Ja weet jij hoe makkelijk als ze zelf eens iets kunnen, zij is 14 dus dat gaat helemaal goed,nog ff en ze bakt mijn appeltaarten....quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat zeg ik dan ook, gaan jullie maar met oma bakken, mama proeft ze wel
Nou ja die van mij 8 en 5 dus die moeten nog hulpquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:39 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja weet jij hoe makkelijk als ze zelf eens iets kunnen, zij is 14 dus dat gaat helemaal goed,nog ff en ze bakt mijn appeltaarten....
Ja dat begrijp ik, maar jong geleerd oud gedaan moet je maar denken, voor je t weet kunnen ze t helemaal zelfquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja die van mij 8 en 5 dus die moeten nog hulpsowieso dat mijn keuken niet meteen een slagveld is
Das waar, en als ze dan in de keuken staan zegt de oudste ik word kokquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:42 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik, maar jong geleerd oud gedaan moet je maar denken, voor je t weet kunnen ze t helemaal zelf
En je hebt nog wel een vaatwasserquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ach, mijn keuken is ook een slagveld. Jong geleerd.....
Zou bijna hulp aanbieden....let wel bijnaquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ach, mijn keuken is ook een slagveld. Jong geleerd.....
Ja, die gaat zo vol. Eerst koffiequote:Op donderdag 25 februari 2010 19:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
En je hebt nog wel een vaatwasser
Jaaaha ik herken t,ze zijn snel enthiousiast ergens voor....quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Das waar, en als ze dan in de keuken staan zegt de oudste ik word kok, (maar ja hij gaat ook in het Dolfinarium werken, of archeoloog worden, of voor tv het oerwoud in, en diepzeeduiker en ach hij is erg ambitieus haha)
Beste uitvinding ever...quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
En je hebt nog wel een vaatwasser
Ja maar iets met dieren heeft toch wel zijn voorkeur, mijn zegen heeft hijquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:46 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jaaaha ik herken t,ze zijn snel enthiousiast ergens voor....
Kan niet meer zonderquote:
Nee ik ook niet.quote:
Niks mis mee...quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar iets met dieren heeft toch wel zijn voorkeur, mijn zegen heeft hij
Precies, ben wel benieuwd wat het echt wordt hahaquote:
Lief....zou ik ook doen,mijn zoon is 11 en wil niks geen knuffels meer, ja sporadisch...jammer.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:52 schreef Kally het volgende:![]()
Hij heeft net een bestellijst voor me gemaakt, keuze uit knuffel, 3 kusjes, dikke zoen of super zoen.......ik heb ze allemaal gekozen
![]()
Jaquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:54 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Lief....zou ik ook doen,mijn zoon is 11 en wil niks geen knuffels meer, ja sporadisch...jammer.
* dient hetzelfde lijstje in bij Kallyquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:52 schreef Kally het volgende:
![]()
Hij heeft net een bestellijst voor me gemaakt, keuze uit knuffel, 3 kusjes, dikke zoen of super zoen.......ik heb ze allemaal gekozen
![]()
quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
* dient hetzelfde lijstje in bij Kally
Woeh Pietje!quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
* dient hetzelfde lijstje in bij Kally
Whahahaha ik kan nietquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Woeh Pietje!![]()
Regel eens dat ze naar de meet komt dan!
jajaquote:
Nee, ik heb de kinderen danquote:
Ja GVD, wil net iets liefs tegen je zeggenquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:22 schreef Toverheks het volgende:
avond all, niet te vriendelijk tegen mij ben behoorlijk chaggie, Maar ik gaat de goeie kant op, hier de rookvrije zone.
pppffttt maar verdomd moeilijk bij een lekker bakje koffie. maar ach ff doorzetten en ik raad het iedereen aan, Champix net zoals noek en Cc erover kunnen vertellen zeg ik Doenquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja GVD, wil net iets liefs tegen je zeggennou boeien, hallo lief heksje
o ja en ben trots op je
Doe je goed Heksiequote:Op donderdag 25 februari 2010 20:22 schreef Toverheks het volgende:
avond all, niet te vriendelijk tegen mij ben behoorlijk chaggie, Maar ik gaat de goeie kant op, hier de rookvrije zone.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |