Ja GVD, wil net iets liefs tegen je zeggenquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:22 schreef Toverheks het volgende:
avond all, niet te vriendelijk tegen mij ben behoorlijk chaggie, Maar ik gaat de goeie kant op, hier de rookvrije zone.
pppffttt maar verdomd moeilijk bij een lekker bakje koffie. maar ach ff doorzetten en ik raad het iedereen aan, Champix net zoals noek en Cc erover kunnen vertellen zeg ik Doenquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja GVD, wil net iets liefs tegen je zeggennou boeien, hallo lief heksje
o ja en ben trots op je
Doe je goed Heksiequote:Op donderdag 25 februari 2010 20:22 schreef Toverheks het volgende:
avond all, niet te vriendelijk tegen mij ben behoorlijk chaggie, Maar ik gaat de goeie kant op, hier de rookvrije zone.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:26 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Doe je goed Heksie![]()
[ afbeelding ]
Kijk maar hoe vies t staat bij vrouwen zoals jij en ik...
5 !!! Dan kan je net zo goed aan een uitlaat gaan hangen...maar nee Tita je bent op de goede weg.Bravo!!!quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahha, maar als het aan mij nu legd steek ik er 5 tegelijk op.maar ben een bikkel he pppfftttt nee maar ik hou vol het gaat zo goed.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:23 schreef Anniebab het volgende:
PSV-HSV een kaartenfestival....wat een gekloot daar....
Kok dus.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar iets met dieren heeft toch wel zijn voorkeur, mijn zegen heeft hij
Wel een beetje een jankhoofd.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:02 schreef Anniebab het volgende:
Het enige goeie aan PSV...
[ afbeelding ]
![]()
quote:
quote:
En net als ikquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
pppffttt maar verdomd moeilijk bij een lekker bakje koffie. maar ach ff doorzetten en ik raad het iedereen aan, Champix net zoals noek en Cc erover kunnen vertellen zeg ik Doen
Heb je het ook gedaan met champix en???/ gelukt of niet staat zo zielig popetje bijquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En net als ik![]()
Goed hoor, Heksje, je kannut
Ja, zo'n leuk nummerquote:
Wat goed van je dat je stopt!!quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Heb je het ook gedaan met champix en???/ gelukt of niet staat zo zielig popetje bij
Ik ben in september 2008 gestopt met hulp vanChampix, dus al 17 maanden en het is me prima gelukt. Ik wilde ook wel heel graag stoppen en Champix heeft me dat laatste duwtje gegeven.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Heb je het ook gedaan met champix en???/ gelukt of niet staat zo zielig popetje bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |