HOI TRISTESSAquote:
heb je de 55-200 VR? Die kun je net zo goed houdenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:49 schreef justmattie het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat voor lens
[..]
Ik heb nu een Nikkor 55-200, wil wel een 18-105 of een 70-300.
De 55-200 kan ik wel verkopen aan een kennis die wou ook graag zo 1 hebben
VRII zelfs. Kan altijd makkelijk zijn inderdaad, maar als ik die weg doe en een 70-300 erbij neem...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:58 schreef Paladijn het volgende:
[..]
heb je de 55-200 VR? Die kun je net zo goed houden
In dat geval een goed statief... of kijk eens naar de 50mm 1.8 - moet je wel handmatig focussen
Ik mag niet, sorry.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Wil der nog een lekker wief even komme te batsen?
Eigen schuld.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Van jou wist ik al langer dat we niet gaan batsen, dus dat scheelt
Heeft me wel van veel gezeik van Rutger afgeholpen trouwens.quote:
Ja daarom zei ik het ookquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heeft me wel van veel gezeik van Rutger afgeholpen trouwens.
Als je dat nu zou doen, heb je ruzie met Bart.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja daarom zei ik het ookAlleen jammer dat ik van jou niet op mn standpunten terug mag komen
Ik help Alex wel.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als je dat nu zou doen, heb je ruzie met Bart.
Uhu.... Ik weet het...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als je dat nu zou doen, heb je ruzie met Bart.
Dan krijg je straks nog klappen van een mooiboy.quote:
Nee nigga, als jij ruzie hebt dan geef je deze boy een PM en dan kom ik met mijn homies je ass uit de brand helpen.quote:
Doen!quote:
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:19 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nee nigga, als jij ruzie hebt dan geef je deze boy een PM en dan kom ik met mijn homies je ass uit de brand helpen.
Ik voelde me even beledigd.quote:
GENOT!!!!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan krijg je straks nog klappen van een mooiboy.
Kusjesquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:19 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nee nigga, als jij ruzie hebt dan geef je deze boy een PM en dan kom ik met mijn homies je ass uit de brand helpen.
Gelukkig maarquote:
Lexx? Moet je me wat vertellen? Geil je stiekem op mooiboys?quote:
Nee, ik geil nog steeds op mooie meisjesquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lexx? Moet je me wat vertellen? Geil je stiekem op mooiboys?
Dat hoor ik vaker.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ik op jouw filmpjes blijf klikken.
Vechten?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:33 schreef Alexxxxx het volgende:
vechten is voor Ninja's, niet voor Liwadders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
Ik zie ;m niet eensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |