Idemquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:59 schreef Deisyy het volgende:
Mach III zeker?
Wat zijn die dingen duur zeg, maar meneer zweert erbij.
Dat waren de vorige waar meneer bij zwoor, nu zweert hij weer bij iets andersquote:
quote:Dat mannen diep in de buidel moeten om scheermesjes te kunnen betalen is niets nieuws. Voor een scheermes van Gillette betaal je in de winkel al snel zo'n drie euro. Maar weinig mensen weten dat je dan maar liefst vijftig keer de waarde van het mesje neertelt. Het produceren van een scheermes kost Gillette slechts zes cent. Een pakje waar vier mesjes in zitten kost Gillette ongeveer 23 cent en daar maken ze 7,25 euro pure winst op. Dat zegt een informant tegen de Daily Mail. Volgens de informant verklaren de hoge winkelprijzen waarom Gillette sterren als Roger Federer, Tiger Woods en David Beckham kan laten schitteren in tv reclames. Een paar jaar geleden deed Gillette Backham zelfs een klein cadeautje: hij kreeg een scheermes, ingelegd met diamanten, à 54.000 euro.
Ik denk dat ik de mijne eerdaags ook krijgquote:Een paar jaar geleden deed Gillette Backham zelfs een klein cadeautje: hij kreeg een scheermes, ingelegd met diamanten, à 54.000 euro.
Dan heb je de gewone Fusion, want de Fusion Power trrrrrrilt, daar zit hem ook de power.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb geen tril-functie hoor
Ja, ik wel, maar dat scheermes van me niet.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb geen tril-functie hoor
Ja, ik wel, maar dat scheermes van me niet.
Goed, nu wil ik ook een vibo functie in mijn scheermesquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb je de gewone Fusion, want de Fusion Power trrrrrrilt, daar zit hem ook de power.
http://www.drogisterij.ne(...)raat/P/7702018027873
Eerst deze mesjes opmaken.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Goed, nu wil ik ook een vibo functie in mijn scheermes
Zweren door of bij 't scheren is trouwens nooit fijnquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat waren de vorige waar meneer bij zwoor, nu zweert hij weer bij iets anders
Whehehe, je hebt dan ook geen haar waardoor zo'n mesje kans slijtenquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de mijne eerdaags ook krijg
Maar ik doe dus fucking lang met zo'n mesje.
Fusion Power heeft Fusion Power mesjes en de gewone Fusion heeft gewone Fusion mesjesquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Want? Die kunnen niet op allebei?
Je ma se poes in a fish paste jarquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Whehehe, je hebt dan ook geen haar waardoor zo'n mesje kans slijten
Dan heb ik toch de verkeerde?quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fusion Power heeft Fusion Power mesjes en de gewone Fusion heeft gewone Fusion mesjes![]()
Ik las jarigquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je ma se poes in a fish paste jar
Je moest 's weten hoe harig ik ben
Jamaar, lief zacht haarquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je ma se poes in a fish paste jar
Je moest 's weten hoe harig ik ben
Had je bijna weer een topic geopendquote:
Goede reden om dan meteen een Fusion Power met trrrrilfunctie te kopenquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan heb ik toch de verkeerde?Godverdomme
Ja, was al onderweg. Doe dat tegenwoordig voor m'n vriendenquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Had je bijna weer een topic geopend
Moest ik bijna weer een glitterplaatje zoekenquote:
Dat helpt niet, je moet er mee over je gezichtquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ga zo'n mesje op mijn Gillette pauper fusion drukken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |