HOU OP NOUHOU !!!!!quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
En de werkster bracht vanavond boterkoek mee
Ik ben een boterham aan het ontdooienquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb ook niets. Gemene kudt-SC'erts
Pas maar op dadelijk groei je dichtquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wel scheermesjes halen, en geen lekkers?quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb ook niets. Gemene kudt-SC'erts
Godnondetering.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik haal hier nooit wat lekkersquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:30 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Wel scheermesjes halen, en geen lekkers?
Ja, maar ik wil eerst het WK nog zienquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Pas maar op dadelijk groei je dicht
met de nodige snaai-troepquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil eerst het WK nog zien
Lekker annie...dat wokken dan hequote:Op donderdag 25 februari 2010 23:31 schreef Anniebab het volgende:
ik ga morgen buiten de deur wokken...en overmorgen dus lijnen..
Gaftedamme, bananenmelk!?quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik heb wel mijn pak bananenmelk leeg. Daar drink ik zes pakken per week van en dat is dus nog te weining. Balen
Nee, dat doe ik niet tijdens voetballen kijken. Dat kijk ik ook het liefst alleen trouwens, geen gezeik aan mijn kop.quote:
jah.. die is ook lekkerquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik heb wel mijn pak bananenmelk leeg. Daar drink ik zes pakken per week van en dat is dus nog te weining. Balen
nee je hebt ook aarbeienmelkquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gaftedamme, bananenmelk!?Is dat nieuw!?
Ik moest vorig jaar kijken omringd door moffenquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik niet tijdens voetballen kijken. Dat kijk ik ook het liefst alleen trouwens, geen gezeik aan mijn kop.
das zo lekker...aardbeien ookquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
Jong, da kan heul nie want dur is heul geen bananetiet om de melk uit te krijgen, jong!quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:34 schreef FANN het volgende:
[..]
nee je hebt ook aarbeienmelk![]()
bananen is lekkerderderder
hahah jij bent toch van de chocolademelk?quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:34 schreef FANN het volgende:
[..]
nee je hebt ook aarbeienmelk![]()
bananen is lekkerderderder
quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik moest vorig jaar kijken omringd door moffenFijn ook als die teringlijers een doelpunt tegen krijgen en ik ben de enige die juicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |