Soundgarden is weer bij elkaar dus die zouden wel op LL kunnen staan. Klink logisch he.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:57 schreef julian6 het volgende:
[..]
Die van mij ook! Net als ik, en willeke alberti hoor ik ook weleens. Vooral 's ochtends in het weekend ja
en veel shit als dit:
* julian6 album download
Maar ik hoorde dat er wel een ander podium met rock later op de avond voor in de plaats komt.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:59 schreef Mathijz het volgende:
Jammer dat de mageneetbar niet meer komt.
Belachelijkquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:05 schreef rubbereend het volgende:
2 dagen niet online, een compleet Lowlands topic er doorheen
IK vind dit verdacht:quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:04 schreef stbabylon het volgende:
Rapalje mag ook wel weer langskomen trouwens
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/43151954quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:16 schreef onderjas het volgende:
Waar heb je het vandaan dat er geen magneetbar meer is?
Schande dat die niet al eerder eens zijn langsgekomen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:10 schreef Tism het volgende:
Tip voor de LL organisatie:
Sons And Daughters
Op een niet te groot podium aub!..![]()
Misschien... als de vraag groot is... Kan het eerderquote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat LOW pas na PP komt
Grapjequote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:07 schreef portie het volgende:
Met welke bands. Als pinkpop met moeite dit voor elkaar krijgt willen we lowlands echt niet daarvoor hebben
Die waren er 2 of 3 jaar geleden alquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:10 schreef Tism het volgende:
Tip voor de LL organisatie:
Sons And Daughters
Op een niet te groot podium aub!..![]()
Ik had het niet over Lowlands, ik had het over LOW, het Lowlands subforum op Fokquote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:07 schreef portie het volgende:
Met welke bands. Als pinkpop met moeite dit voor elkaar krijgt willen we lowlands echt niet daarvoor hebben
Ik heb Sons and Daughters toch echt al een keer op Lowlands gezien, hoor. 2005 of zo?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:17 schreef portie het volgende:
[..]
Schande dat die niet al eerder eens zijn langsgekomen.Daarnaast hopen we ook dit jaar weer op Mew
Beach house
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |