Truequote:Op donderdag 25 februari 2010 16:40 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Sindsdien is er niet ZOveel regen en modder geweest op Lowlands...
Oh shit ja dat eilandje. Er was een boot daar dus ik vroeg me af, waar die heen gaat. Eerst langs de artiesten enzo. Daar mochten we er niet af. En toen daarquote:
Oke komt de vraag: Man of vrouw?quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:24 schreef dampiej het volgende:
hallo allemaal,
ik zoek mensen om mee naar lowlands of andere festivals/concerten te gaan.
vrienden van mij vinden het helemaal niks dus vandaar.
Had ik vorig jaar dus ook 5 keer ofzo. Even wachten ( kan best een dag zijn) en dan nog een keer proberen. (ing toevallig?)quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:31 schreef Dennis101 het volgende:
Wil ik mijn kaartje bestellen, krijg ik een foutmelding als ik wil gaan betalen
ING inderdaad, normaal nooit last van, zie ook dat het niet uitmaakt welke bank je selecteert, hij pakt ze allemaal niet. Probeer het later nog wel een keer.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:31 schreef onderjas het volgende:
[..]
Had ik vorig jaar dus ook 5 keer ofzo. Even wachten ( kan best een dag zijn) en dan nog een keer proberen. (ing toevallig?)
Die zoek ik ookquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:56 schreef Hpzone het volgende:
Dan maar een simpele tvp, omdat ik niets in te brengen heb. Wanneer komt er eens een functie dat je topics in je MyAt kan laten verschijnen zonder er een nutteloos bericht in te plaatsen.
En hij is bestelt.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:31 schreef Dennis101 het volgende:
Wil ik mijn kaartje bestellen, krijg ik een foutmelding als ik wil gaan betalen
quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:18 schreef Beaudelaire het volgende:
Handig, een Lowlandscounter op twitter.
www.twitter.com/lowlandscounter
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |