MSN sucksquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb geen hyves en ik mis niks![]()
Ik heb wel msn en yahoo, maar die staan 90 procent van de tijd uit, dus ook daar geen aandachtshoeren die om de haverklap wat van je moeten![]()
Ja denk het wel, het wasquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:54 schreef D. het volgende:
[..]
Die had ie waarschijnlijk al in de vorige eeuw dan
Je wil gewoon niet met me sjettenquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:54 schreef Kally het volgende:
[..]
MSN sucks, hyves daarentegen vind ik makkelijker dan kun je reageren wanneer je wilt, heb wel de chat functie daar uit gezet
Oooooooch, wat een schatje!!!quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
Even een ontzettend 'Aaaaaaahhhwwww'![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
momentje voor Laysa
![]()
Gefeliciteerd met deze nieuwe regel, fann.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:54 schreef FANN het volgende:
Mijn nieuwe regel is
iedereen die een verjaardagstopic heeft feliciteer ik lekker NIET
Hyvesquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb geen hyves en ik mis niks![]()
Ik heb wel msn en yahoo, maar die staan 90 procent van de tijd uit, dus ook daar geen aandachtshoeren die om de haverklap wat van je moeten![]()
Ik heb wat op jou hyves gezet, enne wie reageert er nietquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je wil gewoon niet met me sjetten.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met deze nieuwe regel, fann.
ooooh ja, bustedquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb wat op jou hyves gezet, enne wie reageert er niet![]()
quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met deze nieuwe regel, fann.
Ik heb Dementor wel gefeliciteerd, want daar zat ie kennelijk om verlegen, maar ik post niet in verjaardagtopicsquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:54 schreef FANN het volgende:
Mijn nieuwe regel is
iedereen die een verjaardagstopic heeft feliciteer ik lekker NIET
* Met de mond vol eten Aaaaaaaaaahhwwwwwwww mompelt...quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
Even een ontzettend 'Aaaaaaahhhwwww'![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
momentje voor Laysa
![]()
ik denk utquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:57 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb Dementor wel gefeliciteerd, want daar zat ie kennelijk om verlegen, maar ik post niet in verjaardagtopics
Ik heb ook besloten nooit meer jarig te zijn, ik vind deze leeftijd helemaal de beste tot nu toe dus blijf maar 36quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:57 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb Dementor wel gefeliciteerd, want daar zat ie kennelijk om verlegen, maar ik post niet in verjaardagtopics
Ik vind verjaardagen leuk, behalve mijn eigen....quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:57 schreef D. het volgende:
[..]
* wat voedselresten uit haar ogen wrijftquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
* Met de mond vol eten Aaaaaaaaaahhwwwwwwww mompelt...![]()
![]()
Op die foto ben je 26quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb ook besloten nooit meer jarig te zijn, ik vind deze leeftijd helemaal de beste tot nu toe dus blijf maar 36
quote:
Heb je al reactie van ElisaB?quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:59 schreef FANN het volgende:
Heeft iemand al iets gedoneerd http://www.friendsofanimals.nl/
dat websdres staat er niet voor de kat zijn kut
o wacht ...
Nee, je zei "joe loek laik sjit"!quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:01 schreef FANN het volgende:
Papadopoulos zei dat ik geen dag ouder was geworden![]()
Yeah right and you look like shit heb ik gezegd
quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:01 schreef FANN het volgende:
Papadopoulos zei dat ik geen dag ouder was geworden![]()
Yeah right and you look like shit heb ik gezegd
Ik vier 'm nooitquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:58 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik vind verjaardagen leuk, behalve mijn eigen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |