quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je bek straks open ligt is het je eigen schuld
Scheer je wegquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:22 schreef Deisyy het volgende:
Het nummer moet #560 zijn![]()
Pietje please
Nogmaals, het is geheel op eigen risico.quote:
Je zit me gewoon bang te maken nu, wat de hell is het verschill tussen de mesjes voor "power" en normaal?quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nogmaals, het is geheel op eigen risico.
Dat niet straks de vellen erbij hangen.
Glad en blijvend gladquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je zit me gewoon bang te maken nu, wat de hell is het verschill tussen de mesjes voor "power" en normaal?
Boh, dan moet je zetten myfipoquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
[RLS SC #560] The best a man can get
My first post ja
Daar zit helemaal geen verschil in, maar wel als je de mesjes onderling gaat zitten uitwisselen natuurlijk.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je zit me gewoon bang te maken nu, wat de hell is het verschill tussen de mesjes voor "power" en normaal?
Neeheequote:Op donderdag 25 februari 2010 17:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar zit helemaal geen verschil, maar wel als je de mesjes onderling gaat zitten uitwisselen natuurlijk.
Sommige littekens kunnen best sexy staan....quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zoals bij John Locke uit Lostquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:26 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Sommige littekens kunnen best sexy staan....
Ian....quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zoals bij John Locke uit Lost
Ik wou dat ik met een vliegtuig neerstortte
Voor het geval datquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
NeeheeIk heb gewoon zo'n nieuw pakje gekocht en daar staat Gillette Power Fusion op. Maar mijn apparaat of hoe noem je zo'n ding is géén "Power". Maar die mesjes kunnen er dus wel gewoon op. Zo van klik. Het systeem is hetzelfde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |