Mmh mag Pacino wel graag zien, ik waag de gok....quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:23 schreef Gert het volgende:
"Voor Pacino fans ongetwijfeld een must, maar de ietwat kritische kijker zal van deze film zeker niet gecharmeerd raken."
Oeh, livin' on the edgequote:Op donderdag 25 februari 2010 12:25 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Mmh mag Pacino wel graag zien, ik waag de gok....
Niet-Fokkers feliciteer je sowieso maar eldersquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
Feliciteer hier Sylvia Toth, ze werd vandaag 66 jaar
Mehehehequote:Op donderdag 25 februari 2010 13:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
Feliciteer hier Sylvia Toth, ze werd vandaag 66 jaar
GEFELICITEEERD!quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waar ik in mijn eentje een feestje mag vieren zeker
Ja ik ookquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ondertussen ben ik wel nieuwsgierig of de bad intruders al gevonden zijn bij Layssa
En vervolgens is 't weer hypotheektijd, en weer salaristijd, en weer hypotheektijd. Kan er niet warm of koud van wordenquote:
Nou idd.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ondertussen ben ik wel nieuwsgierig of de bad intruders al gevonden zijn bij Layssa
Heb je de meimaand al een keer gehad? Die is wel aardig, én salaris én vakantiegeld én belastingteruggaaf.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja ik ook.
[..]
En vervolgens is 't weer hypotheektijd, en weer salaristijd, en weer hypotheektijd. Kan er niet warm of koud van worden.
Hallo, je kunt niet in iedereen z'n team zitten, je móet kiezenquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb mijn rug kapodt gemaakt geloof ikTeam Laysa!
Tussen wat?quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hallo, je kunt niet in iedereen z'n team zitten, je móet kiezen
Ik heb geen idee, maar dat zal toch wel niet?quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:33 schreef Deisyy het volgende:
Laysa moest vandaag naar Amsterdam, toch?
Ze zal er toch niet alleen naartoe zijn gegaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |