quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
hmm, ff afwachten. En voortaan eerder gaan
.
ja mn mams heeft gelijk alles uit dr handen laten vallenquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:09 schreef Anniebab het volgende:
Was er trouwens iemand met je mee Laysa??
Dus nou moeten jullie ook nog om nieuw servies?quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja mn mams heeft gelijk alles uit dr handen laten vallen
Lekker onhandigquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
quote:
Lief van haar, alleen gaan is gewoon niks.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee nu was het idd niks, verrek weer van de pijnquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:29 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Lief van haar, alleen gaan is gewoon niks.
He, das dan weer een leuke bijkomstigheidquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee nu was het idd niks, verrek weer van de pijn... over 2 weken moet ik weer dan ga ik wel ff alleen....en daarna ff bij Tita op de koffie
Verkapte verjaardagstopic vraagquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:33 schreef Laysa het volgende:
Ik ben over niet al te lange tijd jarig,,,maar ik wil liever geen verjaardags topic....en die indianen...die mogen ook afgeschoten worden
![]()
ja volgende week...duurt 5 dagen dat gekweek... Maar ik had dan een controlle afspraak staan die mijn arts wil handhavenquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:33 schreef Anniebab het volgende:
[..]
He, das dan weer een leuke bijkomstigheid.Maar je krijgt toch wel eerder dan twee weken de uitslag van welke bacterie t is?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Verkapte verjaardagstopic vraag
5 weekjes.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:33 schreef Laysa het volgende:
Ik ben over niet al te lange tijd jarig,,,
*opnoteerderdquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Verkapte verjaardagstopic vraag
hihiquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Sssjjjttt....kut was ff dat hyves vergeten
Edit: gelukkig duurt het maar 5 dagen voor je de uitslag hebt. Ik zou bellen ipv wachten tot over twee weken.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee nu was het idd niks, verrek weer van de pijn... over 2 weken moet ik weer dan ga ik wel ff alleen....en daarna ff bij Tita op de koffie
quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:33 schreef Laysa het volgende:
Ik ben over niet al te lange tijd jarig,,,maar ik wil liever geen verjaardags topic....en die indianen...die mogen ook afgeschoten worden
![]()
Kikker in je bilquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Sssjjjttt....kut was ff dat hyves vergeten
Hij IS voor Ianquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:19 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Is t zoiets?
[ afbeelding ]
Dan kan Ian ook mee!!
ja...ik hoop ook dat dat het is....je bent lief maar dat had ik je aquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Edit: gelukkig duurt het maar 5 dagen voor je de uitslag hebt. Ik zou bellen ipv wachten tot over twee weken.
Gelukkig zijn er goede medicijnen voor stafylocuccus aureus, die draaien dat beestje de nek wel om![]()
Sterkte met de pijn, hopelijk heb je wat goeds gekregen, je kunt beter roze olifanten zien dan pijn lijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |