abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 maart 2010 @ 08:41:22 #2
273430 HalvinCarris
Weet iemand waar HalvinCarris?
pi_79283469
Matige OP. Beetje met linkjes strooien . Tis godverdomme geen weblog.
Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Username: HalvinCarris
Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')
  donderdag 18 maart 2010 @ 08:42:03 #3
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_79283479
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  donderdag 18 maart 2010 @ 08:44:05 #4
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_79283517
TS woont in Veenendaal
pi_79283619
quote:
Tegenwoordig? Dit gezeik is al veel langer aan de gang. En nu ook in zo'n gat als Veenendaal. Moet je eens nagaan hoe het al JAAAAAAAAAAAARENlang is in steden als Amsterdam, Rotterdam, Utrecht en Gouda.
  donderdag 18 maart 2010 @ 08:56:07 #6
221559 JarnoF
De goede goedzak
pi_79283721
Achja, of het nou Marokkanen zijn, of Nederlanders, dit soort onrustzaaiers moeten gewoon een nekschot krijgen.
Steek geen moeite in een vrouw, maar je penis
pi_79283735
Die rondreizende groep is echt vervelend aan het worden.
  donderdag 18 maart 2010 @ 09:01:13 #8
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_79283848
Gelukkig zijn het maar incidenten. Dat scheelt.

...
Atheism isn't a religion. It's a personal relationship with reality.
"And I think it should be – religion – treated with ridicule, and hatred and contempt. And I claim that right."- Christopher Hitchens, 1949 - 2011
pi_79283918
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 08:56 schreef JarnoF het volgende:
Achja, of het nou Marokkanen zijn, of Nederlanders, dit soort onrustzaaiers moeten gewoon een nekschot krijgen.
Alleen wordt zo langzamerhand de grens steeds fouter. Blank is goed, bijna al het andere niet... en dat begint me op de foute manier te bekruipen...

En daarom zal ik bij de landelijke verkiezingen die linkse partij gaan stemmen die het meeste kans heeft om zo groot mogelijk te worden. Het zal wel Cohen worden. Ik kan veel hebben, was altijd rechts, ben lid geweest van de JOVD en de VVD, maar voor mijn gevoel gaat het nu fout. En helemaal omdat mijn lieve vrouw ook een kleurtje heeft, en soms zelfs wordt aangezien voor een Turkse...
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_79283975
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 09:04 schreef AlphaOmega het volgende:

[..]

Alleen wordt zo langzamerhand de grens steeds fouter. Blank is goed, bijna al het andere niet... en dat begint me op de foute manier te bekruipen...

En daarom zal ik bij de landelijke verkiezingen die linkse partij gaan stemmen die het meeste kans heeft om zo groot mogelijk te worden. Het zal wel Cohen worden. Ik kan veel hebben, was altijd rechts, ben lid geweest van de JOVD en de VVD, maar voor mijn gevoel gaat het nu fout. En helemaal omdat mijn lieve vrouw ook een kleurtje heeft, en soms zelfs wordt aangezien voor een Turkse...
Stem vooral op de partij die dit allemaal heeft veroorzaakt en het vooral allemaal erger zal gaan maken
pi_79283990
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 09:04 schreef AlphaOmega het volgende:

[..]

Ik hoor nooit iemand over Chinezen, Iraniers, Slovaken, Zweden, Spanjaarden, Portugesen, Brazilianen etc.
Maar altijd Noord-Afrikanen. Dan snap je de afkeer toch wel ineens? Dit heeft niks met een kleurtje te maken.

Eerder andersom want blanke mensen zijn wel heel vaak slachtoffer
  donderdag 18 maart 2010 @ 09:10:14 #12
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_79284064
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 09:07 schreef Droomert het volgende:

[..]

Ik hoor nooit iemand over Chinezen, Iraniers, Slovaken, Zweden, Spanjaarden, Portugesen, Brazilianen etc.
Maar altijd Noord-Afrikanen. Dan snap je de afkeer toch wel ineens? Dit heeft niks met een kleurtje te maken.

Bovendien behoren Marokkanen tot het blanke ras.
Atheism isn't a religion. It's a personal relationship with reality.
"And I think it should be – religion – treated with ridicule, and hatred and contempt. And I claim that right."- Christopher Hitchens, 1949 - 2011
pi_79284065
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 08:41 schreef HalvinCarris het volgende:
Matige OP. Beetje met linkjes strooien . Tis godverdomme geen weblog.
dat en het riekt naar spam. Zou TS bij de Veenendaalse Krant werken?
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_79284121
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 09:06 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Stem vooral op de partij die dit allemaal heeft veroorzaakt en het vooral allemaal erger zal gaan maken
De vraag is welke definitie je voor 'erger' neemt in de hedendaagse ontwikkelingen...
pi_79284196
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 09:12 schreef AlphaOmega het volgende:

[..]

De vraag is welke definitie je voor 'erger' neemt in de hedendaagse ontwikkelingen...
Erger is de problemen niet structureel oplossen.

Ik zelf vermoed dat als we nog 10 jaar niets hieraan doen we openlijke rassenrellen krijgen. Maar stem jij maar fijn op Cohen, komt alles goed.
Seculier-Fundamentalistisch
pi_79284205
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 09:07 schreef Droomert het volgende:

[..]

Ik snap de afkeer, ik begrijp ook dat die groep zich niet bepaald populair aan het maken is. Maar om daar iets aan te doen op de PVV gaan stemmen? Want de PVV heeft het ook wel veel over de Noord Afrikanen, en de Marokkanen in het bijzonder, maar de PVV heeft ook plannen die veel verder gaan dan alleen die Marokkanen. De vraag is of die plannen niet veel te ver gaan, en daar beginnen mijn twijfels...
pi_79284233
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 09:15 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Erger is de problemen niet structureel oplossen.

Ik zelf vermoed dat als we nog 10 jaar niets hieraan doen we openlijke rassenrellen krijgen. Maar stem jij maar fijn op Cohen, komt alles goed.
Ah, en er iets aan doen is de PVV stemmen, met als resultaat vrijwel instant rassenrellen? Goede oplossing man!
pi_79284275
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 09:12 schreef AlphaOmega het volgende:

[..]

Doe niet zo dramatisch en vaag en wees gewoon direct en duidelijk. Erger is erger, hoeft niet een nieuwe definitie voor gevonden te worden. Als je voor de partij die alles opgeeft voor allochtonen wilt stemmen, moet je niet klagen over de huidige situatie, want dat is schijnbaar waar je voor bent.
pi_79284343
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 09:19 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Doe niet zo dramatisch en vaag en wees gewoon direct en duidelijk. Erger is erger, hoeft niet een nieuwe definitie voor gevonden te worden. Als je voor de partij die alles opgeeft voor allochtonen wilt stemmen, moet je niet klagen over de huidige situatie, want dat is schijnbaar waar je voor bent.
Wat jij erger vindt kan voor mij juist beter zijn. Referentiekaders? Andere benaderingen? Nadenken? Je lelijke kop met die grijze massa erin gebruiken, er vanuitgaande dat die bij iedereen toch in meer of mindere mate wel aanwezig is...
pi_79284394
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 09:17 schreef AlphaOmega het volgende:

[..]

Ah, en er iets aan doen is de PVV stemmen, met als resultaat vrijwel instant rassenrellen? Goede oplossing man!
Nee, was het maar zo overzichtelijk. Dat de PVV de oplossing was. Maar dat is ook heel wat anders dan op de PvdA stemmen, vind je ook niet?

Je vroegere keuze was niet eens zo'n verkeerde. Als we willen dat de PVV normaal gaat worden hebben ze sterke coalitie partners nodig. De VVD dus.

Trouwens zeg jij nu zoiets dat als de PVV groot wordt, het simpelere deel van NL dat gaat vieren door te gaan rassen-rellen? Schrikbarend. Dus is het dus echt al 1 voor 12. En je oplossing is stemmen op die partij die weer alles onder het tapijt wil vegen? Is dat niet het onvermijdelijke uitstellen?
Seculier-Fundamentalistisch
pi_79284438
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 09:21 schreef AlphaOmega het volgende:

[..]

Wat jij erger vindt kan voor mij juist beter zijn. Referentiekaders? Andere benaderingen? Nadenken? Je lelijke kop met die grijze massa erin gebruiken, er vanuitgaande dat die bij iedereen toch in meer of mindere mate wel aanwezig is...
En dan eindeloos nadenken over allemaal vage shit en dan tot een 'oplossing' komen die totaal niet werkt. Ik snap wel hoe dat werkt in dat linkse wereldje. Het werkt NIET.

Wat wel werkt is keiharde repressie en mensen met een dubbel paspoort uitzetten, korten op uitkeringen, lange gevangenisstraffen, meer blauw op straat, groen eventueel. Het gezag moet weer de baas zijn op straat, niet het gespuis.
  donderdag 18 maart 2010 @ 09:25:11 #22
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_79284441
tvp voor een echte OP
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
  Admin donderdag 18 maart 2010 @ 09:25:34 #23
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_79284454
Dubbel
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Moderator donderdag 18 maart 2010 @ 09:25:38 #24
8781 crew  Frutsel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')