Te duur en niet Lowlands genoeg.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:57 schreef RSie het volgende:
Kleine voorspelling,.. Aerosmith![]()
zijn weer bij elkaar, gaan touren,.. en zou wat mij betreft echt een geniale act zijn!!
en wat zie jij onder lowlands genoeg?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Te duur en niet Lowlands genoeg.
Aerosmith is leuk voor Arrow classic rock, maar natuurlijk al jaren niet actueel meer. Dat zet je niet als headliner op Lowlands. En ze zijn te duur voor een leuke Alpha-spot in de namiddag.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:59 schreef RSie het volgende:
[..]
en wat zie jij onder lowlands genoeg?
elk jaar staat er van top40 tot onbekend in een heel erg groot deel van alle genres.
Ik denk dat Aerosmith een behoorlijke goede headliner zou zijn.
Ik hoop het ook, maar ik ben elk jaar vanaf 2005 naar Lowlands gegaan, en helaas waren al die edities zonder Motorpsycho - ondanks verschillende releases in de tussentijd.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:25 schreef ranja het volgende:
[..]
Grote kans van gezien het nieuwe album.
Fortarock festival in Nijmegen trouwens niks voor je?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ha, lees net dat Ozzy de beoogde headliner was voor 't afgelaste Waldrock. Verder geen FoR en Sonisphere ook dit jaar. Dus ik weet al wie de ouwe lul op de Grolsch gaat worden
Neh, beetje metalmoeheid. Alleen voor een ouderwetse Dynamo ben ik nog te porren.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:16 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Fortarock festival in Nijmegen trouwens niks voor je?
http://www.fortarock.nl/
Zegt me helemaal niks..quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:59 schreef vogelkooi het volgende:
Ik noem het gewoon ogogono!
Hier heb je een z en een d in ruil voor een squote:Op zondag 28 februari 2010 03:12 schreef vogelkooi het volgende:
triggerfinger saterdag midag om 2 uur.
David Bowiequote:Op zondag 28 februari 2010 02:13 schreef frame-saw het volgende:
Editors als headliner? Meer als vaste band inmiddels.. ben het een beetje zat :p
Doe mij maar een oude lul als Bowie of Morrissey. Of New Orderofofofof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |