Lowlands 2009quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:14 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Die bedoel ik ook, maar ik kan dat subforum ook helemaal niet meer vinden.
Pfft dat je het daar voor over hebt. Het is trouwens droogijs in het Nederlands. Ik vind lauw bier echt iets voor lowlands.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:13 schreef iennemiennemutten het volgende:
en de dry ice nemen we mee in:...........................
[ afbeelding ]
Idd! Camping 3quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:26 schreef SicSicSics het volgende:
Camping 3 FTW!
En welke idioot (sorry) gaat er 12 kilo droog ijs meeslepen naar een festival_!![]()
![]()
6 packjes kopen en doorzuipen!Verder hoort lauw bier net zo goed bij Lowlands als 4 dagen niet douchen!
Held.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:13 schreef iennemiennemutten het volgende:
en de dry ice nemen we mee in:...........................
[ afbeelding ]
halve? HALVE? ben je een mietje of zo!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:34 schreef conobram het volgende:
Van mij mag het het hele weekend 22 graden zijn, vorig jaar was het echt te warm als je met een halve kater je tent uit kwam.
Vorig jaar was het heerlijk weer, mag het dit jaar weer zijn. Warmer hoeft inderdaad niet.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:34 schreef conobram het volgende:
Van mij mag het het hele weekend 22 graden zijn, vorig jaar was het echt te warm als je met een halve kater je tent uit kwam.
Mumford & Sons staat bij mij ruim bovenaan.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:10 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik hoop dat Die Antwoord komt
Die liet een vriend van mij toevallig gister horen, vette shit!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:10 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik hoop dat Die Antwoord komt
Ik wil het wel graag zo'n 3 weken van te voren max. weten. Beetje pre-luisterenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:28 schreef frame-saw het volgende:
[..]
O jij bent zo iemand die voor de muziek komt?
Maar die heb ik al zo vaak gezien!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:36 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
En ik wil heeeeeeeeel graag dat QOTSA komt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als die komen is mijn leven gemaakt en kan ik gelukkig sterven.
Maar die vinden Lowlands dan ook gewoon geweldig. Die komen zelfs als ze niet optreden. (waren het niet de killers vorig jaar die er waren en in de magneetbar hebben gespeeld voor toegang?)quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:41 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Maar die heb ik al zo vaak gezien!Volgens mij is er ook nog geen jaar voorbij gegaan zonder een Josh Homme of Dave Grohl op Lowlands?..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |