meelopenquote:Op zondag 28 februari 2010 16:32 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Die kerel is er altijd, en nee...dat doet de rest van de doelesteeg wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |