quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je bek straks open ligt is het je eigen schuld
Scheer je wegquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:22 schreef Deisyy het volgende:
Het nummer moet #560 zijn![]()
Pietje please
Nogmaals, het is geheel op eigen risico.quote:
Je zit me gewoon bang te maken nu, wat de hell is het verschill tussen de mesjes voor "power" en normaal?quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nogmaals, het is geheel op eigen risico.
Dat niet straks de vellen erbij hangen.
Glad en blijvend gladquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je zit me gewoon bang te maken nu, wat de hell is het verschill tussen de mesjes voor "power" en normaal?
Boh, dan moet je zetten myfipoquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
[RLS SC #560] The best a man can get
My first post ja
Daar zit helemaal geen verschil in, maar wel als je de mesjes onderling gaat zitten uitwisselen natuurlijk.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je zit me gewoon bang te maken nu, wat de hell is het verschill tussen de mesjes voor "power" en normaal?
Neeheequote:Op donderdag 25 februari 2010 17:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar zit helemaal geen verschil, maar wel als je de mesjes onderling gaat zitten uitwisselen natuurlijk.
Sommige littekens kunnen best sexy staan....quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zoals bij John Locke uit Lostquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:26 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Sommige littekens kunnen best sexy staan....
Ian....quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zoals bij John Locke uit Lost
Ik wou dat ik met een vliegtuig neerstortte
Voor het geval datquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
NeeheeIk heb gewoon zo'n nieuw pakje gekocht en daar staat Gillette Power Fusion op. Maar mijn apparaat of hoe noem je zo'n ding is géén "Power". Maar die mesjes kunnen er dus wel gewoon op. Zo van klik. Het systeem is hetzelfde.
Oeh, iets met -kokken klinkt idd niet goedquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:54 schreef Laysa het volgende:
Heey....Nah....Net terug van het ziekenhuis en ze hebben kweekjes genomen en dan krijg ik volgende week de uitslag....Ze waren wel erg bezorgd en vonden het er heel slecht uitzien...terwijl ik net vond dat het aardig opknapte...ze denken zelf echt dat het dus stafylokokkenbacterie is ....dus das mooi kut...ff afwachten dus...en als het dat is dan ga ik aan een antibioticum kuur...Verder kreeg ik uiteraard op mn flikker dat ik zo lang heb gewacht![]()
Heb ook lekker weer pijnstilling mee gekregen...dus als ik hier roze olifantjes ga neerpleuren weten jullie hoe dat komt
das dan afwachten, maar gelukkig zijn er medicijnen voor...sterktequote:Op donderdag 25 februari 2010 17:54 schreef Laysa het volgende:
Heey....Nah....Net terug van het ziekenhuis en ze hebben kweekjes genomen en dan krijg ik volgende week de uitslag....Ze waren wel erg bezorgd en vonden het er heel slecht uitzien...terwijl ik net vond dat het aardig opknapte...ze denken zelf echt dat het dus stafylokokkenbacterie is ....dus das mooi kut...ff afwachten dus...en als het dat is dan ga ik aan een antibioticum kuur...Verder kreeg ik uiteraard op mn flikker dat ik zo lang heb gewacht![]()
Heb ook lekker weer pijnstilling mee gekregen...dus als ik hier roze olifantjes ga neerpleuren weten jullie hoe dat komt
ik ben toevallig ook bezig daar een X-box spel te kopenquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik hou van Marktplaats. Net een splinternieuwe fiets gekocht voor 170 euri![]()
quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
Even afwachten dusquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:54 schreef Laysa het volgende:
Heey....Nah....Net terug van het ziekenhuis en ze hebben kweekjes genomen en dan krijg ik volgende week de uitslag....Ze waren wel erg bezorgd en vonden het er heel slecht uitzien...terwijl ik net vond dat het aardig opknapte...ze denken zelf echt dat het dus stafylokokkenbacterie is ....dus das mooi kut...ff afwachten dus...en als het dat is dan ga ik aan een antibioticum kuur...
Terecht, moeten ze vaker doenquote:Verder kreeg ik uiteraard op mn flikker dat ik zo lang heb gewacht![]()
Van de vrachtwagen afgetieft?quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
Gewonnen met de Bingoquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Van de vrachtwagen afgetieft?
Oh ja, die moet ik onthoudenquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gewonnen met de Bingo_!
No kidding.
Jij hebt toch al een fietsquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh ja, die moet ik onthouden.
Thanx beebquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oeh, iets met -kokken klinkt idd niet goed![]()
Ik hoop dat je er snel weer bovenop komt meis![]()
Mwah, goedkoop, erg makkelijk ook om dat te doen, juist van een VVD die die vrije markt voorstaat waaraan we nu een hoop ellende te danken hebbenquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben géén VVD'ert maar dit is EPIC WIN
quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:06 schreef Anniebab het volgende:
[..]
das dan afwachten, maar gelukkig zijn er medicijnen voor...sterkte
quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Even afwachten dus![]()
[..]
Terecht, moeten ze vaker doen
Is t zoiets?quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
hmm, ff afwachten. En voortaan eerder gaan
.
ja mn mams heeft gelijk alles uit dr handen laten vallenquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:09 schreef Anniebab het volgende:
Was er trouwens iemand met je mee Laysa??
Dus nou moeten jullie ook nog om nieuw servies?quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja mn mams heeft gelijk alles uit dr handen laten vallen
Lekker onhandigquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
quote:
Lief van haar, alleen gaan is gewoon niks.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee nu was het idd niks, verrek weer van de pijnquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:29 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Lief van haar, alleen gaan is gewoon niks.
He, das dan weer een leuke bijkomstigheidquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee nu was het idd niks, verrek weer van de pijn... over 2 weken moet ik weer dan ga ik wel ff alleen....en daarna ff bij Tita op de koffie
Verkapte verjaardagstopic vraagquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:33 schreef Laysa het volgende:
Ik ben over niet al te lange tijd jarig,,,maar ik wil liever geen verjaardags topic....en die indianen...die mogen ook afgeschoten worden
![]()
ja volgende week...duurt 5 dagen dat gekweek... Maar ik had dan een controlle afspraak staan die mijn arts wil handhavenquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:33 schreef Anniebab het volgende:
[..]
He, das dan weer een leuke bijkomstigheid.Maar je krijgt toch wel eerder dan twee weken de uitslag van welke bacterie t is?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Verkapte verjaardagstopic vraag
5 weekjes.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:33 schreef Laysa het volgende:
Ik ben over niet al te lange tijd jarig,,,
*opnoteerderdquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Verkapte verjaardagstopic vraag
hihiquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Sssjjjttt....kut was ff dat hyves vergeten
Edit: gelukkig duurt het maar 5 dagen voor je de uitslag hebt. Ik zou bellen ipv wachten tot over twee weken.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee nu was het idd niks, verrek weer van de pijn... over 2 weken moet ik weer dan ga ik wel ff alleen....en daarna ff bij Tita op de koffie
quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:33 schreef Laysa het volgende:
Ik ben over niet al te lange tijd jarig,,,maar ik wil liever geen verjaardags topic....en die indianen...die mogen ook afgeschoten worden
![]()
Kikker in je bilquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Sssjjjttt....kut was ff dat hyves vergeten
Hij IS voor Ianquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:19 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Is t zoiets?
[ afbeelding ]
Dan kan Ian ook mee!!
ja...ik hoop ook dat dat het is....je bent lief maar dat had ik je aquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Edit: gelukkig duurt het maar 5 dagen voor je de uitslag hebt. Ik zou bellen ipv wachten tot over twee weken.
Gelukkig zijn er goede medicijnen voor stafylocuccus aureus, die draaien dat beestje de nek wel om![]()
Sterkte met de pijn, hopelijk heb je wat goeds gekregen, je kunt beter roze olifanten zien dan pijn lijden
Ik heb geen staart, heb nu weer kort haarquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:41 schreef Anniebab het volgende:
[..]
eerst nog je staart roeren in maart....
quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:40 schreef Kally het volgende:
[..]
lekker dan al een hele topic in gedachten
Weer geen Remlof-kapsel?quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb geen staart, heb nu weer kort haar
quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
nee doe maar niet...ik heb gewoon een tyfus hekel aan verjaardag vieren...stom mens wie dat ooit bedacht heeft
quote:
Je had een staart??quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb geen staart, heb nu weer kort haar
eerst ff iets uitroeien...dan kan ik pas aan feesten denkenquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:44 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ja GVD ik heb al van alles bedacht (niet hier op FOK! btw), je doet maar mooi mee
Ja schat, maar daar ga ik wel vanuit, en dan feestenquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
eerst ff iets uitroeien...dan kan ik pas aan feesten denken
quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja schat, maar daar ga ik wel vanuit, en dan feestenik wou Nijmegen op zijn kop zetten eigenlijk
![]()
![]()
Echtwel, serieus sexyquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:50 schreef D. het volgende:
[..]
15 jaar geleden ja, daar kun je nu niet meer mee aankomen
quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb geen tril-functie hoor
Ja, ik wel, maar dat scheermes van me niet.
quote:
soms is bijlezen wel efffe geinigquote:
Ik zag er vanmorgen nog een (staart dan) met grijs haarquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:50 schreef D. het volgende:
[..]
15 jaar geleden ja, daar kun je nu niet meer mee aankomen
Ik heb geen hyves en ik mis niksquote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
Even een ontzettend 'Aaaaaaahhhwwww'![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
momentje voor Laysa
![]()
Die had ie waarschijnlijk al in de vorige eeuw danquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zag er vanmorgen nog een (staart dan) met grijs haar
MSN sucksquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb geen hyves en ik mis niks![]()
Ik heb wel msn en yahoo, maar die staan 90 procent van de tijd uit, dus ook daar geen aandachtshoeren die om de haverklap wat van je moeten![]()
Ja denk het wel, het wasquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:54 schreef D. het volgende:
[..]
Die had ie waarschijnlijk al in de vorige eeuw dan
Je wil gewoon niet met me sjettenquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:54 schreef Kally het volgende:
[..]
MSN sucks, hyves daarentegen vind ik makkelijker dan kun je reageren wanneer je wilt, heb wel de chat functie daar uit gezet
Oooooooch, wat een schatje!!!quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
momentje voor Laysa
![]()
Gefeliciteerd met deze nieuwe regel, fann.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:54 schreef FANN het volgende:
Mijn nieuwe regel is
iedereen die een verjaardagstopic heeft feliciteer ik lekker NIET
Hyvesquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb geen hyves en ik mis niks![]()
Ik heb wel msn en yahoo, maar die staan 90 procent van de tijd uit, dus ook daar geen aandachtshoeren die om de haverklap wat van je moeten![]()
Ik heb wat op jou hyves gezet, enne wie reageert er nietquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je wil gewoon niet met me sjetten.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met deze nieuwe regel, fann.
ooooh ja, bustedquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb wat op jou hyves gezet, enne wie reageert er niet![]()
quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb Dementor wel gefeliciteerd, want daar zat ie kennelijk om verlegen, maar ik post niet in verjaardagtopicsquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:54 schreef FANN het volgende:
Mijn nieuwe regel is
iedereen die een verjaardagstopic heeft feliciteer ik lekker NIET
* Met de mond vol eten Aaaaaaaaaahhwwwwwwww mompelt...quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
momentje voor Laysa
![]()
ik denk utquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:57 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb Dementor wel gefeliciteerd, want daar zat ie kennelijk om verlegen, maar ik post niet in verjaardagtopics
Ik heb ook besloten nooit meer jarig te zijn, ik vind deze leeftijd helemaal de beste tot nu toe dus blijf maar 36quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:57 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb Dementor wel gefeliciteerd, want daar zat ie kennelijk om verlegen, maar ik post niet in verjaardagtopics
Ik vind verjaardagen leuk, behalve mijn eigen....quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:57 schreef D. het volgende:
[..]
* wat voedselresten uit haar ogen wrijftquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
* Met de mond vol eten Aaaaaaaaaahhwwwwwwww mompelt...![]()
![]()
Op die foto ben je 26quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb ook besloten nooit meer jarig te zijn, ik vind deze leeftijd helemaal de beste tot nu toe dus blijf maar 36
quote:
Heb je al reactie van ElisaB?quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:59 schreef FANN het volgende:
Heeft iemand al iets gedoneerd http://www.friendsofanimals.nl/
dat websdres staat er niet voor de kat zijn kut
o wacht ...
Nee, je zei "joe loek laik sjit"!quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:01 schreef FANN het volgende:
Papadopoulos zei dat ik geen dag ouder was geworden![]()
Yeah right and you look like shit heb ik gezegd
quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:01 schreef FANN het volgende:
Papadopoulos zei dat ik geen dag ouder was geworden![]()
Yeah right and you look like shit heb ik gezegd
Ik vier 'm nooitquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:58 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik vind verjaardagen leuk, behalve mijn eigen....
nee nog niet, maar ik had ook nogal wat vraagjes dus misschien moet ze erquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heb je al reactie van ElisaB?
ja zoiets sal ut wel klinke bij mijquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, je zei "joe loek laik sjit"!
Ik wel, in de kroeg danquote:
Het is hier helemaal geen vakantiequote:Op donderdag 25 februari 2010 19:03 schreef Anniebab het volgende:
D....eeeeeeetje. K ga morgen wokken![]()
,omdat t vakantie is.
![]()
Hoelaat moeten we er zijnquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:03 schreef Anniebab het volgende:
D....eeeeeeetje. K ga morgen wokken![]()
,omdat t vakantie is.
![]()
Eetzequote:
Oh ja, even zetten.quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hij IS voor IanIk heb al een zwaar puickende fiets, Gratiesch van de zaak
Nou doe dat poepen maar buiten 't topic.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Oh schijt, volgende keer eerst even op F5 drukken
VVD-humor.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nou doe dat poepen maar buiten 't topic.
Doe mee, stem VVDquote:
Even een topic aanmaken?quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Juist nu, ofzo.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Doe mee, stem VVD. Of hebben ze weer een nieuwe slogan...
Lekker, die 2 van mij van de week chocolade muffins, gingen er snel doorheenquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:34 schreef Anniebab het volgende:
Mijjn dochter heeft een cake gebakken, hij is goedgekeurd...![]()
Ja ook lekker ,dat pak pleurde ze vanmiddag weer in me karretje... ik keur t wel..quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Lekker, die 2 van mij van de week chocolade muffins, gingen er snel doorheen
Is toch zo,quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:36 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja ook lekker ,dat pak pleurde ze vanmiddag weer in me karretje... ik keur t wel..
Ja weet jij hoe makkelijk als ze zelf eens iets kunnen, zij is 14 dus dat gaat helemaal goed,nog ff en ze bakt mijn appeltaarten....quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat zeg ik dan ook, gaan jullie maar met oma bakken, mama proeft ze wel
Nou ja die van mij 8 en 5 dus die moeten nog hulpquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:39 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja weet jij hoe makkelijk als ze zelf eens iets kunnen, zij is 14 dus dat gaat helemaal goed,nog ff en ze bakt mijn appeltaarten....
Ja dat begrijp ik, maar jong geleerd oud gedaan moet je maar denken, voor je t weet kunnen ze t helemaal zelfquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja die van mij 8 en 5 dus die moeten nog hulpsowieso dat mijn keuken niet meteen een slagveld is
Das waar, en als ze dan in de keuken staan zegt de oudste ik word kokquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:42 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik, maar jong geleerd oud gedaan moet je maar denken, voor je t weet kunnen ze t helemaal zelf
En je hebt nog wel een vaatwasserquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ach, mijn keuken is ook een slagveld. Jong geleerd.....
Zou bijna hulp aanbieden....let wel bijnaquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ach, mijn keuken is ook een slagveld. Jong geleerd.....
Ja, die gaat zo vol. Eerst koffiequote:Op donderdag 25 februari 2010 19:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
En je hebt nog wel een vaatwasser
Jaaaha ik herken t,ze zijn snel enthiousiast ergens voor....quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Das waar, en als ze dan in de keuken staan zegt de oudste ik word kok, (maar ja hij gaat ook in het Dolfinarium werken, of archeoloog worden, of voor tv het oerwoud in, en diepzeeduiker en ach hij is erg ambitieus haha)
Beste uitvinding ever...quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
En je hebt nog wel een vaatwasser
Ja maar iets met dieren heeft toch wel zijn voorkeur, mijn zegen heeft hijquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:46 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jaaaha ik herken t,ze zijn snel enthiousiast ergens voor....
Kan niet meer zonderquote:
Nee ik ook niet.quote:
Niks mis mee...quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar iets met dieren heeft toch wel zijn voorkeur, mijn zegen heeft hij
Precies, ben wel benieuwd wat het echt wordt hahaquote:
Lief....zou ik ook doen,mijn zoon is 11 en wil niks geen knuffels meer, ja sporadisch...jammer.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:52 schreef Kally het volgende:![]()
Hij heeft net een bestellijst voor me gemaakt, keuze uit knuffel, 3 kusjes, dikke zoen of super zoen.......ik heb ze allemaal gekozen
![]()
Jaquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:54 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Lief....zou ik ook doen,mijn zoon is 11 en wil niks geen knuffels meer, ja sporadisch...jammer.
* dient hetzelfde lijstje in bij Kallyquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:52 schreef Kally het volgende:
![]()
Hij heeft net een bestellijst voor me gemaakt, keuze uit knuffel, 3 kusjes, dikke zoen of super zoen.......ik heb ze allemaal gekozen
![]()
quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
* dient hetzelfde lijstje in bij Kally
Woeh Pietje!quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
* dient hetzelfde lijstje in bij Kally
Whahahaha ik kan nietquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Woeh Pietje!![]()
Regel eens dat ze naar de meet komt dan!
jajaquote:
Nee, ik heb de kinderen danquote:
Ja GVD, wil net iets liefs tegen je zeggenquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:22 schreef Toverheks het volgende:
avond all, niet te vriendelijk tegen mij ben behoorlijk chaggie, Maar ik gaat de goeie kant op, hier de rookvrije zone.
pppffttt maar verdomd moeilijk bij een lekker bakje koffie. maar ach ff doorzetten en ik raad het iedereen aan, Champix net zoals noek en Cc erover kunnen vertellen zeg ik Doenquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja GVD, wil net iets liefs tegen je zeggennou boeien, hallo lief heksje
o ja en ben trots op je
Doe je goed Heksiequote:Op donderdag 25 februari 2010 20:22 schreef Toverheks het volgende:
avond all, niet te vriendelijk tegen mij ben behoorlijk chaggie, Maar ik gaat de goeie kant op, hier de rookvrije zone.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:26 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Doe je goed Heksie![]()
[ afbeelding ]
Kijk maar hoe vies t staat bij vrouwen zoals jij en ik...
5 !!! Dan kan je net zo goed aan een uitlaat gaan hangen...maar nee Tita je bent op de goede weg.Bravo!!!quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahha, maar als het aan mij nu legd steek ik er 5 tegelijk op.maar ben een bikkel he pppfftttt nee maar ik hou vol het gaat zo goed.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:23 schreef Anniebab het volgende:
PSV-HSV een kaartenfestival....wat een gekloot daar....
Kok dus.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar iets met dieren heeft toch wel zijn voorkeur, mijn zegen heeft hij
Wel een beetje een jankhoofd.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:02 schreef Anniebab het volgende:
Het enige goeie aan PSV...
[ afbeelding ]
![]()
quote:
quote:
En net als ikquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
pppffttt maar verdomd moeilijk bij een lekker bakje koffie. maar ach ff doorzetten en ik raad het iedereen aan, Champix net zoals noek en Cc erover kunnen vertellen zeg ik Doen
Heb je het ook gedaan met champix en???/ gelukt of niet staat zo zielig popetje bijquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En net als ik![]()
Goed hoor, Heksje, je kannut
Ja, zo'n leuk nummerquote:
Wat goed van je dat je stopt!!quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Heb je het ook gedaan met champix en???/ gelukt of niet staat zo zielig popetje bij
Ik ben in september 2008 gestopt met hulp vanChampix, dus al 17 maanden en het is me prima gelukt. Ik wilde ook wel heel graag stoppen en Champix heeft me dat laatste duwtje gegeven.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Heb je het ook gedaan met champix en???/ gelukt of niet staat zo zielig popetje bij
kutkindquote:
Gewoon een beetje suffig.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vertel, onder welk standaard karikatuur val ik nu.
volgens mij heb ik ADHD en schone keukenkastjes hahaha die heb ik net ff gesopt, niet normaal hoor.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:14 schreef Laysa het volgende:
haksie klonk daarstraks ook heul hyper aan de foon
slaap lekker wijffiequote:Op donderdag 25 februari 2010 22:17 schreef Kally het volgende:
Vind het toppie van je hoor heksje![]()
Ben er weg van
Dank je Daissy, en hoop ook dat ik maar 4 weken nodig heb, knap hoor van jequote:Op donderdag 25 februari 2010 22:12 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind het heel goed van je Toverheks![]()
En de eerste dagen zijn gewoon het moeilijkst, dus als je die doorkomt gaat de rest je ook wel lukken. En natuurlijk kom je die eerste dagen door, het heeft mij ook geholpen mijn koffiedrinkgewoonte te veranderen en jij doet dat nu ook.
Succes de komende tijd
Trust Kallyquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:17 schreef Kally het volgende:
Vind het toppie van je hoor heksje![]()
Ben er weg van
Thanks Noekquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:52 schreef Noek het volgende:
Komt goed hoor Heks. Ik kon echt niet zonder koffie. Koffie is my first love. Iig in de ochtend. Anders lig ik een uur later muffig op de bank te![]()
Goed bezig!
Pietje is een rots in de branding, voor de juiste golf een niet te versmaden pindarotsquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:57 schreef Deisyy het volgende:
Pietje, ik vind jou heul niet suf hoor
ik was me even aan het verdiepen in het fenomeen stafylokokken Annie...nu begrijp ik nog meer het verschrikte gezicht van mn arts...quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:04 schreef Anniebab het volgende:
Ajax heeft kansen zat gehad..![]()
Wat was je aan t googelen dan Laysa?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Pietje is een rots in de branding, voor de juiste golf een niet te versmaden pindarots
Heb je daar een half uur over zitten dubbenquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:57 schreef Deisyy het volgende:
Pietje, ik vind jou heul niet suf hoor
Medisch zeker niet, maar iedereen doet 't en niemand kan 't je kwalijk nemenquote:
Bugles.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
wat doe jij nou....gvd...nu wil ik dus pindarotsjes
weetiktog, met je hippe gilette fusion scheermesjes die 50x over de kop gaanquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:06 schreef Dementor het volgende:
Ah joh ik bedoelde het niet verkeerd.
Dat is natuurljik even schrikkenquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik was me even aan het verdiepen in het fenomeen stafylokokken Annie...nu begrijp ik nog meer het verschrikte gezicht van mn arts...
Ho ho ik heb ook nog de mach 3 liggen, scheerapparaten werken niet voor mijn baardgroei.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
weetiktog, met je hippe gilette fusion scheermesjes die 50x over de kop gaan.
Moet je eik ook niet doen, daar kom je enkel ellende tegen,maar er zijn toch medicijnen voor?quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik was me even aan het verdiepen in het fenomeen stafylokokken Annie...nu begrijp ik nog meer het verschrikte gezicht van mn arts...
Ik zat nog even te dubben en wilde je het toch nog even meegevenquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heb je daar een half uur over zitten dubben.
[..]
Best wel ja......ik had echt even vanquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is natuurljik even schrikken
je bent nog 49 min. jarigquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ho ho ik heb ook nog de mach 3 liggen, scheerapparaten werken niet voor mijn baardgroei.
Ja dat is er ook, maar ik had ietsje eerder moeten gaan bellen... ik vind mezelf nu zo stom dat ik niet 2 weken terug al aan de bel heb getrokken...stom eigenwijs kutkind dat ik er rondloopquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:10 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Moet je eik ook niet doen, daar kom je enkel ellende tegen,maar er zijn toch medicijnen voor?
Zo is dat, er zijn ook mensen die dood gaan van roken, maar lang niet niet iedereen, die komen dan weer onder de trein of zo.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:10 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Moet je eik ook niet doen, daar kom je enkel ellende tegen,maar er zijn toch medicijnen voor?
Doosje, dat je er bent. De volgende keer moet je echt eerder aan de bel trekken en voor nu moet je goed je medicijnen innemen en goed voor jezelf zorgen. Je weerstand proberen op te bouwen door veel te slapen en voldoende vitaminequote:Op donderdag 25 februari 2010 23:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
Best wel ja......ik had echt even van....mn arts ook vanmiddag..die deed ook
![]()
...
@ Pietje...dat weet ik...maar mijn doelgroep valt wel in de prijzen....nah....ff wat te drinken pakken
Ik dacht dat het stront wasquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ja, wat doe ik nou, pindarotsen![]()
[ afbeelding ]
Dat kind heeft meer weerstand dan een Duitse bunker. Goffer, ze is met gemak één bonk spieren, daar is voor een kokken geen eer aan te behalen. Die zouten dan ook binnen de kortste keren opquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doosje, dat je er bent. De volgende keer moet je echt eerder aan de bel trekken en voor nu moet je goed je medicijnen innemen en goed voor jezelf zorgen. Je weerstand proberen op te bouwen door veel te slapen en voldoende vitamine
En als ik ergens een hekel aan hebquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:17 schreef Laysa het volgende:
ik zit zwaar aan de diksap![]()
Dr zit trouwens een heel protcol aan vast...want je bent er niet met alleen medicatie...je krijgt een speciaal spulletje om te douchen enzulks en je moet 5 dagen lag je bed elke dag verschonen
Laysa, daarom ook ipv wachten tot over twee weken na 5 dagen bellen, Dan kan je meteen beginnen met bijv. Floxapen, that will do the trick.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
Best wel ja......ik had echt even van....mn arts ook vanmiddag..die deed ook
![]()
...
@ Pietje...dat weet ik...maar mijn doelgroep valt wel in de prijzen....nah....ff wat te drinken pakken
Wha Duitsquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat kind heeft meer weerstand dan een Duitse bunker. Goffer, ze is met gemak één bonk spieren, daar is voor een kokken geen eer aan te behalen. Die zouten dan ook binnen de kortste keren op
Ik heb ook eens een ziekenhuisbacterie gehad en moest douchen met betadine-shampoo....quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:17 schreef Laysa het volgende:
ik zit zwaar aan de diksap![]()
Dr zit trouwens een heel protcol aan vast...want je bent er niet met alleen medicatie...je krijgt een speciaal spulletje om te douchen enzulks en je moet 5 dagen lag je bed elke dag verschonen
Nee er staan kweekjes en over 5 dagen weten ze het gewoon zeker...voor die tijd kunnen ze weinig...Aber dan....dan komen die dingussen...en dan....Aufzauten!!!!!quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Laysa, daarom ook ipv wachten tot over twee weken na 5 dagen bellen, Dan kan je meteen beginnen met bijv. Floxapen, that will do the trick.
Aufsalzenquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wha Duits![]()
Aufzauten mit dem bacterien
Ja, zoiets. Maak je dus niet meer zorgen dan noodzakelijk. Want met teveel rimpels loop je morgen onder de auto en krijgen die dingen alsnog hun zin. Bovendien weet je niet eens of het die streptodingesen zijn. Goed eten, goed drinken, buitenlucht, veel rusten en Fokkenquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wha Duits![]()
Aufzauten mit dem bacterien
Dit heet hydra...dinges nog watquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:20 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik heb ook eens een ziekenhuisbacterie gehad en moest douchen met betadine-shampoo....
J aje hebt ook gelijk hoor...zo maar ff een boterham eten...dan de hele rits pijnstillers dr in en dan slapen...mag trouwens geen wiettheequote:Op donderdag 25 februari 2010 23:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, zoiets. Maak je dus niet meer zorgen dan noodzakelijk. Want met teveel rimpels loop je morgen onder de auto en krijgen die dingen alsnog hun zin. Bovendien weet je niet eens of het die streptodingesen zijn. Goed eten, goed drinken, buitenlucht, veel rusten en Fokken
Dus .....quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, zoiets. Maak je dus niet meer zorgen dan noodzakelijk. Want met teveel rimpels loop je morgen onder de auto en krijgen die dingen alsnog hun zin. Bovendien weet je niet eens of het die streptodingesen zijn. Goed eten, goed drinken, buitenlucht, veel rusten en Fokken
dat zal wel beter ,nieuwer spul zijn ,dat van mij is 15 jaar geleden.....quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dit heet hydra...dinges nog wat...Ons mam heeft het onthouden...t was allemaal ietsje veel
Aufsalzen ga ik gebruikenquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ben de laatste die zal beweren dat ze gioed duits spreekt![]()
Campingduits
quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ja, wat doe ik nou, pindarotsen![]()
[ afbeelding ]
Thee is flauw idd. Ik prefereer ook koffiequote:Op donderdag 25 februari 2010 23:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
J aje hebt ook gelijk hoor...zo maar ff een boterham eten...dan de hele rits pijnstillers dr in en dan slapen...mag trouwens geen wietthee....flauw he
2 kg > 3 kg > 5 kgquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:25 schreef FANN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en ineens was de hele bak leeg![]()
[ afbeelding ]
gaat lekker zo...
Ik heb ook niets. Gemene kudt-SC'ertsquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:27 schreef Laysa het volgende:
Fann![]()
![]()
....ga zo ff door met zn alle....al dat lekkers heb ik niet in huis
Oh, ik heb ijs als toetje genomen, met banaan en chocolade erinquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:27 schreef Laysa het volgende:
Fann![]()
![]()
....ga zo ff door met zn alle....al dat lekkers heb ik niet in huis
HOU OP NOUHOU !!!!!quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
En de werkster bracht vanavond boterkoek mee
Ik ben een boterham aan het ontdooienquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb ook niets. Gemene kudt-SC'erts
Pas maar op dadelijk groei je dichtquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wel scheermesjes halen, en geen lekkers?quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb ook niets. Gemene kudt-SC'erts
Godnondetering.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik haal hier nooit wat lekkersquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:30 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Wel scheermesjes halen, en geen lekkers?
Ja, maar ik wil eerst het WK nog zienquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Pas maar op dadelijk groei je dicht
met de nodige snaai-troepquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil eerst het WK nog zien
Lekker annie...dat wokken dan hequote:Op donderdag 25 februari 2010 23:31 schreef Anniebab het volgende:
ik ga morgen buiten de deur wokken...en overmorgen dus lijnen..
Gaftedamme, bananenmelk!?quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik heb wel mijn pak bananenmelk leeg. Daar drink ik zes pakken per week van en dat is dus nog te weining. Balen
Nee, dat doe ik niet tijdens voetballen kijken. Dat kijk ik ook het liefst alleen trouwens, geen gezeik aan mijn kop.quote:
jah.. die is ook lekkerquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik heb wel mijn pak bananenmelk leeg. Daar drink ik zes pakken per week van en dat is dus nog te weining. Balen
nee je hebt ook aarbeienmelkquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gaftedamme, bananenmelk!?Is dat nieuw!?
Ik moest vorig jaar kijken omringd door moffenquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik niet tijdens voetballen kijken. Dat kijk ik ook het liefst alleen trouwens, geen gezeik aan mijn kop.
das zo lekker...aardbeien ookquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
Jong, da kan heul nie want dur is heul geen bananetiet om de melk uit te krijgen, jong!quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:34 schreef FANN het volgende:
[..]
nee je hebt ook aarbeienmelk![]()
bananen is lekkerderderder
hahah jij bent toch van de chocolademelk?quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:34 schreef FANN het volgende:
[..]
nee je hebt ook aarbeienmelk![]()
bananen is lekkerderderder
quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik moest vorig jaar kijken omringd door moffenFijn ook als die teringlijers een doelpunt tegen krijgen en ik ben de enige die juicht
quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik moest vorig jaar kijken omringd door moffenFijn ook als die teringlijers een doelpunt tegen krijgen en ik ben de enige die juicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |