quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je bek straks open ligt is het je eigen schuld
Scheer je wegquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:22 schreef Deisyy het volgende:
Het nummer moet #560 zijn![]()
Pietje please
Nogmaals, het is geheel op eigen risico.quote:
Je zit me gewoon bang te maken nu, wat de hell is het verschill tussen de mesjes voor "power" en normaal?quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nogmaals, het is geheel op eigen risico.
Dat niet straks de vellen erbij hangen.
Glad en blijvend gladquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je zit me gewoon bang te maken nu, wat de hell is het verschill tussen de mesjes voor "power" en normaal?
Boh, dan moet je zetten myfipoquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
[RLS SC #560] The best a man can get
My first post ja
Daar zit helemaal geen verschil in, maar wel als je de mesjes onderling gaat zitten uitwisselen natuurlijk.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je zit me gewoon bang te maken nu, wat de hell is het verschill tussen de mesjes voor "power" en normaal?
Neeheequote:Op donderdag 25 februari 2010 17:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar zit helemaal geen verschil, maar wel als je de mesjes onderling gaat zitten uitwisselen natuurlijk.
Sommige littekens kunnen best sexy staan....quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zoals bij John Locke uit Lostquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:26 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Sommige littekens kunnen best sexy staan....
Ian....quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zoals bij John Locke uit Lost
Ik wou dat ik met een vliegtuig neerstortte
Voor het geval datquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
NeeheeIk heb gewoon zo'n nieuw pakje gekocht en daar staat Gillette Power Fusion op. Maar mijn apparaat of hoe noem je zo'n ding is géén "Power". Maar die mesjes kunnen er dus wel gewoon op. Zo van klik. Het systeem is hetzelfde.
Oeh, iets met -kokken klinkt idd niet goedquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:54 schreef Laysa het volgende:
Heey....Nah....Net terug van het ziekenhuis en ze hebben kweekjes genomen en dan krijg ik volgende week de uitslag....Ze waren wel erg bezorgd en vonden het er heel slecht uitzien...terwijl ik net vond dat het aardig opknapte...ze denken zelf echt dat het dus stafylokokkenbacterie is ....dus das mooi kut...ff afwachten dus...en als het dat is dan ga ik aan een antibioticum kuur...Verder kreeg ik uiteraard op mn flikker dat ik zo lang heb gewacht![]()
Heb ook lekker weer pijnstilling mee gekregen...dus als ik hier roze olifantjes ga neerpleuren weten jullie hoe dat komt
das dan afwachten, maar gelukkig zijn er medicijnen voor...sterktequote:Op donderdag 25 februari 2010 17:54 schreef Laysa het volgende:
Heey....Nah....Net terug van het ziekenhuis en ze hebben kweekjes genomen en dan krijg ik volgende week de uitslag....Ze waren wel erg bezorgd en vonden het er heel slecht uitzien...terwijl ik net vond dat het aardig opknapte...ze denken zelf echt dat het dus stafylokokkenbacterie is ....dus das mooi kut...ff afwachten dus...en als het dat is dan ga ik aan een antibioticum kuur...Verder kreeg ik uiteraard op mn flikker dat ik zo lang heb gewacht![]()
Heb ook lekker weer pijnstilling mee gekregen...dus als ik hier roze olifantjes ga neerpleuren weten jullie hoe dat komt
ik ben toevallig ook bezig daar een X-box spel te kopenquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik hou van Marktplaats. Net een splinternieuwe fiets gekocht voor 170 euri![]()
quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
Even afwachten dusquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:54 schreef Laysa het volgende:
Heey....Nah....Net terug van het ziekenhuis en ze hebben kweekjes genomen en dan krijg ik volgende week de uitslag....Ze waren wel erg bezorgd en vonden het er heel slecht uitzien...terwijl ik net vond dat het aardig opknapte...ze denken zelf echt dat het dus stafylokokkenbacterie is ....dus das mooi kut...ff afwachten dus...en als het dat is dan ga ik aan een antibioticum kuur...
Terecht, moeten ze vaker doenquote:Verder kreeg ik uiteraard op mn flikker dat ik zo lang heb gewacht![]()
Van de vrachtwagen afgetieft?quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
Gewonnen met de Bingoquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Van de vrachtwagen afgetieft?
Oh ja, die moet ik onthoudenquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gewonnen met de Bingo_!
No kidding.
Jij hebt toch al een fietsquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh ja, die moet ik onthouden.
Thanx beebquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oeh, iets met -kokken klinkt idd niet goed![]()
Ik hoop dat je er snel weer bovenop komt meis![]()
Mwah, goedkoop, erg makkelijk ook om dat te doen, juist van een VVD die die vrije markt voorstaat waaraan we nu een hoop ellende te danken hebbenquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben géén VVD'ert maar dit is EPIC WIN
quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:06 schreef Anniebab het volgende:
[..]
das dan afwachten, maar gelukkig zijn er medicijnen voor...sterkte
quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Even afwachten dus![]()
[..]
Terecht, moeten ze vaker doen
Is t zoiets?quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
hmm, ff afwachten. En voortaan eerder gaan
.
ja mn mams heeft gelijk alles uit dr handen laten vallenquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:09 schreef Anniebab het volgende:
Was er trouwens iemand met je mee Laysa??
Dus nou moeten jullie ook nog om nieuw servies?quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja mn mams heeft gelijk alles uit dr handen laten vallen
Lekker onhandigquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
quote:
Lief van haar, alleen gaan is gewoon niks.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee nu was het idd niks, verrek weer van de pijnquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:29 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Lief van haar, alleen gaan is gewoon niks.
He, das dan weer een leuke bijkomstigheidquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee nu was het idd niks, verrek weer van de pijn... over 2 weken moet ik weer dan ga ik wel ff alleen....en daarna ff bij Tita op de koffie
Verkapte verjaardagstopic vraagquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:33 schreef Laysa het volgende:
Ik ben over niet al te lange tijd jarig,,,maar ik wil liever geen verjaardags topic....en die indianen...die mogen ook afgeschoten worden
![]()
ja volgende week...duurt 5 dagen dat gekweek... Maar ik had dan een controlle afspraak staan die mijn arts wil handhavenquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:33 schreef Anniebab het volgende:
[..]
He, das dan weer een leuke bijkomstigheid.Maar je krijgt toch wel eerder dan twee weken de uitslag van welke bacterie t is?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Verkapte verjaardagstopic vraag
5 weekjes.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:33 schreef Laysa het volgende:
Ik ben over niet al te lange tijd jarig,,,
*opnoteerderdquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Verkapte verjaardagstopic vraag
hihiquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Sssjjjttt....kut was ff dat hyves vergeten
Edit: gelukkig duurt het maar 5 dagen voor je de uitslag hebt. Ik zou bellen ipv wachten tot over twee weken.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee nu was het idd niks, verrek weer van de pijn... over 2 weken moet ik weer dan ga ik wel ff alleen....en daarna ff bij Tita op de koffie
quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:33 schreef Laysa het volgende:
Ik ben over niet al te lange tijd jarig,,,maar ik wil liever geen verjaardags topic....en die indianen...die mogen ook afgeschoten worden
![]()
Kikker in je bilquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Sssjjjttt....kut was ff dat hyves vergeten
Hij IS voor Ianquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:19 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Is t zoiets?
[ afbeelding ]
Dan kan Ian ook mee!!
ja...ik hoop ook dat dat het is....je bent lief maar dat had ik je aquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Edit: gelukkig duurt het maar 5 dagen voor je de uitslag hebt. Ik zou bellen ipv wachten tot over twee weken.
Gelukkig zijn er goede medicijnen voor stafylocuccus aureus, die draaien dat beestje de nek wel om![]()
Sterkte met de pijn, hopelijk heb je wat goeds gekregen, je kunt beter roze olifanten zien dan pijn lijden
Ik heb geen staart, heb nu weer kort haarquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:41 schreef Anniebab het volgende:
[..]
eerst nog je staart roeren in maart....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |