Dank je Daissy, en hoop ook dat ik maar 4 weken nodig heb, knap hoor van jequote:Op donderdag 25 februari 2010 22:12 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind het heel goed van je Toverheks![]()
En de eerste dagen zijn gewoon het moeilijkst, dus als je die doorkomt gaat de rest je ook wel lukken. En natuurlijk kom je die eerste dagen door, het heeft mij ook geholpen mijn koffiedrinkgewoonte te veranderen en jij doet dat nu ook.
Succes de komende tijd
Trust Kallyquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:17 schreef Kally het volgende:
Vind het toppie van je hoor heksje![]()
Ben er weg van
Thanks Noekquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:52 schreef Noek het volgende:
Komt goed hoor Heks. Ik kon echt niet zonder koffie. Koffie is my first love. Iig in de ochtend. Anders lig ik een uur later muffig op de bank te![]()
Goed bezig!
Pietje is een rots in de branding, voor de juiste golf een niet te versmaden pindarotsquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:57 schreef Deisyy het volgende:
Pietje, ik vind jou heul niet suf hoor
ik was me even aan het verdiepen in het fenomeen stafylokokken Annie...nu begrijp ik nog meer het verschrikte gezicht van mn arts...quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:04 schreef Anniebab het volgende:
Ajax heeft kansen zat gehad..![]()
Wat was je aan t googelen dan Laysa?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Pietje is een rots in de branding, voor de juiste golf een niet te versmaden pindarots
Heb je daar een half uur over zitten dubbenquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:57 schreef Deisyy het volgende:
Pietje, ik vind jou heul niet suf hoor
Medisch zeker niet, maar iedereen doet 't en niemand kan 't je kwalijk nemenquote:
Bugles.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
wat doe jij nou....gvd...nu wil ik dus pindarotsjes
weetiktog, met je hippe gilette fusion scheermesjes die 50x over de kop gaanquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:06 schreef Dementor het volgende:
Ah joh ik bedoelde het niet verkeerd.
Dat is natuurljik even schrikkenquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik was me even aan het verdiepen in het fenomeen stafylokokken Annie...nu begrijp ik nog meer het verschrikte gezicht van mn arts...
Ho ho ik heb ook nog de mach 3 liggen, scheerapparaten werken niet voor mijn baardgroei.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
weetiktog, met je hippe gilette fusion scheermesjes die 50x over de kop gaan.
Moet je eik ook niet doen, daar kom je enkel ellende tegen,maar er zijn toch medicijnen voor?quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik was me even aan het verdiepen in het fenomeen stafylokokken Annie...nu begrijp ik nog meer het verschrikte gezicht van mn arts...
Ik zat nog even te dubben en wilde je het toch nog even meegevenquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heb je daar een half uur over zitten dubben.
[..]
Best wel ja......ik had echt even vanquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is natuurljik even schrikken
je bent nog 49 min. jarigquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ho ho ik heb ook nog de mach 3 liggen, scheerapparaten werken niet voor mijn baardgroei.
Ja dat is er ook, maar ik had ietsje eerder moeten gaan bellen... ik vind mezelf nu zo stom dat ik niet 2 weken terug al aan de bel heb getrokken...stom eigenwijs kutkind dat ik er rondloopquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:10 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Moet je eik ook niet doen, daar kom je enkel ellende tegen,maar er zijn toch medicijnen voor?
Zo is dat, er zijn ook mensen die dood gaan van roken, maar lang niet niet iedereen, die komen dan weer onder de trein of zo.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:10 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Moet je eik ook niet doen, daar kom je enkel ellende tegen,maar er zijn toch medicijnen voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |