JA een heel dure die 3 dagen geldig is.quote:Op zondag 28 februari 2010 10:28 schreef Fendy het volgende:
n00bvraag
Kun je dagkaarten kopen vooor LL?
Ok, dus nee.quote:Op zondag 28 februari 2010 10:57 schreef Basp1 het volgende:
[..]
JA een heel dure die 3 dagen geldig is.
De dagkaarten zijn relatief duur in verhouding met de weekendkaarten iigquote:Op zondag 28 februari 2010 11:15 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ok, dus nee.
Mijn chica gaat waarschijnlijk en het leek me leuk om een dagje mee te pikken. Maar dat kan dus niet?
Er zijn gewoon helemaal geen dagkaarten verkrijgbaar.quote:Op zondag 28 februari 2010 11:48 schreef Cyclonist het volgende:
[..]
De dagkaarten zijn relatief duur in verhouding met de weekendkaarten iigIk zou zeggen, waarom ga je niet 3 dagen met je chica..
In welke vorm is dat profiteren? Ze zijn elk jaar uitverkocht?quote:Op zondag 28 februari 2010 12:36 schreef Bol_Wan het volgende:
gok dat Lowlands gaat profiteren van de andere data van Pinkpop, veel mensen zitten nu in de war met examens, ik zit er zelf ook over te denken om nu naar Lowlands te gaan
Soooooooooo vet dat is!!!..quote:Op zondag 28 februari 2010 03:12 schreef vogelkooi het volgende:
triggerfinger.
Dat zal wel meevallen, dat is wel vaker zo dat de examens rond PP vallen. En dan vraag ik mij ook af op welke manier LL hiervan profiteert? LL verkoopt toch wel uit.quote:Op zondag 28 februari 2010 12:36 schreef Bol_Wan het volgende:
gok dat Lowlands gaat profiteren van de andere data van Pinkpop, veel mensen zitten nu in de war met examens, ik zit er zelf ook over te denken om nu naar Lowlands te gaan
Omdat ik dan voor zoveelste dagen oppas voor mijn twee kids moet vinden, dus het is geen onwil... En dat dagjesmensen niet bijdragen aan goede sfeer... Tsja...quote:Op zondag 28 februari 2010 11:48 schreef Cyclonist het volgende:
[..]
De dagkaarten zijn relatief duur in verhouding met de weekendkaarten iigIk zou zeggen, waarom ga je niet 3 dagen met je chica..
Dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat omdat er geen dagkaarten zijn, de sfeer beter is.quote:Op zondag 28 februari 2010 12:42 schreef Fendy het volgende:
[..]
Omdat ik dan voor zoveelste dagen oppas voor mijn twee kids moet vinden, dus het is geen onwil... En dat dagjesmensen niet bijdragen aan goede sfeer... Tsja...
Maar hoe weet je dat dan?quote:Op zondag 28 februari 2010 12:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat omdat er geen dagkaarten zijn, de sfeer beter is.
Omdat je op PP al heel duidelijk een verschil merkt tussen weekend en dag mensen (en ZC net zo).quote:
Of hij dan na 4 dagen feesten nog zo leuk is, is een tweedequote:Op zondag 28 februari 2010 13:13 schreef frame-saw het volgende:
De leuke jongen die je donderdag ziet, kan je maandagochtend ook nog zien![]()
Ik vind ze op donderdag vaak al niet leuk omdat ze straalbezopen zijnquote:Op zondag 28 februari 2010 13:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Of hij dan na 4 dagen feesten nog zo leuk is, is een tweede
hmm niet eens bij nagedacht, het was dan ook een verkapte tvpquote:Op zondag 28 februari 2010 12:37 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
In welke vorm is dat profiteren? Ze zijn elk jaar uitverkocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |