abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79250025
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:36 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Waarmee hij samenwoonde ook.

Ik vind dat toch wel zo vreselijk, blijkt die gast gewoon nog samen te wonen.

Is gewoon nog naast z'n vriendin gaan slapen na dit gedaan te hebben
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_79250036
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:36 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Ik denk dat deze man, gezien hetgeen we nu weten, waarschijnlijk wel TBS gaat krijgen. Dan gaat strafvermindering niet op want dan wordt er periodiek gekeken of hij weer in de maatschappij losgelaten kan worden.
We weten ook niet of het een ongeluk, een woedeuitbarsting of een geplande moord is, mijn onderbuikgevoel zegt ook opsluiten en de sleutel weggooien maar dat is natuurlijk niet relevant.

Idd, die vrouw is helemaal kapot en wordt nu via hyves e.d. nog verder de grond in getrapt, hopelijk krijgt ook zij hulp en wordt er goed in de gaten gehouden of er geen idioten zijn haar iets aan willen doen.
ach dat type volk is te laf om zulke dreigingen in real life te zeggen.

vraag me wel af of een dergelijke vrouw gezien de omstandigheden een andere identiteit kan krijgen.

(btw, doet me een beetje denken aan dexter als die agente ook ontdekt dat haar lover de seriemoordenaar is)
pi_79250046
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:37 schreef gameniet het volgende:

[..]

lijkt me dat die geur van milly wel door de hele buurt te vinden was en dus niet echt zou werken omdat dat beest alle kanten zou opvliegen.

lijkt me beter werken als een meisje op weg naar school van der fiets word gesleurd het bos in waar haar geur relatief weinig voorkomt
Een hond kan heel goed het meeste verse geurspoor volgen hoor.
pi_79250051
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:39 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

huidige vriendin waarde Ado
Nou ja, nu ineens weer wel zn vriendin, terwijl hij eerst nog op dat adres waar ze vermoord is was gaan wonen omdat zn relatie met die Linda uit was
pi_79250075
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:37 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Het lijkt mijn onmogelijk om na zoiets nog een relatie voort te zetten
ik denk dat er nu nog niet echt de tijd is geweest om de relatie officieelt e beeindigen, hij is vastgehouden, zij is ondervraagd, zij weet het ook nog geen 24uuren als ze meteen had geroepen het is uit, weet je ook niet waar hij toe in staat is geweest? misschien heeft ze m wel gemanipuleerd met: ga jezelf aangeven en ik beloof dat ik je niet verlaat om m zover te krijgen. wie weet? en wat maakt het verder uit ex of vriendin, zij heeft verder mer de daad nikste maken
  Admin woensdag 17 maart 2010 @ 12:40:45 #206
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_79250079
Maar ja, wij hebben makkelijk lullen, de woensdag dat ze verdween was het in eerste instantie een 12 jarige die weg was.
Weglopertje? Naar vriendje, geheim afspraakje, er gaat echt even wat tijd overheen voor men duidelijkheid heeft.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_79250080
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:39 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ja echt bizar. En dan gewoon pas een week later het vertellen
  woensdag 17 maart 2010 @ 12:40:49 #208
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_79250082
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:40 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Nou ja, nu ineens weer wel zn vriendin, terwijl hij eerst nog op dat adres waar ze vermoord is was gaan wonen omdat zn relatie met die Linda uit was
tsja hoe je het draaien wil ze waren samen en woonde samen.
  woensdag 17 maart 2010 @ 12:41:16 #209
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_79250093
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:36 schreef Ciske- het volgende:
Achteraf is het altijd makkelijk praten natuurlijk, maar toch snap ik niet waarom ze ervoor hebben gekozen geen hond in te zetten diezelfde avond nog. Meisje was pas verdwenen, haar jas (die ze waarsch kort daarvoor aanhad toen ze thuis kwam) hangt er nog. Laatste wat je weet is dat er een buurman voor de deur stond met wie ze op zijn minst gesproken heeft. Stuur dan een agent met een hond, laat de hond aan de jas ruiken en het spoor volgen. Dan hoef je niet onnodig 50 huizen te doorzoeken, om erachter te komen welke richting ze uitgegaan is.

Of denk ik nou te simpel...
De OvJ gaf aan dat daar wel over gesproken was, maar er een bewuste keuze was gemaakt om geen honden in te zetten. Ik gok zomaar dat ze daar echt wel een goede reden voor hadden.
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  Admin woensdag 17 maart 2010 @ 12:41:24 #210
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_79250101
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:39 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Hoe denk je dat zij zich moet voelen?
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_79250104
quote:

[..]

Misschien had ie een nieuwe vriendin?
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
pi_79250107
quote:

[..]

Wat wel vreemd is want op dat adres is niet onlangs iemand verhuisd.
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_79250109
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:39 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Een hond kan heel goed het meeste verse geurspoor volgen hoor.
maar goed, het is niet raar dat het spoor ff naar de buurman gaat...
en dan nog, hoeveel kinderen lopen wel eens niet weg?
om elke keer direct een speurhond in te zetten.
pi_79250111
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:33 schreef yvonne het volgende:

[..]

Op de persconferentie net was het gewoon z'n vriendin toch, niks ex.
Klopt. Ik zat nog even in de gedachtegang van 2 uur terug, een inmiddels weggehaald Telegraaf bericht naar nu blijkt.
quote:
"Sander V. woonde nog maar net aan de Schuilenburg nummer 67. Hij was sinds kort verhuisd omdat zijn relatie met zijn vriendin Linda, met wie hij samenwoonde, kort daarvoor was beëindigd. "
http://www.telegraaf.nl/b(...)te___.html?cid=short
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  woensdag 17 maart 2010 @ 12:42:35 #215
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_79250149
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:40 schreef yvonne het volgende:
Maar ja, wij hebben makkelijk lullen, de woensdag dat ze verdween was het in eerste instantie een 12 jarige die weg was.
Weglopertje? Naar vriendje, geheim afspraakje, er gaat echt even wat tijd overheen voor men duidelijkheid heeft.
Precies . En als die korpschef alles vantevoren wist dan was ie geen korpschef maar verdiende ie z'n geld met de lotto .
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 17 maart 2010 @ 12:42:38 #216
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_79250152
quote:
dat dus

uit het verhaal tijdens de persconferentie, kreeg ik niet de indruk dat er enorme blunders gemaakt zijn tijdens het onderzoek.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
pi_79250159
quote:
Dat is het grootste probleem met dit soort dingen. Er zijn zoveel mogelijke verklaringen waarom zo'n meisje niet thuis is.
Zei die OvJ ook, per dag zoveel vermissingen die goed aflopen. Voordat je in de gaten hebt dat het echt mis is, is het al te laat.
Leaf
pi_79250172
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:41 schreef yvonne het volgende:

[..]

Hoe denk je dat zij zich moet voelen?

Ja ook dat dus...
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  woensdag 17 maart 2010 @ 12:43:26 #219
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_79250186
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:38 schreef Rookert het volgende:

[..]

Strafvermindering voor haar, niet voor hem.
Voor haar? Ik dacht dat er naar buiten was gebracht dat hij het aan haar heeft opgebiecht en dat ze hem toen naar de politie heeft gestuurd, hoezo zou zij dan strafbaar zijn?
quote:
Met TBS ben je trouwens slechter af dan met gevangenisstraf, ze kunnen je zolang als ze willen vast laten houden als ze stellen dat je nog niet klaar bent voor de samenleving. Met gevangenisstraf gaat er tenminste nog standaard 1/3 van je straf wegens goed gedrag en weet je wanneer je vrij komt
Dat klopt, gezien hetgeen er is gebeurd denk ik dat hij TBS gaat krijgen, dat is pure speculatie van mijn kant natuurlijk.
En van levenslang gaat er geen 1/3 af natuurlijk.
be nice or go away
pi_79250190
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:37 schreef gameniet het volgende:

[..]

lijkt me dat die geur van milly wel door de hele buurt te vinden was en dus niet echt zou werken omdat dat beest alle kanten zou opvliegen.

Maar niet bij elke deur.
Als je verdenkingen hebt naar buurmannen, dan zet je zo'n hond voor elke deur en kijkt waar ie aanslaat.

Ik vind het een afschuwelijk gemiste kans en snap op basis van wat bekend is gemaakt werkelijk niet waarom dit niet is gebruikt.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  woensdag 17 maart 2010 @ 12:43:47 #221
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_79250196
quote:
dat is toch logisch......ik was vroeger (jaar of 15 terug) ook wel eens niet meer op het pleintje waar we voetbalde om bij iemand binnen wat te drinken/ te gamen waardoor mijn moeder me een tijdje (geen dag ofzo) kwijt was.

Al moet er wel gezegd worden dat ik altijd netjes om 20:00 thuis was. Dus vanaf dat moment hadden ze gelijk Alerts enzo moeten geven denk ik.
pi_79250199
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:41 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Klopt. Ik zat nog even in de gedachtegang van 2 uur terug, een inmiddels weggehaald Telegraaf bericht naar nu blijkt.
[..]

In de persconferentie werd gezegd dat die er al zeker een jaar woonde. Al had ik niet het idee dat de OvJ dat zeker wist.
Leaf
  woensdag 17 maart 2010 @ 12:43:53 #223
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_79250201
ik mag trouwens hopen dat die vriendin van hem ook slachtofferhulp krijgt aangeboden. Moet voor haar ook een niet te bevatten gebeurtenis zijn
pi_79250220
Goh, dat dacht is dus al. Hij was bang, want hij wist niet wat Millie nu precies had verteld tegen haar moeder over de persoon die voor de deur stond. Hij had al een vermoeden dat er meer duidelijk was dan tot dusver naar buiten was gebracht, gezien de aandacht die hij al kreeg van de politie. Hij wist dat hij al hing, dus is hij maar uit eigen beweging naar de politie gegaan.
  woensdag 17 maart 2010 @ 12:44:50 #225
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79250247
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:38 schreef Rookert het volgende:

[..]

Strafvermindering voor haar, niet voor hem.

Met TBS ben je trouwens slechter af dan met gevangenisstraf, ze kunnen je zolang als ze willen vast laten houden als ze stellen dat je nog niet klaar bent voor de samenleving. Met gevangenisstraf gaat er tenminste nog standaard 1/3 van je straf wegens goed gedrag en weet je wanneer je vrij komt
Why the fuck zou die vriendin naar t gevang moeten?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_79250263
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:43 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Maar niet bij elke deur.
Als je verdenkingen hebt naar buurmannen, dan zet je zo'n hond voor elke deur en kijkt waar ie aanslaat.

Ik vind het een afschuwelijk gemiste kans en snap op basis van wat bekend is gemaakt werkelijk niet waarom dit niet is gebruikt.
daar wordt later nog op terug gekomen is tijdens de persconferentie gezegd en daar zullen wel redenen voor zijn
  woensdag 17 maart 2010 @ 12:45:16 #227
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_79250265
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:20 schreef ioko het volgende:

[..]

Een bekend scenario kan natuurlijk zijn dat hij haar naar zijn huis lokte met een dier (katje ofzo) en haar daarna in zijn huis heeft aangerand/verkracht. Soms ziet zo iemand dan geen andere uitweg dan moord om het slachtoffer het zwijgen op te leggen, soms gaat het ook 'per ongeluk': meisje raakt in paniek, begint te gillen en de dader probeert haar te laten ophouden met gillen. Het scenario dat hij 'gewoon iemand wilde vermoorden' en 'ruzie met haar ouders' lijken me veel verder gezocht. Het gaat nu eenmaal om een man en een jong meisje, en dan denk ik toch snel in een andere richting.

Zal trouwens niet de eerste keer zijn dat iemand die psychopaat/pyromaan oid is bij de hulpdiensten blijkt te werken. Geeft een gevoel van controle. En controle is nu eenmaal waar dit soort mensen op uit zijn. Moord is daarin natuurlijk het uiterste.
Klinkt plausibel, alleen de eerste zin lijkt mij wat onwaarschijnlijk. Een overbuurman kan een non-verbale spanning teweeg brengen bij een puberend meisje vanuit raam tot raam. Wellicht dat het vanuit dit scenario helemaal uit de hand is gelopen met alleen maar verliezers.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  woensdag 17 maart 2010 @ 12:45:33 #228
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_79250276
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:43 schreef teamlead het volgende:
ik mag trouwens hopen dat die vriendin van hem ook slachtofferhulp krijgt aangeboden. Moet voor haar ook een niet te bevatten gebeurtenis zijn
In dit land krijgen de familieleden of aanverwanten van de nu nog verdachte bijna nooit slachtofferhulp van de overheid, ik spreek uit ervaring.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_79250296
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:44 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Dat vraag ik me ook wel af ja
  woensdag 17 maart 2010 @ 12:46:23 #230
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79250311
Het zou je zoon maar zijn ook.
pi_79250313
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:43 schreef TJDoornbos het volgende:
Al moet er wel gezegd worden dat ik altijd netjes om 20:00 thuis was. Dus vanaf dat moment hadden ze gelijk Alerts enzo moeten geven denk ik.
Er zijn kinderen die zich echt braaf aan de uiterste tijd om thuis te zijn houden ja, maar ook zó veel kinderen die dat niet doen. Als politie kun je dan niet gelijk om 5 over 8 zeggen, kom, we doen er een amber alert uit.... Want wie garandeert hun nou dat dit kind wél zo braaf is? Zegt niet iedere ouder dat over zijn eigen kind? Denk niet dat je de eerste uren serieus genomen wordt als je bij de politie aangeeft bang te zijn voor een ontvoering, helaas....
I had a signature once. It was awful.
  woensdag 17 maart 2010 @ 12:46:27 #232
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_79250317
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:44 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

ze had wellicht zelf even meneer moeten aangeven maar verder goed gehandeld.
  woensdag 17 maart 2010 @ 12:46:33 #233
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_79250320
quote:

[..]

Maar niet bij elke deur.

key-words hier.
  woensdag 17 maart 2010 @ 12:46:41 #234
295095 RyanJ
weatherman
pi_79250325
=doei=

[ Bericht 49% gewijzigd door paddy op 17-03-2010 15:52:00 ]
  Admin woensdag 17 maart 2010 @ 12:46:51 #235
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_79250329
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:42 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Dat is het grootste probleem met dit soort dingen. Er zijn zoveel mogelijke verklaringen waarom zo'n meisje niet thuis is.
Zei die OvJ ook, per dag zoveel vermissingen die goed aflopen. Voordat je in de gaten hebt dat het echt mis is, is het al te laat.
Ach, als ik alle keren de politie had gebeld omdat m'n puberdochter even kwijt was..
Ik bedoel maar, de dames kunnen nogal eens even weg zijn, zonder even door te geven, vriendinnetjes, kletsen etc.
Moeilijk, heel moeilijk, ook voor die ouders, wanneer sla je echt alarm.

woensdag 17 maart 2010 @ 12:47:00 #236
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79250337
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:46 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Och, ze is gelijk met hem heengegaan. Prima toch.
pi_79250338
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:43 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Voor haar? Ik dacht dat er naar buiten was gebracht dat hij het aan haar heeft opgebiecht en dat ze hem toen naar de politie heeft gestuurd, hoezo zou zij dan strafbaar zijn?
[..]

Dat klopt, gezien hetgeen er is gebeurd denk ik dat hij TBS gaat krijgen, dat is pure speculatie van mijn kant natuurlijk.
En van levenslang gaat er geen 1/3 af natuurlijk.
Dat bedoelde de user die je quotte ermee, ikzelf denk ook niet dat zij vervolgd wordt aangezien zij volgens verklaringen hem na de 1e keer aanhoren naar het politiebureau heeft gestuurd.

Ik ben ook benieuwd hoe hij zijn verklaringen heeft gebracht, of hij hevig geëmotioneerd was of dat hij het stoïcijns vertelde.

En bij levenslang inderdaad geen TBS, maar slecht een tiental mensen hebben de afgelopen decennia levenslang gekregen dacht ik. Waaronder Lucia de B, maar OM eist daar nu vrijspraak
  woensdag 17 maart 2010 @ 12:47:06 #238
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_79250345
quote:

[..]

ze heeft hem begeleid naar het bureau en een verklaring daar afgelegd. Meer kon zij ook niet doen lijkt me
pi_79250355
quote:

[..]

Maar niet bij elke deur.

zoals gezegd, zoveel vermissingen per dag...
en in hoeverre kan een speurhond een goed spoor volgen in de directe omgeving waar ze overal gelopen heeft en dat ook nog naar ettelijke dagen.

enige hond waar ze achteraf wat aan hadden was de soort die opgeleid is om lijkengeuren op te sporen maar om met zo'n beest na 2 dagen te gaan rondlopen is ook niet echt hoopgevend ...
  woensdag 17 maart 2010 @ 12:47:47 #240
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79250370
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:46 schreef RyanJ het volgende:
=
Ik weet niet of ik nu moet lachen of huilen.

[ Bericht 61% gewijzigd door paddy op 17-03-2010 16:10:00 ]
  Admin woensdag 17 maart 2010 @ 12:48:01 #241
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_79250379
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:46 schreef RyanJ het volgende:
=
Het gaat om een individu die toevallig agent is, niet over een hele beroepsgroep.

[ Bericht 60% gewijzigd door paddy op 17-03-2010 16:11:54 ]

woensdag 17 maart 2010 @ 12:48:02 #242
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_79250380
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:47 schreef Rookert het volgende:

[..]

Dat bedoelde de user die je quotte ermee, ikzelf denk ook niet dat zij vervolgd wordt aangezien zij volgens verklaringen hem na de 1e keer aanhoren naar het politiebureau heeft gestuurd.

Ik ben ook benieuwd hoe hij zijn verklaringen heeft gebracht, of hij hevig geëmotioneerd was of dat hij het stoïcijns vertelde.

En bij levenslang inderdaad geen TBS, maar slecht een tiental mensen hebben de afgelopen decennia levenslang gekregen dacht ik. Waaronder Lucia de B, maar OM eist daar nu vrijspraak
de OvJ gaf aan dat hiij hevig geëmotioneerd was. Een journaliste stelde daarop nog de imho idiote vraag "in de war dus in gewoon Nederlands? "
pi_79250393
quote:

[..]

Hoezo? Ze is toch naar het bureau gegaan?! De OvJ stelde duidelijk dat zij naar het bureau ging en hij is meegegaan met haar.
  woensdag 17 maart 2010 @ 12:48:34 #244
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_79250400
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:39 schreef gameniet het volgende:

[..]

ach dat type volk is te laf om zulke dreigingen in real life te zeggen.

vraag me wel af of een dergelijke vrouw gezien de omstandigheden een andere identiteit kan krijgen.

(btw, doet me een beetje denken aan dexter als die agente ook ontdekt dat haar lover de seriemoordenaar is)
Dat hoop ik dan maar, in geval van Karst T zijn er echter wagens vernield die op die van hem leken om de woede op te koelen dus een beetje extra aandacht voor haar gezondheid is niet verkeerd imho.

Andere identiteit? Het is Amerika niet. Ik denk dat overplaatsen en verhuizen geen slecht idee is.

(Dexter? Die heeft toch geen relatie met een agente? Of loop ik achter? Maar idd, het is nogal wat om te behappen als je er achter komt dat je wederhelft zoiets doet.)
be nice or go away
pi_79250401
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:47 schreef Rookert het volgende:

[..]

op de persconferentie werd gezegd dat hij ten tijde van de verklaring zeer geemotioneerd was.
pi_79250407
Hey RyanJ, ga jij weer even taxichauffeurs in elkaar slaan.

OT: Bizar ook hoe je met een zieke daad als dit de levens van veel, veel mensen kan ontwrichten.
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
  woensdag 17 maart 2010 @ 12:48:51 #247
262 Re
Kiss & Swallow
pi_79250411
wat me moeilijk lijkt, als ik zo eens denk, d'r moeder moet dus altijd al geweten hebben dat het om een buurman ging die voor de deur stond...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_79250426
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:48 schreef teamlead het volgende:

[..]

de OvJ gaf aan dat hiij hevig geëmotioneerd was. Een journaliste stelde daarop nog de imho idiote vraag "in de war dus in gewoon Nederlands? "
Oh dat heb ik dan gemist

En wat een open deur inkoppen is dat
  woensdag 17 maart 2010 @ 12:49:17 #249
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_79250427
quote:

[..]

Maar niet bij elke deur.

Je weet wat ze zeggen over stuurlui en de wal hè .
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_79250438
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:48 schreef Re het volgende:
wat me moeilijk lijkt, als ik zo eens denk, d'r moeder moet dus altijd al geweten hebben dat het om een buurman ging die voor de deur stond...
Hoezo moet ze dat geweten hebben dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')