De incidenten met 'lichtgetinte' daders even op een rijtje:quote:Burgemeester:Geweld V'daal onacceptabel
VEENENDAAL - De Veenendaalse burgemeester Elzenga is geschokt door het geweld afgelopen weekend in de binnenstad. Hij noemt de drie berovingen, waarbij ook gestoken is, a-sociaal en onacceptabel. Dat zei hij op een persconferentie over de zaak.
De politie heeft een rechercheteam met acht agenten op de zaak gezet om het verband tussen de incidenten te onderzoeken. Er zijn aanwijzingen dat het om dezelfde groep gaat.
Burgemeester Elzenga heeft aan het einde van de dag een spoedoverleg met woordvoerders van de Marokkaanse gemeenschap. Mogelijk dat de daders dus in die hoek moeten worden gezocht.
Bron: http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/232417
A) Het stereotype van alleen maar thee drinken is onterecht, afgezaagd en onorigineelquote:Op donderdag 18 maart 2010 00:32 schreef Gillette_M5 het volgende:
... 'lichtgetinte' ...
Goed, totzover deze 'Hall of fame', waarbij het weer eens duidelijk wordt hoe goed deze multikul is gelukt. Neuh, Job Cohen hoeft zich geen zorgen te maken. Want hij heeft genoeg Pickwick in huis om ook dit probleem te bestrijden.
Ik heb anders nog geen GS linkje gezien. Maar vertel, als je GS leest mag je per definitie niet meer meedoen met de intellectuele hoogstandjes op Fok! ofzo?quote:Op donderdag 18 maart 2010 01:00 schreef FunkyHomosapien het volgende:
TS heeft geenstijl gelezen.
dat mag wel hoor, ik lees het zelf ook anders wist ik niet dat deze linkjes van geenstijl kwamen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 01:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb anders nog geen GS linkje gezien. Maar vertel, als je GS leest mag je per definitie niet meer meedoen met de intellectuele hoogstandjes op Fok! ofzo?
Copy-pase van het verkiezingsprogramma van de PVVquote:Op donderdag 18 maart 2010 00:51 schreef Gillette_M5 het volgende:
A: Dat is niet voor niets, gezien zijn 'successen' in Amsterdam... Waar denk je dat die naam vandaan komt? Niet zo het domme jongetje spelen. Je weet wat er wordt bedoeld.
B: Als ik een oplossing zal noemen weet ik jouw volgende reactie al: niet uitvoerbaar. Bij deze antwoord op de vraag. Maar ik kan het toch niet laten, dus ik zet het er wel neer:
- Hogere straffen voor crimineel gedrag en invoering minimumstraffen voor misdrijven en overtredingen
- Na drie zware geweldsmisdrijven levenslange gevangenisstraf
- Afschaffen van de korting op de maximumstraf in geval van poging tot misdrijf
- Wettelijke verplichting OM tot voordeelsontneming daders bij misdrijven
- Minder taakstraffen
- Afschaffen verjaring gewelds- en zedenmisdrijven
- Geen kwijtschelding deel gevangenisstraf bij goed gedrag
- Introductie heropvoedingskampen
- Preventief fouilleren in het hele land
- Herinvoering jeugd- en zedenpolitie
- Denaturalisatie en uitzetting recidiverende (Marokkaanse) straatterroristen met dubbele nationaliteit
- Introductie van administratieve detentie bij terrorisme
- Niet-Nederlanders die een misdrijf plegen worden direct uit Nederland verwijderd
- Agressie tegen politiefunctionarissen en andere hulpverleners: 1/3 hogere minimumstraf en 1/3 hogere maximumstraf
- Reorganisatie politie: terug van 26 naar 4 politieregio's, plus KLPD
C: Ik zou zeggen, huil uit bij veenendaalsekrant.nl, die zetten dit er namelijk neer in daderprofiel. Dus helaas voor jou zijn dit feiten, en niet verzonnen dingen. Moet jouw multikulhartje pijn van doen.
Afkomst mag wel? Want ik zie ook "Noord Afrikaans" en "Marokkaans" voorbij komen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:42 schreef Igen het volgende:
C) Ik lees 'lichtgetinte' - gaan we tegenwoordig mensen weer beoordelen op hun huidskleur?
Dat. De ratten eruit, de normaal meedraaienden laat je ongemoeid.quote:Op donderdag 18 maart 2010 01:22 schreef SvMp het volgende:
Ik hoef geen politiestaat waar ik als hardwerkende Nederlander ook last van ga ondervinden. Ik denk dat we heel ver komen als we criminelen met een buitenlands paspoort direct het land uitzetten na veroordeling.
Oh hey, kijk jou eens hele domme dingen zeggen waaruit blijkt dat je geen idee hebt waar je het over hebt.quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:51 schreef Gillette_M5 het volgende:
A: Dat is niet voor niets, gezien zijn 'successen' in Amsterdam... Waar denk je dat die naam vandaan komt? Niet zo het domme jongetje spelen. Je weet wat er wordt bedoeld.
Marokkanen jeweettoch. allemaal hetzelfde. Zie je ergens 1 Marokkaan lopen, dan weet je dat zijn matties in de omringende gebouwen met kalashnikovs zitten.quote:
Een grapje?quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:05 schreef ElectricEye het volgende:
Ah, dus daarom was het anderhalve rustig in de wijk.
Dan kan ik de Veenendalers weer geruststellen, gisterenavond begon hier in Ede weer een Marokkaan met een ketting in te slaan op een bewoner die hem aansprak op zijn wangedrag.
Blijkbaar heb jij de afgelopen jaren onder een steen geleefd.quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:51 schreef Gillette_M5 het volgende:
Heel leuk, maar ik mis toch de terugkoppeling naar het probleem. Hoe gaat de "introductie van administratieve detentie bij terrorisme" helpen om geweld op straat tegen te gaan? Hoe gaat het "afschaffen verjaring gewelds- en zedenmisdrijven" helpen om geweld op straat tegen te gaan? Om maar eens wat te noemen.quote:B: Als ik een oplossing zal noemen weet ik jouw volgende reactie al: niet uitvoerbaar. Bij deze antwoord op de vraag. Maar ik kan het toch niet laten, dus ik zet het er wel neer:
- Hogere straffen voor crimineel gedrag en invoering minimumstraffen voor misdrijven en overtredingen
- Na drie zware geweldsmisdrijven levenslange gevangenisstraf
- Afschaffen van de korting op de maximumstraf in geval van poging tot misdrijf
- Wettelijke verplichting OM tot voordeelsontneming daders bij misdrijven
- Minder taakstraffen
- Afschaffen verjaring gewelds- en zedenmisdrijven
- Geen kwijtschelding deel gevangenisstraf bij goed gedrag
- Introductie heropvoedingskampen
- Preventief fouilleren in het hele land
- Herinvoering jeugd- en zedenpolitie
- Denaturalisatie en uitzetting recidiverende (Marokkaanse) straatterroristen met dubbele nationaliteit
- Introductie van administratieve detentie bij terrorisme
- Niet-Nederlanders die een misdrijf plegen worden direct uit Nederland verwijderd
- Agressie tegen politiefunctionarissen en andere hulpverleners: 1/3 hogere minimumstraf en 1/3 hogere maximumstraf
- Reorganisatie politie: terug van 26 naar 4 politieregio's, plus KLPD
Een signalement is een feit, maar op het ras van de vermoedelijke dader criminaliteit bij elkaar gaan zoeken, tsja, hoe zouden we dat nou moeten noemen?quote:C: Ik zou zeggen, huil uit bij veenendaalsekrant.nl, die zetten dit er namelijk neer in daderprofiel. Dus helaas voor jou zijn dit feiten, en niet verzonnen dingen. Moet jouw multikulhartje pijn van doen.
Verklaar waarom 'deze multikul' is mislukt? Doel je alleen op onze Marokkaanse medemens of de gehele multiculturele samenleving? In het geval van het laatste zit je dom te zwetsen, in het geval van het eerste valt er wel wat voor te zeggen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:32 schreef Gillette_M5 het volgende:
Goed, totzover deze 'Hall of fame', waarbij het weer eens duidelijk wordt hoe goed deze multikul is gelukt. Neuh, Job Cohen hoeft zich geen zorgen te maken. Want hij heeft genoeg Pickwick in huis om ook dit probleem te bestrijden.
Nee.quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:23 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Nee.
Gisteren rond 17.30 à 18.00 uur gebeurd, net achter het ziekenhuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |