Grappig!!quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
Deissy, had je deze al gezien?![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)s_leeft_in_luxe.html
Haaa! Ik dacht eerst dat die kat daarboven een glazen hokje had om in te zitten.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
Deissy, had je deze al gezien?![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)s_leeft_in_luxe.html
Als t van die dure Gilette zijn, had ik ze omgeruild.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Godverdomme, heb ik nou alwéér de verkeerde scheermesjes gekocht?
Die scheren anders goed en blijven langer scherpquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:48 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Als t van die dure Gilette zijn, had ik ze omgeruild.
Hier is het nooit hypotheektijdquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
En vervolgens is 't weer hypotheektijd, en weer salaristijd, en weer hypotheektijd. Kan er niet warm of koud van worden.
Daar kom je pas achter als je ze uit de verpakking ruktquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:48 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Als t van die dure Gilette zijn, had ik ze omgeruild.
Jij wordt nog eens rijk, geen auto, geen eigen huis, dat staat garant voor positieve saldo'squote:Op donderdag 25 februari 2010 16:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hier is het nooit hypotheektijd.
Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die scheren anders goed en blijven langer scherp
Koop dan ook gewoon 1x een apparaatquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Godverdomme, heb ik nou alwéér de verkeerde scheermesjes gekocht?
Vandaar dat ik net opeens besefte dat het al betaaldag is geweest, zonder dat ik om dat geld sta te springenquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
Jij wordt nog eens rijk, geen auto, geen eigen huis, dat staat garant voor positieve saldo's
Pietje scheert droogquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Koop dan ook gewoon 1x een apparaat.
En wat is daar mis mee?quote:
Ja 13,50 voor 5 mesjes...quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:59 schreef Deisyy het volgende:
Mach III zeker?
Wat zijn die dingen duur zeg, maar meneer zweert erbij.
En what a job!quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hilary Duff bedankt vriendje met blowjob
De van mij heeft geen Mach III, maar die oranje met een batterijtje, waardoor die triltquote:
Ja, die dusquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gillette Fusion Power. 16,75 voor 4 mesjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |