kutkindquote:
Gewoon een beetje suffig.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vertel, onder welk standaard karikatuur val ik nu.
volgens mij heb ik ADHD en schone keukenkastjes hahaha die heb ik net ff gesopt, niet normaal hoor.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:14 schreef Laysa het volgende:
haksie klonk daarstraks ook heul hyper aan de foon
slaap lekker wijffiequote:Op donderdag 25 februari 2010 22:17 schreef Kally het volgende:
Vind het toppie van je hoor heksje![]()
Ben er weg van
Dank je Daissy, en hoop ook dat ik maar 4 weken nodig heb, knap hoor van jequote:Op donderdag 25 februari 2010 22:12 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind het heel goed van je Toverheks![]()
En de eerste dagen zijn gewoon het moeilijkst, dus als je die doorkomt gaat de rest je ook wel lukken. En natuurlijk kom je die eerste dagen door, het heeft mij ook geholpen mijn koffiedrinkgewoonte te veranderen en jij doet dat nu ook.
Succes de komende tijd
Trust Kallyquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:17 schreef Kally het volgende:
Vind het toppie van je hoor heksje![]()
Ben er weg van
Thanks Noekquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:52 schreef Noek het volgende:
Komt goed hoor Heks. Ik kon echt niet zonder koffie. Koffie is my first love. Iig in de ochtend. Anders lig ik een uur later muffig op de bank te![]()
Goed bezig!
Pietje is een rots in de branding, voor de juiste golf een niet te versmaden pindarotsquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:57 schreef Deisyy het volgende:
Pietje, ik vind jou heul niet suf hoor
ik was me even aan het verdiepen in het fenomeen stafylokokken Annie...nu begrijp ik nog meer het verschrikte gezicht van mn arts...quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:04 schreef Anniebab het volgende:
Ajax heeft kansen zat gehad..![]()
Wat was je aan t googelen dan Laysa?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Pietje is een rots in de branding, voor de juiste golf een niet te versmaden pindarots
Heb je daar een half uur over zitten dubbenquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:57 schreef Deisyy het volgende:
Pietje, ik vind jou heul niet suf hoor
Medisch zeker niet, maar iedereen doet 't en niemand kan 't je kwalijk nemenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |