Rekenen op Lowlands.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:10 schreef vault_tec het volgende:
muntje hopelijk 2.50 dit jaar, makkelijker rekenen enzo
heb al een topic lopen op FB maar voorlopig willen de admins/mods er nog niet aanquote:
Woehoe, hij komt morgen!quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Het is tijd voor het Lowlandsforum, als het tijd is voor het Lowlandsforum.
Ja zo kan ik het ook.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Het is tijd voor het Lowlandsforum, als het tijd is voor het Lowlandsforum.
2,45quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:10 schreef vault_tec het volgende:
muntje hopelijk 2.50 dit jaar, makkelijker rekenen enzo
Precies, lekker boeiend. Ik gooi wel wat geld in de machines, en daarna zie ik wel weer waar het schip strandtquote:
quote:lowlandscounter
Nog 5 maanden, 3 weken, 2 dagen, 15 uren, 19 minuten, 44 seconden tot Lowlands 2010! #LL10
Deze.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:26 schreef Dupje het volgende:
Pfff die foto blijftIs er inmiddels geen nieuwe?
Wel een grappig gezicht altijd. Een bomvolle Alpha, kijk je naar de overkant van de lake, zie je een paar van die mensen met handdoekjes om flink chillen.quote:
Sindsdien is er niet ZOveel regen en modder geweest op Lowlands...quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:26 schreef Dupje het volgende:
Pfff die foto blijftIs er inmiddels geen nieuwe?
Truequote:Op donderdag 25 februari 2010 16:40 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Sindsdien is er niet ZOveel regen en modder geweest op Lowlands...
Oh shit ja dat eilandje. Er was een boot daar dus ik vroeg me af, waar die heen gaat. Eerst langs de artiesten enzo. Daar mochten we er niet af. En toen daarquote:
Oke komt de vraag: Man of vrouw?quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:24 schreef dampiej het volgende:
hallo allemaal,
ik zoek mensen om mee naar lowlands of andere festivals/concerten te gaan.
vrienden van mij vinden het helemaal niks dus vandaar.
Had ik vorig jaar dus ook 5 keer ofzo. Even wachten ( kan best een dag zijn) en dan nog een keer proberen. (ing toevallig?)quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:31 schreef Dennis101 het volgende:
Wil ik mijn kaartje bestellen, krijg ik een foutmelding als ik wil gaan betalen
ING inderdaad, normaal nooit last van, zie ook dat het niet uitmaakt welke bank je selecteert, hij pakt ze allemaal niet. Probeer het later nog wel een keer.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:31 schreef onderjas het volgende:
[..]
Had ik vorig jaar dus ook 5 keer ofzo. Even wachten ( kan best een dag zijn) en dan nog een keer proberen. (ing toevallig?)
Die zoek ik ookquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:56 schreef Hpzone het volgende:
Dan maar een simpele tvp, omdat ik niets in te brengen heb. Wanneer komt er eens een functie dat je topics in je MyAt kan laten verschijnen zonder er een nutteloos bericht in te plaatsen.
En hij is bestelt.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:31 schreef Dennis101 het volgende:
Wil ik mijn kaartje bestellen, krijg ik een foutmelding als ik wil gaan betalen
quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:18 schreef Beaudelaire het volgende:
Handig, een Lowlandscounter op twitter.
www.twitter.com/lowlandscounter
[..]
Yup.quote:
Morgen, let maar opquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:30 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
De mijne werden gisteren opgestuurd, maar vandaag niets ontvangen
En Kees dan?quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Yup.
Vrijdag: van 16:00 tot 03:30 - Admiral Freebee
Zaterdag: van 11:00 tot 04:00 - Blink-182
Zondag: van 10:30 tot 05:00 Richie Hawtin met om 01:00 de afsluiter, een medley door alle 3 de artiesten.
Die heeft op LLaunch al gedraaidquote:
Die staat donderdag in de wc gebouwen op camping 3 en 4quote:
Ik snap dat dan weer niet, alles aan lowlands is hip en tof en koewl enzo, zelfs die site ookal werkt tie voor geen meter, maar het kaartje..... is dat zo moeilijk dan om samen met Eventim er iets moois van te maken?-_-quote:
Nee, maar dan gaan de servicekosten omhoog naar 25 euro en dat wil NIEMAND.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:22 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Ik snap dat dan weer niet, alles aan lowlands is hip en tof en koewl enzo, zelfs die site ookal werkt tie voor geen meter, maar het kaartje..... is dat zo moeilijk dan om samen met Eventim er iets moois van te maken?-_-
Je moet het wel echt willen, vandaar de drempelsquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:22 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Ik snap dat dan weer niet, alles aan lowlands is hip en tof en koewl enzo, zelfs die site ookal werkt tie voor geen meter, maar het kaartje..... is dat zo moeilijk dan om samen met Eventim er iets moois van te maken?-_-
Kan tot 1 juli nog betalen, ik raak niks kwijt hoorquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:51 schreef portie het volgende:
Lowlands belangrijker vinden dan je woninggoed bezig!
Idd, RRB is weer op oorlogspad.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:59 schreef Beaudelaire het volgende:
Straks een heet Lowlandsnieuwtje.
Herkenbaar!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:52 schreef stbabylon het volgende:
1 bier, 2 bier, 3 bier
'hoeveel kost de curry?' '3 bier'
Een LowZone met prostituees, neuken voor 3 bier?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:59 schreef Beaudelaire het volgende:
Straks een heet Lowlandsnieuwtje.
Dat is best wel een niet werkende link.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:47 schreef Beaudelaire het volgende:
Het is een nieuw podium. http://bit.ly/cJnoGW
Hier werkt ie wel.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is best wel een niet werkende link.
hier ookquote:
Nou 25 is zat hoor!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:55 schreef SicSicSics het volgende:
Ik had toch liever 4 dagen 30 graden!
Dat dus.quote:
Inderdaad, op Werchter was het op een gegeven moment ook niet leuk meer, zeker niet als je 's morgens weer eens je tent aan het uit zweten wasquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat dus.
Vorig jaar 3-4 dagen 30C gehad bij Werhcter en dat was ECHT te kut. Daar had je dan ook geen beschutting en op LL wel. Maar dan zou het nog snikheet zijn.
Maar verder hebben we geen eisen!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:23 schreef stbabylon het volgende:
28+ t/m woensdag, 22 graden op de donderdag, dan 28 graden de rest van de tijd, met een flinke hoosbui op zaterdagmiddag, en op maandag weer 22 graden.
Was nog vergeten erbij te zetten: zon (behalve dus die hoosbui op zaterdag). De temp er voor is om er voor te zorgen dat de grond kurkdroog is zodat die hoosbui geen enorme puinzooi achterlaatquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:27 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Maar verder hebben we geen eisen!
Google maps! En haal snel dat plaatje van pinkpop weg!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:01 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Heeft iemand een plaatje van de plattegrond van de campings?
Er was er vorig jaar één in het Lowlands subforum, maar directe link weet ik niet meerquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:01 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Heeft iemand een plaatje van de plattegrond van de campings?
Moet je dan ook weer koel houden en je moet minimaal 1 kg kopen als je het haalt. Ik neem altijd zo min mogelijk mee. Ben zelfs een keer zonder tent gegaan.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:05 schreef iennemiennemutten het volgende:
lekker warm weer, NOODZAKELIJK is dan: dry ice, om je bier in te bevriezen............... Nemen we elk jaar mee.............................. heerlijkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die bedoel ik niet, ik zou gaag een duidelijk markering met nummering willen zien.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:04 schreef onderjas het volgende:
[..]
Google maps! En haal snel dat plaatje van pinkpop weg!
1 kiloquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:08 schreef onderjas het volgende:
[..]
Moet je dan ook weer koel houden en je moet minimaal 1 kg kopen als je het haalt. Ik neem altijd zo min mogelijk mee. Ben zelfs een keer zonder tent gegaan.
Die bedoel ik ook, maar ik kan dat subforum ook helemaal niet meer vinden.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er was er vorig jaar één in het Lowlands subforum, maar directe link weet ik niet meer
Het subforum komt later weer terug... wacht even...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:14 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Die bedoel ik ook, maar ik kan dat subforum ook helemaal niet meer vinden.
Lowlands 2009quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:14 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Die bedoel ik ook, maar ik kan dat subforum ook helemaal niet meer vinden.
Pfft dat je het daar voor over hebt. Het is trouwens droogijs in het Nederlands. Ik vind lauw bier echt iets voor lowlands.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:13 schreef iennemiennemutten het volgende:
en de dry ice nemen we mee in:...........................
[ afbeelding ]
Idd! Camping 3quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:26 schreef SicSicSics het volgende:
Camping 3 FTW!
En welke idioot (sorry) gaat er 12 kilo droog ijs meeslepen naar een festival_!![]()
![]()
6 packjes kopen en doorzuipen!Verder hoort lauw bier net zo goed bij Lowlands als 4 dagen niet douchen!
Held.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:13 schreef iennemiennemutten het volgende:
en de dry ice nemen we mee in:...........................
[ afbeelding ]
halve? HALVE? ben je een mietje of zo!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:34 schreef conobram het volgende:
Van mij mag het het hele weekend 22 graden zijn, vorig jaar was het echt te warm als je met een halve kater je tent uit kwam.
Vorig jaar was het heerlijk weer, mag het dit jaar weer zijn. Warmer hoeft inderdaad niet.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:34 schreef conobram het volgende:
Van mij mag het het hele weekend 22 graden zijn, vorig jaar was het echt te warm als je met een halve kater je tent uit kwam.
Mumford & Sons staat bij mij ruim bovenaan.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:10 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik hoop dat Die Antwoord komt
Die liet een vriend van mij toevallig gister horen, vette shit!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:10 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik wil het wel graag zo'n 3 weken van te voren max. weten. Beetje pre-luisterenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:28 schreef frame-saw het volgende:
[..]
O jij bent zo iemand die voor de muziek komt?
Maar die heb ik al zo vaak gezien!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:36 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
En ik wil heeeeeeeeel graag dat QOTSA komt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als die komen is mijn leven gemaakt en kan ik gelukkig sterven.
Maar die vinden Lowlands dan ook gewoon geweldig. Die komen zelfs als ze niet optreden. (waren het niet de killers vorig jaar die er waren en in de magneetbar hebben gespeeld voor toegang?)quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:41 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Maar die heb ik al zo vaak gezien!Volgens mij is er ook nog geen jaar voorbij gegaan zonder een Josh Homme of Dave Grohl op Lowlands?..
Wel een buitenlandse band iigquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:01 schreef Hpzone het volgende:
Er was inderdaad zo'n bandje, weet niet meer welke.iig niet de killers
Ik wacht al sinds ik als 12-jarige 'Songs for the Deaf' van mijn vader kreeg (gekopieerd weliswaar) tot ik ze live kan zien.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:41 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Maar die heb ik al zo vaak gezien!Volgens mij is er ook nog geen jaar voorbij gegaan zonder een Josh Homme of Dave Grohl op Lowlands?..
Jij bent nog best jong hequote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:07 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik wacht al sinds ik als 12-jarige 'Songs for the Deaf' van mijn vader kreeg (gekopieerd weliswaar) tot ik ze live kan zien.
hahahahaha liever idioot dan lauw bierquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:26 schreef SicSicSics het volgende:
Camping 3 FTW!
En welke idioot (sorry) gaat er 12 kilo droog ijs meeslepen naar een festival_!![]()
![]()
6 packjes kopen en doorzuipen!Verder hoort lauw bier net zo goed bij Lowlands als 4 dagen niet douchen!
jezus wat voel ik me oudquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:07 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik wacht al sinds ik als 12-jarige 'Songs for the Deaf' van mijn vader kreeg (gekopieerd weliswaar) tot ik ze live kan zien.
The Kooks naar het scheen.quote:
Ah ja, The Kooksquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:13 schreef frame-saw het volgende:
[..]
The Kooks naar het scheen.
En 12 en Song for The Deaf al luisteren vind ik ook stoer. Ik was 15 toen ik besefte dat ik naar meuk luisterde, jaar daarna meteen naar Lowlands.
Ojaquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat terwijl je nog wel zo jong bent
Zouden wij trouwens niet vorig jaar meeten op LL
Mijn pa is de best.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik was even verbaasd, 12 en songs for the deaf.
Wel goeie actie van je pa
Dat is dan ook hun beste cd'tje!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:07 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
EN ze willen deze zomer weer gaan touren!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:15 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat is dan ook hun beste cd'tje!Ze hebben geen tourdates staan nog... Spannend! Maar weinig hoopvol!
Is ook echt goeie muziek, daar hoef je niet oud voor te zijn.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:16 schreef CherryLips het volgende:
Mijn pa luistert naar The Beatles, Rolling Stones, Pink Floyd, the Doors enzo. Maar hij is dan ook al oud.
Nah, van mij mogen ze in het zuiden blijven. Laat Interpol, Local Natives, Elbow, Ramona Falls, Daft Punk en artiesten als Jonsi en Fink maar komenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:10 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Them Crooked Vultures na de release van hun tweede album (waarschijnlijk deze zomer) stopt met touren. Ik hoop daarentegen dat Queens weer gaat touren in ieder gevalquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:15 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat is dan ook hun beste cd'tje!Ze hebben geen tourdates staan nog... Spannend! Maar weinig hoopvol!
The Doors en Pink Floyd zet ik zelf ook nog wel eens op (en nee ik ben zeker niet oud).quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:16 schreef CherryLips het volgende:
Mijn pa luistert naar The Beatles, Rolling Stones, Pink Floyd, the Doors enzo. Maar hij is dan ook al oud.
Volgens wikipedia wel:quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:17 schreef Haunter het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Them Crooked Vultures na de release van hun tweede album (waarschijnlijk deze zomer) stopt met touren. Ik hoop daarentegen dat Queens weer gaat touren in ieder geval
Mijn pa houdt van Blues en Jazz. Vooral hele oude.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:20 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Hier zijn volgens mij alleen goede vaders.
(In muziekaal opzicht)
Boks voor jou.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn pa houdt van Blues en Jazz. Vooral hele oude.
Oude rockmuziek en blues.. gek genoeg vind ik alles goed wat hij ook goed vind (alleen niet andersom :p)quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:20 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Hier zijn volgens mij alleen goede vaders.
(In muziekaal opzicht)
Bij mij dus hetzelfde liedje. hihiquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:27 schreef julian6 het volgende:
[..]
Oude rockmuziek en blues.. gek genoeg vind ik alles goed wat hij ook goed vind (alleen niet andersom :p)
Voormogen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:24 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Mijn voormogen om te spellen is blijkbaar uitgeschakeld sinds ik m'n pols heb gebroken.
Muziekaal.
miereNneuker..quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:31 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Vermogen dan, miereneuker.
Steve Miller Bandquote:
Ja je begon zelf over spelling en het maakt wel degelijk uit. Ik zat namelijk te bedenken wat voormogen was. Dacht dat het misschien vroeg in de morgen zou zijn maar dan miste er een r. Maar ja toen kwam ik er ineens achter dat je vermogen bedoelt.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:31 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Vermogen dan, miereneuker.
poke RRB even voor meer nieuws danquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:36 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ging dit topic niet over lowlands?
Daar heb ik nu geen zin meer in.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
poke RRB even voor meer nieuws dan
Als ik zeg dat ik niet kan spellen, krijg ik meteen heel de wereld over me heen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je mag me een tik verkopen hoor
Ah okay, tof!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Volgens wikipedia wel:
In a 2010 interview, Josh Homme revealed that the band would re-release their self-titled first album, and that they would do a tour in support of this, only playing songs from their first release.[38]
[38] ^
Nee, we doen gewoon flauw. Het is een aaneenschakeling die het 'grappig' maken om het te verbeteren.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:42 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik niet kan spellen, krijg ik meteen heel de wereld over me heen.
Gaan jullie ook op lowlands iedereen verbeteren?
Pretverpesters.
Ik dacht: wat een rare vegen.quote:
Ya seequote:
Jewel, voor vrachtwagens e.d. voor crew en bedrijvenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:26 schreef onderjas het volgende:
Wordt de ruimte achter camping 7 niet gebruikt?
Die van mij ook! Net als ik, en willeke alberti hoor ik ook weleens. Vooral 's ochtends in het weekend jaquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:24 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Mijn papa houdt trouwens van André Hazes. En oud-Nederlandstalige shit die nog best wel vet is, maar alleen op zondagochtend. Willeke Alberti enzo, jwz.
Soundgarden is weer bij elkaar dus die zouden wel op LL kunnen staan. Klink logisch he.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:57 schreef julian6 het volgende:
[..]
Die van mij ook! Net als ik, en willeke alberti hoor ik ook weleens. Vooral 's ochtends in het weekend ja
en veel shit als dit:
* julian6 album download
Maar ik hoorde dat er wel een ander podium met rock later op de avond voor in de plaats komt.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:59 schreef Mathijz het volgende:
Jammer dat de mageneetbar niet meer komt.
Belachelijkquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:05 schreef rubbereend het volgende:
2 dagen niet online, een compleet Lowlands topic er doorheen
IK vind dit verdacht:quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:04 schreef stbabylon het volgende:
Rapalje mag ook wel weer langskomen trouwens
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/43151954quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:16 schreef onderjas het volgende:
Waar heb je het vandaan dat er geen magneetbar meer is?
Schande dat die niet al eerder eens zijn langsgekomen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:10 schreef Tism het volgende:
Tip voor de LL organisatie:
Sons And Daughters
Op een niet te groot podium aub!..![]()
Misschien... als de vraag groot is... Kan het eerderquote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat LOW pas na PP komt
Grapjequote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:07 schreef portie het volgende:
Met welke bands. Als pinkpop met moeite dit voor elkaar krijgt willen we lowlands echt niet daarvoor hebben
Die waren er 2 of 3 jaar geleden alquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:10 schreef Tism het volgende:
Tip voor de LL organisatie:
Sons And Daughters
Op een niet te groot podium aub!..![]()
Ik had het niet over Lowlands, ik had het over LOW, het Lowlands subforum op Fokquote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:07 schreef portie het volgende:
Met welke bands. Als pinkpop met moeite dit voor elkaar krijgt willen we lowlands echt niet daarvoor hebben
Ik heb Sons and Daughters toch echt al een keer op Lowlands gezien, hoor. 2005 of zo?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:17 schreef portie het volgende:
[..]
Schande dat die niet al eerder eens zijn langsgekomen.Daarnaast hopen we ook dit jaar weer op Mew
Beach house
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:13 schreef ranja het volgende:
[..]
Die waren er 2 of 3 jaar geleden alIn Lima, wat toen nog een tent was.
Oeps..quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:20 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik heb Sons and Daughters toch echt al een keer op Lowlands gezien, hoor. 2005 of zo?
Als die al komen heb ik liever dat ze die pas bekend maken nadat het uitverkoopt... Anders krijg je weer een hoop volk dat verder weinig te zoeken heeft op Lowlands en verkoopt het alleen maar sneller uit.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:38 schreef Trigalti het volgende:
Green Day op PinkPop... laat ze nou ook gewoon naar LL komen..
Klopt inderdaad, nja ga Green Day ook al zien in London in Juni. Maar ze mogen inderdaad nog wel even wachten met grote namen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:40 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Als die al komen heb ik liever dat ze die pas bekend maken nadat het uitverkoopt... Anders krijg je weer een hoop volk dat verder weinig te zoeken heeft op Lowlands en verkoopt het alleen maar sneller uit.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:26 schreef SicSicSics het volgende:
Camping 3 FTW!
![]()
Gewoon alpha en grolsch vervangen door 3 extra india's en een extra charlie.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:11 schreef frame-saw het volgende:
Nouja, ik vind het belachelijk dat er zoveel geld uit wordt gegeven aan namen waar minstens 50% niet op zit te wachten.
Dat was vorig jaar al volgens mijquote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:11 schreef frame-saw het volgende:
Nouja, ik vind het belachelijk dat er zoveel geld uit wordt gegeven aan namen waar minstens 50% niet op zit te wachten. Straks komt Tokio Hotel ook nog
Precies.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:16 schreef ranja het volgende:
[..]
Gewoon alpha en grolsch vervangen door 3 extra india's en een extra charlie.
Helemaal goed
+1 voor Mumford & Sonsquote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:22 schreef leeell het volgende:
ik hoop voor Mumford & Sons, The National, The Hives en wellicht nog The Shins/The Arcade Fire
The Shins kun je sowieso vergeten. Die gaan op z'n vroegst volgend jaar pas weer iets ondernemen...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:22 schreef leeell het volgende:
ik hoop voor Mumford & Sons, The National, The Hives en wellicht nog The Shins/The Arcade Fire
Lekker voor de zondagochtend in de India of Bravo.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:28 schreef ScottTracy het volgende:
Beach House
Grote kans van gezien het nieuwe album.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:52 schreef Grobbel het volgende:
Motorpsycho mag wat mij betreft ook wel weer eens.
Te duur en niet Lowlands genoeg.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:57 schreef RSie het volgende:
Kleine voorspelling,.. Aerosmith![]()
zijn weer bij elkaar, gaan touren,.. en zou wat mij betreft echt een geniale act zijn!!
en wat zie jij onder lowlands genoeg?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Te duur en niet Lowlands genoeg.
Aerosmith is leuk voor Arrow classic rock, maar natuurlijk al jaren niet actueel meer. Dat zet je niet als headliner op Lowlands. En ze zijn te duur voor een leuke Alpha-spot in de namiddag.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:59 schreef RSie het volgende:
[..]
en wat zie jij onder lowlands genoeg?
elk jaar staat er van top40 tot onbekend in een heel erg groot deel van alle genres.
Ik denk dat Aerosmith een behoorlijke goede headliner zou zijn.
Ik hoop het ook, maar ik ben elk jaar vanaf 2005 naar Lowlands gegaan, en helaas waren al die edities zonder Motorpsycho - ondanks verschillende releases in de tussentijd.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:25 schreef ranja het volgende:
[..]
Grote kans van gezien het nieuwe album.
Fortarock festival in Nijmegen trouwens niks voor je?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ha, lees net dat Ozzy de beoogde headliner was voor 't afgelaste Waldrock. Verder geen FoR en Sonisphere ook dit jaar. Dus ik weet al wie de ouwe lul op de Grolsch gaat worden
Neh, beetje metalmoeheid. Alleen voor een ouderwetse Dynamo ben ik nog te porren.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:16 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Fortarock festival in Nijmegen trouwens niks voor je?
http://www.fortarock.nl/
Zegt me helemaal niks..quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:59 schreef vogelkooi het volgende:
Ik noem het gewoon ogogono!
Hier heb je een z en een d in ruil voor een squote:Op zondag 28 februari 2010 03:12 schreef vogelkooi het volgende:
triggerfinger saterdag midag om 2 uur.
David Bowiequote:Op zondag 28 februari 2010 02:13 schreef frame-saw het volgende:
Editors als headliner? Meer als vaste band inmiddels.. ben het een beetje zat :p
Doe mij maar een oude lul als Bowie of Morrissey. Of New Orderofofofof
JA een heel dure die 3 dagen geldig is.quote:Op zondag 28 februari 2010 10:28 schreef Fendy het volgende:
n00bvraag
Kun je dagkaarten kopen vooor LL?
Ok, dus nee.quote:Op zondag 28 februari 2010 10:57 schreef Basp1 het volgende:
[..]
JA een heel dure die 3 dagen geldig is.
De dagkaarten zijn relatief duur in verhouding met de weekendkaarten iigquote:Op zondag 28 februari 2010 11:15 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ok, dus nee.
Mijn chica gaat waarschijnlijk en het leek me leuk om een dagje mee te pikken. Maar dat kan dus niet?
Er zijn gewoon helemaal geen dagkaarten verkrijgbaar.quote:Op zondag 28 februari 2010 11:48 schreef Cyclonist het volgende:
[..]
De dagkaarten zijn relatief duur in verhouding met de weekendkaarten iigIk zou zeggen, waarom ga je niet 3 dagen met je chica..
In welke vorm is dat profiteren? Ze zijn elk jaar uitverkocht?quote:Op zondag 28 februari 2010 12:36 schreef Bol_Wan het volgende:
gok dat Lowlands gaat profiteren van de andere data van Pinkpop, veel mensen zitten nu in de war met examens, ik zit er zelf ook over te denken om nu naar Lowlands te gaan
Soooooooooo vet dat is!!!..quote:Op zondag 28 februari 2010 03:12 schreef vogelkooi het volgende:
triggerfinger.
Dat zal wel meevallen, dat is wel vaker zo dat de examens rond PP vallen. En dan vraag ik mij ook af op welke manier LL hiervan profiteert? LL verkoopt toch wel uit.quote:Op zondag 28 februari 2010 12:36 schreef Bol_Wan het volgende:
gok dat Lowlands gaat profiteren van de andere data van Pinkpop, veel mensen zitten nu in de war met examens, ik zit er zelf ook over te denken om nu naar Lowlands te gaan
Omdat ik dan voor zoveelste dagen oppas voor mijn twee kids moet vinden, dus het is geen onwil... En dat dagjesmensen niet bijdragen aan goede sfeer... Tsja...quote:Op zondag 28 februari 2010 11:48 schreef Cyclonist het volgende:
[..]
De dagkaarten zijn relatief duur in verhouding met de weekendkaarten iigIk zou zeggen, waarom ga je niet 3 dagen met je chica..
Dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat omdat er geen dagkaarten zijn, de sfeer beter is.quote:Op zondag 28 februari 2010 12:42 schreef Fendy het volgende:
[..]
Omdat ik dan voor zoveelste dagen oppas voor mijn twee kids moet vinden, dus het is geen onwil... En dat dagjesmensen niet bijdragen aan goede sfeer... Tsja...
Maar hoe weet je dat dan?quote:Op zondag 28 februari 2010 12:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat omdat er geen dagkaarten zijn, de sfeer beter is.
Omdat je op PP al heel duidelijk een verschil merkt tussen weekend en dag mensen (en ZC net zo).quote:
Of hij dan na 4 dagen feesten nog zo leuk is, is een tweedequote:Op zondag 28 februari 2010 13:13 schreef frame-saw het volgende:
De leuke jongen die je donderdag ziet, kan je maandagochtend ook nog zien![]()
Ik vind ze op donderdag vaak al niet leuk omdat ze straalbezopen zijnquote:Op zondag 28 februari 2010 13:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Of hij dan na 4 dagen feesten nog zo leuk is, is een tweede
hmm niet eens bij nagedacht, het was dan ook een verkapte tvpquote:Op zondag 28 februari 2010 12:37 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
In welke vorm is dat profiteren? Ze zijn elk jaar uitverkocht?
Je kunt nog gewoon zonder probleem kaarten kopen via eventim.quote:Op zondag 28 februari 2010 15:21 schreef SickBitch het volgende:
Hmm is het bijna uitverkocht ofzo? Je kan alleen nog combi-tickets kopen...
Nee hoor, probeer maar eens de gewone kaarten te bestellenquote:Op zondag 28 februari 2010 15:23 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Je kunt nog gewoon zonder probleem kaarten kopen via eventim.
Hmm, toen ik net poste kon het nog wel, nu zijn er ineens geen kaarten meer beschikbaar.quote:Op zondag 28 februari 2010 15:26 schreef SickBitch het volgende:
[..]
Nee hoor, probeer maar eens de gewone kaarten te bestellen
Dat lijkt me heel erg sterk, anders is het wel een record! Gelukkig hebben ik en mijn vrienden wel allemaal kaarten.quote:Op zondag 28 februari 2010 15:28 schreef conobram het volgende:
Na een week al uitverkocht, het zal toch niet?
RUN FOR YER' TICKETSquote:Op zondag 28 februari 2010 15:29 schreef SickBitch het volgende:
Raar... Blijkbaar is het dan toch bijna uitverkocht
quote:Op zondag 28 februari 2010 15:36 schreef ScottTracy het volgende:
HIJ STAAT AL OP ROOD!!!!!!!!!!!!111
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |