Prima, onvertogen is niet het juiste woord. Maar het getuigt ook niet van inlevingsvermogen en sowieso enig gevoel als je onverstoord in jezelf door gaat zitten kleppen over de wijk en de herkomst ervan, en wie hij kent en wat de samenstelling is.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:59 schreef Dagonet het volgende:
Misschien moet je de betekenis van onvertogen eens opzoeken.
Ik heb hem nog nooit, in al die jaren, nooit iemand zien uitschelden, ongeacht wat hij over zich heen krijgt.
Maar noem jij hem maar lekker een mongool hoor.

Nee natuurlijk nietquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:01 schreef Dagonet het volgende:
Of moeten we allemaal gaan zitten janken om dat meisje, is dat het?
 Wat is dat nou weer voor bullshit. Maar gewoon offtopic totaal dwars door een topic heen gaan zitten kleppen alsof je op een theekransje bij Tante Bep zit en je die-en-die daar kent en het ooit zo'n leuke wijk was en bladibla raakt ook kant noch wal
  Wat is dat nou weer voor bullshit. Maar gewoon offtopic totaal dwars door een topic heen gaan zitten kleppen alsof je op een theekransje bij Tante Bep zit en je die-en-die daar kent en het ooit zo'n leuke wijk was en bladibla raakt ook kant noch wal

Dat is het dus.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:04 schreef Hukkie het volgende:
Vind Banshee ook redelijk irritant, geen onvertogen woord inderdaad, maar hij zit wel steeds subtiel te trollen.

quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:54 schreef Sjaakz het volgende:
Kunnen topics met '[BREAKING]@!#@$#@$' - en variaties hierop - in de TT niet gewoon standaard dichtgegooid worden?

Flauwe opmerkingen van een Mod die niet inhoudelijk kan / wil reageren. Verlaagd zich naar een erg laag niveauquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:18 schreef IHVK het volgende:
Misschien moet je heel de Elsevier copypasten naar fok ofzo Martijn77.

Logisch toch, hij spreekt jou aan.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:21 schreef Martijn_77 het volgende:
Verlaagd zich naar een erg laag niveau

O laat maar , keek verkeerd, groetjesquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:28 schreef Fanfaremedewerker het volgende:
Ik wil mijn TT terug, het is een agent.
Milly uit Dordrecht waarschijnlijk vermoord door politie agent #3

Gewoon negeren aubquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:21 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Flauwe opmerkingen van een Mod die niet inhoudelijk kan / wil reageren. Verlaagd zich naar een erg laag niveau

Ja. We zijn er mee bezig. Mijn PC loopt ook steeds vastquote:

Heb de OP van dat topic aangepast.quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:57 schreef Paul het volgende:
Mogen er nou wel of geen foto's van geenstijl in het Milly topic worden overgenomen?

Bovendien een onnodige opmerking. Dat doe je namelijk al.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:21 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Flauwe opmerkingen van een Mod die niet inhoudelijk kan / wil reageren. Verlaagd zich naar een erg laag niveau

Net als dit, onnodig.quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Bovendien een onnodige opmerking. Dat doe je namelijk al.
Welke bedoel je?quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:55 schreef Dagonet het volgende:
Waarom edit een gastmod een opmerking weg omdat het ongepast is om vervolgens die opmerking wel in een quote te gebruiken om erop te reageren?

Over deze hoor ik je anders hier geen commentaar geven.quote:

Ssshhh!quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Over deze hoor ik je anders hier geen commentaar geven.

true, maar hey, dat is dagonetquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Over deze hoor ik je anders hier geen commentaar geven.

Maar beide was niet nodig
   Maar beide was niet nodig  
 Ik zat er net te loeren idd... weg d'r mee...quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:04 schreef Dagonet het volgende:
Millie uit Dordrecht gevonden en geidentificeerd #8 en de volgende

Dan heb je een verkeerd beeld dankzij BB want hij lult uit z'n nek, ik woon er al 20 jaar.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:57 schreef Dagonet het volgende:
Kan dat persoonlijke gebash richting Bansheeboy gewist en minimaal genote worden? De gast neemt nooit een onvertogen woord in de mond maar krijgt wel vanalles naar z'n hoofd geslingerd. Dat vind ik veel storender dan zijn gepraat over een wijk. Dankzij zijn posts weet ik in ieder geval wel wat voor een wijk het is.

" He, verrekten mongol"quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:30 schreef Dagonet het volgende:
Dan nog is het nergens voor nodig om met mongool en nadere termen te smijten.

Nou boehoe zeg. Wat een zware krachtterm...quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:30 schreef Dagonet het volgende:

Als je regelmatig topics gekaapt ziet worden met niet ter zake doende kleffe posts over tedere boys en en romige girls, dan wil je wel eens iets ontvallen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:30 schreef Dagonet het volgende:

quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
doe eens niet zo lastig, klootviool.

dat zeg jij terwijl je loopt te trollen in dat topic? kssst.quote:

Als je dat weet (en ik ken bsb lang genoeg, ja hij kan héél goed trollen), waarom hap je dan nog?quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:45 schreef Loveless85 het volgende:
Die gozer zit gewoon heeeel subtiel op het randje te trollen... Non-stop.

Jawel, maar dat was al even bekendquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:36 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Als je dat weet (en ik ken bsb lang genoeg, ja hij kan héél goed trollen), waarom hap je dan nog?
Dan ben je zelf toch een beetje een mongool?

.
.

Dordrecht een soort van Helmond maar dan zonder carnaval.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan heb je een verkeerd beeld dankzij BB want hij lult uit z'n nek, ik woon er al 20 jaar.

quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:02 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dordrecht een soort van Helmond maar dan zonder carnaval.

Een waarheid als eenquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:02 schreef Drugshond het volgende:
Dordrecht een soort van Helmond maar dan zonder carnaval.

is al dichtquote:

weg!quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |