Oude rockmuziek en blues.. gek genoeg vind ik alles goed wat hij ook goed vind (alleen niet andersom :p)quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:20 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Hier zijn volgens mij alleen goede vaders.
(In muziekaal opzicht)
Bij mij dus hetzelfde liedje. hihiquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:27 schreef julian6 het volgende:
[..]
Oude rockmuziek en blues.. gek genoeg vind ik alles goed wat hij ook goed vind (alleen niet andersom :p)
Voormogen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:24 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Mijn voormogen om te spellen is blijkbaar uitgeschakeld sinds ik m'n pols heb gebroken.
Muziekaal.
miereNneuker..quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:31 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Vermogen dan, miereneuker.
Steve Miller Bandquote:
Ja je begon zelf over spelling en het maakt wel degelijk uit. Ik zat namelijk te bedenken wat voormogen was. Dacht dat het misschien vroeg in de morgen zou zijn maar dan miste er een r. Maar ja toen kwam ik er ineens achter dat je vermogen bedoelt.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:31 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Vermogen dan, miereneuker.
poke RRB even voor meer nieuws danquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:36 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ging dit topic niet over lowlands?
Daar heb ik nu geen zin meer in.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
poke RRB even voor meer nieuws dan
Als ik zeg dat ik niet kan spellen, krijg ik meteen heel de wereld over me heen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je mag me een tik verkopen hoor
Ah okay, tof!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Volgens wikipedia wel:
In a 2010 interview, Josh Homme revealed that the band would re-release their self-titled first album, and that they would do a tour in support of this, only playing songs from their first release.[38]
[38] ^
Nee, we doen gewoon flauw. Het is een aaneenschakeling die het 'grappig' maken om het te verbeteren.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:42 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik niet kan spellen, krijg ik meteen heel de wereld over me heen.
Gaan jullie ook op lowlands iedereen verbeteren?
Pretverpesters.
Ik dacht: wat een rare vegen.quote:
Ya seequote:
Jewel, voor vrachtwagens e.d. voor crew en bedrijvenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:26 schreef onderjas het volgende:
Wordt de ruimte achter camping 7 niet gebruikt?
Die van mij ook! Net als ik, en willeke alberti hoor ik ook weleens. Vooral 's ochtends in het weekend jaquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:24 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Mijn papa houdt trouwens van André Hazes. En oud-Nederlandstalige shit die nog best wel vet is, maar alleen op zondagochtend. Willeke Alberti enzo, jwz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |